Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intretinere servodirectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intretinere servodirectie

    Salutare.

    Pentru un W210 220Cdi, transmisie manuala 6+1, 2001.

    Toate reviziile la zi, la reprezentanta.

    De ceva timp a aparut urmatoarea "problema" la servodirectie:
    Cand motorul ajunge la temperatura normala efortul la volan creste. La rece e ca la inceput.
    Am citit si alte postari pe tema asta. Cineva a avut probleme la o componenta a suspensiei (nu stiu exct care anume, banuiesc ca are la baza tot McPherson). Dar la masina mea, la rece, totul e ca la inceput.

    Caut un service unde sa fac o verificare a lucrurilor "marunte", de la nivelul de ulei la servo pana la vazut daca trebuie unse inchizatoarele de la usi. Undeva unde sa pot sa las masina dimineata si sa o iau seara fara sa imi fie frica ca se intampla ceva rau. Sau eventual o examinare in weekend.

    Vreo recomandare?


    Multumesc


    Silviu
    Last edited by silviulr; 11-10-2008, 23:05 PM.

  • #2
    1. Cred ca e vorba de W210 si nu W120.
    2. Cauta pe forum "Nea Costel", e un mecanic recomandat de toata lumea-pentru Bucuresti.

    Comment


    • #3
      Evident ca e vb de un W210. Nu stiu cum am putut sa scriu 120

      Multumesc de sfat.

      Ieri mi-au sosit si manualele de service, unul in engleza si unul in germana. Asa ca o sa fiu mai in tema.

      Comment


      • #4
        Cel in engleza este in forma electronica, daca da trimite-mi si mie unul.

        Comment


        • #5
          E carte normala, luata de pe Amazon.co.uk
          Mercedes-Benz E-Class Diesel Workshop Manual: Powered by 4, 5 and 6 Cyl. CDI Engines W210 Series 1999-2006 (Workshop Manual) [Illustrated] (Paperback)


          E cam dezamagitoare, fata de varianta in germana.
          (http://bilder.afterbuy.de/images/50685/w210diesel.jpg)

          Daca te intereseaza un capitol anume, iti fac o copie digitala. Dar nu pe termen scurt.
          Last edited by silviulr; 11-11-2008, 22:05 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by silviulr View Post
            Salutare.

            Pentru un W210 220Cdi, transmisie manuala 6+1, 2001.

            Toate reviziile la zi, la reprezentanta.

            De ceva timp a aparut urmatoarea "problema" la servodirectie:
            Cand motorul ajunge la temperatura normala efortul la volan creste. La rece e ca la inceput.
            Am citit si alte postari pe tema asta. Cineva a avut probleme la o componenta a suspensiei (nu stiu exct care anume, banuiesc ca are la baza tot McPherson). Dar la masina mea, la rece, totul e ca la inceput.

            Caut un service unde sa fac o verificare a lucrurilor "marunte", de la nivelul de ulei la servo pana la vazut daca trebuie unse inchizatoarele de la usi. Undeva unde sa pot sa las masina dimineata si sa o iau seara fara sa imi fie frica ca se intampla ceva rau. Sau eventual o examinare in weekend.

            Vreo recomandare?


            Multumesc


            Silviu

            Salut,

            Exact aceeasi problema cu servodirectia o am si eu la w210-ul meu .
            Te rog sa ne luminezi si pe noi in aceasta privinta dupa ce ai rezolvat.

            Comment


            • #7
              Daca o vinzi cumva ( manualul de reparatii )in limba engleza da-mi de stire. Merci mult.

              Comment


              • #8
                Originally posted by silviulr View Post
                E carte normala, luata de pe Amazon.co.uk
                Mercedes-Benz E-Class Diesel Workshop Manual: Powered by 4, 5 and 6 Cyl. CDI Engines W210 Series 1999-2006 (Workshop Manual) [Illustrated] (Paperback)


                E cam dezamagitoare, fata de varianta in germana.
                (http://bilder.afterbuy.de/images/50685/w210diesel.jpg)

                Daca te intereseaza un capitol anume, iti fac o copie digitala. Dar nu pe termen scurt.
                Multam, dar eo am un C, poate ca ar fi bine sa te apuci de scanat, pe viitor tot se va gasi careva sa aibe nevoie.

                Comment


                • #9
                  Silviu pls daca ti-ai rezolvat probleam explicane si noua ce a avut ... pt ca exact asta patesc si eu .. pls ....
                  Last edited by florineasca; 12-03-2008, 17:36 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare

                    Despre carti: sunt oarecum complementare. Cumparate de pe Amazon.co.uk, respectiv Amazon.de (sau Ebay.de). Mai am si manualul de W123 Diesel tot in germana, cumparat in 1994. Ce vremuri....

                    Inca nu am apucat sa fac nimic pt masina in ceea ce priveste servodirectia. N-am mai miscat-o in timpul saptamanii.

                    Citez sectiunea relevanta din "Workshop manual" (sper sa nu incalc vreo regula pe aici):


                    STEERING FAULTS
                    Steering very heavy: 1 to 6
                    Steering very loose: 5, 7 to 9, 11 to 13
                    Steering wheel wobbles: 4, 5, 7 to 9, 11 to 16
                    Vehicle pulls to one side: 1, 4, 8, 10, 14 to 18
                    Steering wheel does not return to centre position: 1 to 6,18
                    Abnormal tyre wear: 1, 4, 7 to 9, 14 to 19
                    Knocking noise in column: 6,7,11,12

                    CAUSES AND REMEDIES
                    1. Tyre pressures not correct or uneven. Correct.
                    2. Lack of lubricant in steering.
                    3. Stiff steering linkage ball joints. Replace ball joints in question.
                    4. Incorrect steering wheel alignment. Correct as necessary.
                    5 Steering needs adjustment. See your dealer for advice.
                    6. Steering column bearings too tight or seized or steering column bent. Correct as necessary.
                    7. Steering linkage joints loose or worn. Check and replace joints as necessary.
                    8. Front wheel bearings worn, damaged or loose. Replace bearing.
                    9. Front suspension parts loose. Check and correct.
                    10. Wheel nuts loose. Re-tighten.
                    11. Steering wheel loose. Re-tighten nut.
                    12. Steering gear mounting loose. Check and tighten.
                    13. Steering gear worn. Replace the steering gear.
                    14. Steering track rods defective or loose.
                    15. Wheels not properly balanced or tyre pressures uneven. Correct pressures or balance wheels.
                    16. Suspension springs weak or broken. Replace spring in question or both.
                    17. Brakes are pulling to one side. See under "Brake Faults".
                    18. Suspension out of alignment. Have the complete suspension checked by a dealer.
                    19. Improper driving. We don't intend to tell you how to drive and are quite sure that this is not the cause of the fault.



                    Ma amuza indicatia 19.

                    Pe total, avand in vedere ca problema apare doar la cald (cu motorul rece pare sa fie ca la inceput, dar totusi sensibil mai greu decat la regretatul W123) tind sa cred ca e vb de nivelul lichidului hidraulic (nr. 2 in lista).

                    Mai scriu ei in carte ca ne recomanda sa verificam nivelul lichidului hidraulic la fiecare verificare a nivelului de ulei din motor. Eu inca nu am localizat rezervorul cu pricina. O fi sub capacul de plastic al motorului? Mai caut.
                    Last edited by silviulr; 11-17-2008, 23:17 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Da, este sub capacul de plastic si are tija lipita sub capac (face parte din el). Desfa si spune-ne daca era nevoie sa completezi.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare,

                        Ceva noutati in legatura cu rezolvarea problemei?

                        Comment


                        • #13
                          Salutare tuturor

                          Incep sa cred ca e mai raspandita problema asta cu servodirectia.
                          Si am ajuns la concluzia ca cei de la "Brooklands Books" cam bat campii cu indicatiile lor (am citat mai sus ca recomanda verificarea nivelului lichidului hidraulic de la pompa servodirectiei la fiecare verificare a nivelului uleiului din motor). Ar insemna sa fac praf filetul celor 6 (cred) suruburi.

                          Din pacate n-am avut timp deloc sa ma ocup de masina in ultima vreme.
                          Tot ce am reusit sa fac a fost sa imi cumpar o surubelnita cu care sa pot demonta capacul motorului. Sper ca zilele astea sa prind un moment liber.

                          Am dat o tura pe la munte, si cu vremea asta am avut ocazia sa testez ESP-ul, ABS-ul, etc.

                          Frumos cu cauciucuri de vara pe zapada...


                          Cum reusesc sa aflu ceva, macar daca am sau nu suficient lichid hidraulic la servodirectie o sa anunt.

                          Parca tin minte ca am citit undeva prin carte ca exista un senzor care semnaleaza pe bord daca lichidul scade sub un anumit nivel.
                          Last edited by silviulr; 11-23-2008, 20:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Nu exista la W210 nici un senzor de nivel al lichidului servo-directziei. Se verifica ochiometric. Intr-adevar, la toate ochioasele merge mai greu volanul, e boala generala. Insa uleiul la servo se mai si schimba, are si un filtru, care si ala mai trebuie inlocuit din cind in cind... ma rog...detalii... Si cum se intimpla de toate merg cu acelashi ulei cu acre au venit de la nemtzi intre 2 si 4 sute de mii de kilometri, daca nu si mai mult, se duce dracu compresorul, sau simeringurile casetei, si apar belele... curge, merge greu, face zgomot la virare...

                            Comment


                            • #15
                              Salutare din nou.

                              A durat fix 5 minute sa demontez capacul de plastic al motorului si sa verific nivelul uleiului de la servodirectie.
                              Totul pare ok. Sunt patru marcaje pe "joja". Minim si maxim ulei cu motorul la rece si respectiv minim si maxim cu motorul la 80 de grade. Nivelul era undeva la mijloc, intre cele patru liniute. Si motorul era pe la 60 de grade. Cam asta a fost.

                              Simptomele se pastreaza. M-am obisnuit sa trag mai tare de volan, dar asta nu e o solutie.

                              Ar merita o schimbare de ulei si filtru. Poate ca n-ar strica si o schimbare a lichidului de frana, a antigelului, termostatului, a uleiului din cutia de viteze, de la diferential, etc. Si lista continua...

                              Pe lista de verificari care se fac la o revizie de tip B sunt multe. Dar nu cred ca cele de mai sus sunt luate in calcul.

                              Intrebarea mea e unde sa merg pentru toate astea?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF