Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212 - e200 cdi 136cp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W212 - e200 cdi 136cp

    Salut
    Acum cateva zile am achizitionat un E200 CDI 2011 2,2 136 CP, 5G Tronic(are 5 trepte cand dau + pe secventiala deci cred ca e 5G)
    Ca orice om normal am schimbat uleiul in motor+un aditiv nano,filtru ulei,polen,aer,motorina(550 lei,m-a omorat filtrul asta ) ),ulei in cutie,filtru cutie +garnitura capac(curgea foarte putin si mi-a fost recomandat sa schimb si garnitura).
    Problema este ca de cand am luat masina sare turatia la relanti(cand are ea chef) foarte putin sa spun 30-80 RPM. Daca o turez pe liber la 5000-6000 turatii si o las atunci iar sare putin turatia la relanti pentru o mica perioada.
    Care ar fi problema? Mecanicul a spus ca ar putea fi pompa de motorina(ce e drept se aude putin).
    Inclusiv dupa schimbul total de ulei si filtre face la fel.
    Credeti ca ar fi bine sa schimb pompa de motorina? E destul de scumpa...(1500-1600 lei) si ma gandesc sa nu o schimb degeaba.

  • #2
    Ce "aditiv " ai pus in motor ???
    Un tester ai pus pe masina sa vezi cum lucreaza injectoarele?

    Comment


    • #3
      Daca te referi la pompa electrica din rezervor ( ai spus ca se aude...), aceasta este monitorizata de sistem, astfel daca nu ai erori legate de presiunea de joasa poti trece mai departe.
      Daca te referi la cea de inalte, atunci poate merita sa testezi valva de debit de pe ea, mai degraba

      Insa, dupa cum spunea si colegul mai sus, la modelul tau cel mai adesea o recalibrare a valorilor de adaptare pt injectoare rezolva 90% din fluctuatiile relantiului, mai alea daca masina are sau a avut km multi, tuning, etc.

      Sub nici o forma nu mai tura motorul peste 4000 rpm!
      Last edited by cl600; 01-12-2016, 09:25 AM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.
        Din cate am inteles de la injectoare ar trebui sa fluctueze tot timpul,ea fluctueaza doar cand vrea ea sau cand o turez eu.
        Pe tester a dat odata pompa de motorina cand fluctua(nu stiu mai multe detalii,asta am inteles ca a dat pe tester) si a doua oara nu a mai dat.

        Comment


        • #5
          Aditivul este Nano nu stiu cum,este 100 lei o sticluta,la cantitea mea de ulei sunt recomandate 2.Am inteles ca ar fi cel mai bun la ora actuala,provenienta USA.

          Comment


          • #6
            Parerea mea este ca ai gresit , cu ce crezi ca ajuta "smacul " ala un motor de Mercedes .
            Uleiul schimbat la timp , cel recomandat de fabricant este cel mai bun , are toti aditivii necesari astfel incat motorul sa mearga in conditii optime .

            Ps : nu te supara pe mine , asta e doar parerea mea de pasionat de masini .

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Sub nici o forma nu mai tura motorul peste 4000 rpm!
              Offtopic: De ce sa nu mai tureze motorul peste 4000 rpm?
              Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

              Comment


              • #8
                Pana la urma e un aditiv,nu are ce sa faca rau.Am inteles ca se depunde ceva pe peretii blocului motor si e bun...
                Pareri legate de relanti?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Loading View Post
                  Offtopic: De ce sa nu mai tureze motorul peste 4000 rpm?
                  Se referea la turatul in gol.
                  Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                  Comment


                  • #10
                    Am eroare " Low pression fuel pump" de la pompa de motorina asa mi-a zis cel care mi-a facut diagnoza.
                    Imi puteti recomanda pe cineva in Iasi pentru o diagnoza buna si pentru o recalibrare a valorilor de adaptare pt injectoare?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by noXy View Post
                      Am eroare " Low pression fuel pump" de la pompa de motorina asa mi-a zis cel care mi-a facut diagnoza.
                      Imi puteti recomanda pe cineva in Iasi pentru o diagnoza buna si pentru o recalibrare a valorilor de adaptare pt injectoare?
                      Salut!Ti-am trimis pe privat numarul de telefon al domnului Cristi,apeleaza cu incredere la el.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by noXy View Post
                        Am eroare " Low pression fuel pump" de la pompa de motorina asa mi-a zis cel care mi-a facut diagnoza.
                        Imi puteti recomanda pe cineva in Iasi pentru o diagnoza buna si pentru o recalibrare a valorilor de adaptare pt injectoare?

                        Defectul asta apare de cele mai multe ori cand trebuie sa schimbi filtrul de motorina sau cand ramai cu prea putina motorina in rezervor.
                        Daca l-ai schimbat si ai sters eroarea si tot mai apare, atunci probabil iti trebuie alta pompa electrica de motorina, daca nu e vre-un furtun crapat pe la filtru.
                        Atat timp cat nu ai presiunea corecta pe joasa este mai mult decat absurd sa umblii la valorile injectoarelor.
                        Last edited by cl600; 01-13-2016, 21:15 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Filtrul de motorina este nou de la Mercedes original,550 lei am dat....
                          Am vorbit la sfatul colegilor cu domnul Cristi din Iasi si o sa verifice el astazi complet.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF