Salut
Acum cateva zile am achizitionat un E200 CDI 2011 2,2 136 CP, 5G Tronic(are 5 trepte cand dau + pe secventiala deci cred ca e 5G)
Ca orice om normal am schimbat uleiul in motor+un aditiv nano,filtru ulei,polen,aer,motorina(550 lei,m-a omorat filtrul asta
) ),ulei in cutie,filtru cutie +garnitura capac(curgea foarte putin si mi-a fost recomandat sa schimb si garnitura).
Problema este ca de cand am luat masina sare turatia la relanti(cand are ea chef) foarte putin sa spun 30-80 RPM. Daca o turez pe liber la 5000-6000 turatii si o las atunci iar sare putin turatia la relanti pentru o mica perioada.
Care ar fi problema? Mecanicul a spus ca ar putea fi pompa de motorina(ce e drept se aude putin).
Inclusiv dupa schimbul total de ulei si filtre face la fel.
Credeti ca ar fi bine sa schimb pompa de motorina? E destul de scumpa...(1500-1600 lei) si ma gandesc sa nu o schimb degeaba.
Acum cateva zile am achizitionat un E200 CDI 2011 2,2 136 CP, 5G Tronic(are 5 trepte cand dau + pe secventiala deci cred ca e 5G)
Ca orice om normal am schimbat uleiul in motor+un aditiv nano,filtru ulei,polen,aer,motorina(550 lei,m-a omorat filtrul asta

Problema este ca de cand am luat masina sare turatia la relanti(cand are ea chef) foarte putin sa spun 30-80 RPM. Daca o turez pe liber la 5000-6000 turatii si o las atunci iar sare putin turatia la relanti pentru o mica perioada.
Care ar fi problema? Mecanicul a spus ca ar putea fi pompa de motorina(ce e drept se aude putin).
Inclusiv dupa schimbul total de ulei si filtre face la fel.
Credeti ca ar fi bine sa schimb pompa de motorina? E destul de scumpa...(1500-1600 lei) si ma gandesc sa nu o schimb degeaba.

Comment