Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme baterie W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme baterie W211

    Salut baietii ! Detin un W211E 200 CDI din 2007, problema este ca imi omoara bateria .
    De vreo doua luni incoa a inceput sa ma lase bateria ei originala in momentul in care nu o mai porneam 2-3 zile... usor usor a inceput sa ma lase daca o parcam seara si voiam sa plec dimineata, moarta definitiv, nici centralizata nu mai mergea, bateria era din fabrica echipata 95 A cu curent la pornire de 850 .
    Acum doua saptamani m-am decis sa achizitionez un acumulator nou de 100 A cu curent la pornire de 920 , initial cand am montat-o cei de la magazin au masurat si au observat ca nu incarca deloc 12V... Am fost la mecanic cu masina a doua zi, a pus iar multimetrul si baga 13'4 V, explicatia acestuia la intrebarea mea de ce in urma cu o zi nu baga iar in ziua urmatoare da, a fost ca a trebuit sa fac ceva km ca alternatorul sa se ajusteze la noul acumulator si sa incarce.
    O saptamana jumatate am mers cu masina fara probleme zilnic.
    Acum doua zile am tras-o pe dreapta, iar in aceasta dimineata cand sa plec cu ea... moarta total, nici centralizata nu mergea.
    In fine am schimbat cu o alta baterie am mers la magazin de unde am cumparat acumulatorul si i-am rugat sa mi-l schimbe, urmand sa faca asta in cursul zilei de maine.
    Concluzii :
    Cred ca imi fura curent pe undeva, deoarece atunci cand merg cu masina si o opresc continua sa se auda un bazait sub coloana de directie inclusiv dupa ce scot cheia din contact, o inchid, ma intorc dupa o ora la ea, o deschid si se aude in continuare bazsitul sub coloana de directie(sub volan) sau in zona respectiva.
    Scot borna la baterie nu se mai aude bazaitul in zona respectiva, pun borna la loc, nu se mai aude bazaitul, insa daca pornesc masina si o opresc iar, iar se aude bazaitul sub volan si nu se opreste orice ar fi(in aceleasi cobditii de mai sus, adica inchisa masina venit dupa pedte o ora si se aude in continuare) .
    Becurile in torpedou si in portbagaj nu stau aprinse.
    Va rog ceva sfaturi, este normal sa se auda bazaitul acela sub volan si cand este oprita? Ce relee se pot afla acolo? A mai intalnit cineva asemenea peobleme? Cum pot afla daca exista vreun consumator care sa traga curent ?
    Multumesc anticipat !

  • #2
    Rog un admin sa modifice titlul thread-ului din "Salut" in "Probleme cu bateria W211 " .
    Imi cer scuze nu am fost atent cand am redactat .
    Multumesc .

    Comment


    • #3
      Salut!Eu am acelasi model dar din 2003 si da cred ca este normal sa se auda bazaitul dupa oprirea motorului dar trebuie sa se opreasca adica la mine tine maxim 3 secunde si se opreste.Pana una alta poti verifica cu un multimetru dupa ce se sting toate calculatoarele si tot toate sigurantele sa vezi pe care inca mai ai tensiune si scoti siguranta pe circuitul respectiv dar o pui la loc cand ai nevoie de masina.Alta idee ar fi sa scoti borna seara cand o inchizi.Nu stiu exact dar din simptomele care le descrii este o problema la alternator.

      Comment


      • #4
        Asa voi face, voi verifica cu multimetrul sigurantele, insa vreau sa rezolv problema nu sa stau cu sigurante si borne scoase de la baterie, iar alternatorul de ce ar fi de vina daca imi incarca cu 13,4 V ,problema nu este la incarcare, ceva imi "fura curent" ...
        Bazaitul din zona de sub volan continua la ore dupa ce am oprit masina... Ma gandesc ca s-ar putea acolo sa fie buba... nu cred ca este normal sa mearga atata timp ce o fi acolo .

        Comment


        • #5
          Originally posted by HUSTON View Post
          Asa voi face, voi verifica cu multimetrul sigurantele, insa vreau sa rezolv problema nu sa stau cu sigurante si borne scoase de la baterie, iar alternatorul de ce ar fi de vina daca imi incarca cu 13,4 V ,problema nu este la incarcare, ceva imi "fura curent" ...
          Bazaitul din zona de sub volan continua la ore dupa ce am oprit masina... Ma gandesc ca s-ar putea acolo sa fie buba... nu cred ca este normal sa mearga atata timp ce o fi acolo .

          Salut!

          Pare evident ca iti fura curent si dupa cum ai zis ai localizat si unde e problema(pe sub volan). Eu zic sa lasi sigurantele in pace, sa demontezi panoul de sub volan, sau sa o duci la un electrician sa faca asta. Dupa parerea mea cred ca este un motoras/actuator, care inchide si deschide diverse clapete la sistemul de ventilatie si care ramane blocat la jumatatea cursei fiindca a prins o mizerie ceva.

          p.s. Daca un astfel de consumator e in stare sa-ti omoare bateria noua asa rapid, e posibil sa se supraincalzeasca firele de contact si acestea sa i-a foc
          Noul E-Class 2017

          Comment


          • #6
            Azi am avut putin timp pt masina, problema sta in felul urmator :
            - Am scos borna minus si am legat in serie multimetrul ;
            - Cu masina oprita, cheia scoasa din contact, usile inchise, niciun alt consumator(din cate stiu eu) aprins, bagat in interiorul masinii(in portbagaj mai exact) cu multimetrul legat cum am mentionat mai sus, imi dadea o valoare de 1.40 amperi... Consum nejustificat de mare ce indica un "furt de curent" .
            - Am inceput sa scoatem pe rand sigurantele din fata din compartimentul motor, pentru a incepe sa localizam consumatorul, aici a devenit totul ciudat .... Am scos pe rand trei sigurante si doua relee, la fiecare din aceste piese scoase (pe rand, nu toate odata) pe multimetru de la 1.40 scadea 0.25 amperi cand scoteam siguranta, o bagam la loc si ramanea la 0.25, pana in momentul in care intrerupeam circuitul luand tija de la multimetru de pe minusul de la baterie, iar cand puneam tija multimetrului iar pe minusul bateriei, imi dadea pe multimetru iar valoare de 1.40 amperi......... La fel am procedat pe rand cu urmatoarele doua sigurante si doua relee... Rezultatul fiind fix acelasi.... Ajungand la concluzia ca pt toate sigurantele va face la fel.

            Acum trageti voi concluzii ca eu nu imi pot da seama ce se intampla, cert este ca nu cred ca problema se afla pe un consumator ce poate fi identificat prin scoaterea unei sigurante ce ii corespunde... sa fie problema pe latura de computer de ceva anume, sa fie mai complexa ? De asemenea bazaitul sub volan este omniprezent si nu se opreste nici dupa ce opresc masina(in aceleasi conditii ca in primul post descris mai sus) .
            -Urmatorul pas va fi sa o pun pe un tester star, poate apare vreo eroare care sa imi indice defectiune in cauza, vreun releu , vreun computer, ceva ce sta mereu activat.... Pentru ca in final cand masina mea este oprita am un consum constant de curent din baterie de peste 1 amper, ceea ce e foarte mult .

            Comment


            • #7
              Dupa ce masina este incuiata din telecomanda, calculatorul central al masinii, inchide consumatorii pe rand, astfel incat abia dupa 6 minute(din testele facute de mine) se ajunge la un consum de 50mA. Tinanad cont de aceasta procedura de shut-down pe care o are calculatorul central cred ca testele facute de tine astazi sunt imposibil de interpretat dupa cum ti-ai dat seama si tu...

              Intradevar cred ca se impune un test cu Star-ul.
              Noul E-Class 2017

              Comment


              • #8
                Am tinut-o mai mult de 6 minute incuiata si am masurat... Astea sunt rezultatele.

                Comment


                • #9
                  Ma scuzi pentru interventie, dar de ce ai ales sa te chinuiesti si sa te complici cu tot felul de presupuneri si incercari alternative cand un test simplu cu Star-ul nu te costa o avere? Si culmea, te poate lamuri mai exact si mult mai usor de unde vine problema ta! Ma scuzi inca o data daca sunt prea acid dar e doar un sfat conform logicii mele.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru titlul threadului.
                    Asta voi face maine sau in urmatoarele zile, sper ca testul cu Star sa imi indice ceva pertinent nu sa ma lase cu degetul in gura .

                    Comment


                    • #11
                      Corect, conteaza si cine iti interpreteaza erorile dar in acest caz nu cred ca va fi prea dificil. Succes si sa ne tii la curent cu rezolvarea!

                      Comment


                      • #12
                        Am pus testerul pe masina si singura eroare care nu poate fi stearsa (permanenta) este la pompa de motorina, care indica faptul ca statea mereu activa chiar si inainte de pornire , insa aceasta nu functioneaza in continu, amorseaza cand pui contactul si dupa se opreste .
                        Am mers in spate la releul pompei de motorina, din portbagaj, si am observat ca acesta era incins, insa numai atunci cand merge motorul, cand acesta este oprit , nici releul nu mai este incins, ceea ce indica ca nu acolo este consumul de curent, plus ca dupa ce am scos releul de la pompa bazaitul de sub volan continua sa se auda.
                        Alte probleme pe tester nu au mai aparut, cu exceptia erorilor cauzate de descarcarea completa a bateriei anterior.
                        Nu stiu de ce aveam sentimentul ca nu voi avea prea mare noroc cu o diagnoza pe tester.
                        Problema este clar pe parte electrica si voi cauta un electrician "bun" care sa poata sa ii gaseasca o solutie, desi in Craiova sunt foarte putini si se mai adauga si problema necesitatii zilnice a masinii, deci nu pot sa i-o las cuiva sa ii caute buba mai mult de o zi sau doua cel mult, pt ca am nevoie de masina iar la cat de ocupati sunt "electricienii" prin Craiova, nu stiu cum voi scoate problema pana la capat .
                        Daca aveti propuneri sau cunostinte de electricieni seriosi pe zona Craiovei va rog sa imi dati un semn .

                        To be continued...

                        Comment


                        • #13
                          Problema a fost rezolvata, am schimbat calculatorul de confort, tragea curent in permanenta .

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF