Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w211

    Buna,
    Am o mare problema cu masina (un E200 NGT w211, 1.8 kompressor).
    Am dat intr-o groapa m-ai mare si de atunci mi-a aparut martorul motor. Asta sa intamplat 03.02.2016, am fost cu ea la tester si a aratat misfire 1,2,3,4.
    Dupa ce am resetat erorile totul a fost ok(tin sa precizez ca am mai avut probleme cu astfel de eroare, sunt si pe GPL).
    Astazi dimineata cand am vrut sa vin la servici, am dat o cheie masinii, a pornit, sa turat pana la 2000 si a inceput sa tremure foarte rau (parca se ineca motorul), sa deturat si a ramas undeva la 400 de ture dupa care nu am mai lasat-o pornita si am oprito.
    Am mai dat o cheie iar daca vreau sa accelerez nu urma turatia mai mult de 2500, in drive schimba pana in viteza 2 iar cand trebuie sa schimbe la 3 incepe iar sa tremure si se detureaza incet.
    Care credeti ca e problema?
    Ms pentru sfat.

  • #2
    Parerea mea sa pui Star-ul pe ea.Poate fi si un contact imperfect undeva de la vreo mufa.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Stiti careva prin Baia Mare unde pot face asta, ma gandesc ca atp exodus are asa ceva nu?

      Comment


      • #4
        Atp Exodus are.Am vazut ca sunt service autorizat de Mercedes deci automat au Star-ul.
        P.S.: vazand ca esti si pe Gpl bujiile cand au fost schimbate ultima data?In ce stare sunt?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Sincer nu stiu, eu am cumparat masina de 3 luni doar. Nu m-am gandit sa schimb bujiile sincer.
          Am facut schimburile de ulei, filtre si placuta de frana, cam atat

          Comment


          • #6
            Cu bujiile sunt patit la w211...Un set bun de NGK laser line care merg perfect pe gaz ma costat 140 ron in noiembrie!Si credema motorul si-a schimbat total mersul.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Ar fi foarte bine sa fie doar asta.
              Numai pentru tester la ATP mi-a cerut 100EURO fara TVA si trebuie sa astept pana saptamana viitoare (undeva spre sfarsit) pentru ca trebuie programare.
              Intre timp am sa chem pe cineva sa imi desfaca bujiile sa se uite la ele.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vcrisan View Post
                Ar fi foarte bine sa fie doar asta.
                Numai pentru tester la ATP mi-a cerut 100EURO fara TVA si trebuie sa astept pana saptamana viitoare (undeva spre sfarsit) pentru ca trebuie programare.
                Intre timp am sa chem pe cineva sa imi desfaca bujiile sa se uite la ele.


                De unde scot astia asemenea preturi nu stiu , in DK la reprezentanta mercedes am platit 58 euro pentru diagnoza cu STAR.

                Comment


                • #9
                  Preturile astea pentru diagnoza scot din gegetul mic, le sug noaptea in vis.

                  Si mie pnetru o dagnoza au cerut 650 RON, doar ca sa imi zica ce erori are masina, si este vorba de un W202 din 1995!.

                  Asa ca deatunci mi-am cumparat eu testerul meu si nu mai am griji, ba mai mult mai castig un ban cinstit cu el, ajutand si pe altii care au probleme electrice si trebuie neaparat tester.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Bun, am schimbat bujiile, am pus ngk dar tot degeaba, acum sta la relativ pana accelerez sau o trec pe drive mode, avantaj mi sa oprit martorul de la motor.
                    Parca se ineaca cand vreau sa accelereaz.
                    Am sunat la service (Manu in Tauti) si mi-am facut programare.

                    Comment


                    • #11
                      Salut tot din Baia Mare sunt si eu si poti merge linistit la Manu in Tauti ca ii mai bun de zece ori ca la reprezentanta.

                      Comment


                      • #12
                        Acolo am duso, astept raspuns. Astazi spuneau ca ma suna.

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat bujiile si tot degeaba, cand am aduso de la manu defectul era urmatorul:
                          Mi se exfoliaza catalizatorul, mi-a infundat esapamentul, trebuie sa cumpar altul.
                          Stie cineva ceva raport pret calitate ceva bun?

                          Comment


                          • #14
                            Dezmembrari!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Nu am gasit, oare unul nou pe unde as putea afla?
                              Sa fie ok raportul pret/calitate.
                              Imi poate recomanda cineva ceva?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF