Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    azi iar nu a vrut sa porneasca....nici bateria nu prea mai duce....si aseara a mers cateva ore...ii posibil sa fie si de la baterie?

    Comment


    • #17
      Daca bateria e mai veche de 4 ani te sfatuiesc sa o schimbi.E-ul w211 e gurmand cand vine vorba de curent (baterii bune trebuie).
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by broscutza2001 View Post
        Daca bateria e mai veche de 4 ani te sfatuiesc sa o schimbi.E-ul w211 e gurmand cand vine vorba de curent (baterii bune trebuie).
        am cumparat baterie de 100 Ah...nimic....nu stiu ce sa mai fac.....oare senzorul ala trebuie calibrat?....

        Comment


        • #19
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Daca bateria e mai veche de 4 ani te sfatuiesc sa o schimbi.E-ul w211 e gurmand cand vine vorba de curent (baterii bune trebuie).
          tu cand ai avea timp sa ii faci o diagnoza....poate reusesc sa trimit pe cineva la tine...

          Comment


          • #20
            Trebuie verificat si daca sa pus in pozitia corecta!La o Alfa 156 am patit ca senzorul nou era putin mai scurt (era marca Facet) si la fel continua sa dea eroare si uneori oprea motorul in mers.E de vazut sindaca ai respectat codul senzorului.Daca e de calibrat nu stiu 100 dar vad cand pun Star-ul.Deobicei eu munca o termin la 5 de luni pana vineri si uneori lucrez si sambata pana la 12.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              stie cineva cum pot verifica cablajul de la senzorul de pe axul cu came?.....in seara asta a pornit de 3 ori cu senzorul vechi, dupa care nu a mai pornit....va multumesc!

              Comment


              • #22
                Postand in diferite locuri nu vei rezolva mai rapid problema. Reciteste si respecta regulile casei!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Pot lua schema daca iti trebuie din program eu am tot dupa cum iti spuneam.Asa nu fac decat sa chinui masina.Problema ta trebuie aprofundata pe tester.Cu star-ul poti diagnostica componente sa vezi daca sunt sau nu functionale dupa sugestiile programului.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    masina asta ma duce dintro problema in alta.....luni am iesit putin si mi-a bubuit intercooler-ul....motivul nu il stiu....si la un moment dat a inceput sa cam scoata fum

                    Comment


                    • #25
                      Nervi de otel si mult tutun vorba colegului Cristi Nazarov.Fara sa vezi parametrii reali cu Starul cauti inca cu lumina stinsa si nu mai are rost sa o repet.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Uleiul total poti sa il schimbi numai in felul urmator:
                        1.-Uleiul trebuie sa fie la 80 grade.
                        2-Scoti busonul (surubul de golire) de la baia de ulei a cutiei de viteze si scurgi uleiul.
                        3-Dai jos baia (fii atent ca in baie mai ramine 2-2.5 l de ulei) si schimbi filtrul.
                        4-Schimbi garnitura si fixezi baia inapoi.
                        5-Scoti conducta de racire(de la cutie) din partea dreapta, si o unesti cu un alt furtun de aproximativ 1,5m si il introduci intr-un vas(cu masuri pe el) de 10-12l(aici va curge uleiul vechi).
                        6-Bagi in cutie 5l de ulei (scoti dopul rosu s-au negru de deasupra linga motor) total trebuiesc 14 l de ulei.
                        7-Ai nevoie de o persoana sa te ajute.
                        8-Pornesti motorul si treci cu selectorul prin toate pozitiile cutiei(nu te retii mult fiindca uleiul curge destul de repede).
                        9-Cind in vas au curs 3l opresti imediat motorul.
                        10-Mai torni 3l de ulei in cutie.
                        11-Operatia spalatului o repeti de doua ori.
                        12-Controlezi nivelul uleiului (il corectezi dupa necesitate).
                        13-Fixezi totul la loc.
                        14 Pornesti motorul si te asiguri ca nu curge pe nicaieri ulei
                        15 Cind motorul e la 80 de grade mai verifici odata uleiul cu motorul pornit si selectorul in P.

                        Asta e procedura de schimb ulei la cutie automata.
                        Pentru restul ia spray de contacte vezi poate gasesti Sonax sau Wurth.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #27
                          Salutare! am fost la un service aici am schimbat senzorul de pe arborele cotit am schimbat firele pana in ECU aceeasi treaba....apoi a pus niste furtune transparente pe retur si 5 si 6 scapau cam mult pe retur... le-a demontat pe toate si le-a curatat cu solutie si la ultra sunete....problema persista...pana la urma a zis ca e ECU defect...posibil? a zis ca senzorul da semnal dar ECU il da mai departe cu intarziere...si de asta nu porneste....in rest motorul merge mult mai rotund acum....o seara buna!

                          Comment


                          • #28
                            Andrei te rog incearca un test simplu, si anume pune contactul pe pozitia de incalzire a bujiilor, astepti sa se stinga becul de bujie de pe bord, deci fara sa dai contact, iar apoi dai cheia inapoi si repeti incalzirea bujiilor + demaror.
                            Porneste mai usor astfel ?
                            Noul E-Class 2017

                            Comment


                            • #29
                              Salut Mihai.....nu porneste deloc...ii dau la automat pana omoara bateria(care este noua 100 Ah).....daca ii dau spray porneste.....si are momente cand porneste la sfert...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mihai1968 View Post
                                Andrei te rog incearca un test simplu, si anume pune contactul pe pozitia de incalzire a bujiilor, astepti sa se stinga becul de bujie de pe bord, deci fara sa dai contact, iar apoi dai cheia inapoi si repeti incalzirea bujiilor + demaror.
                                Porneste mai usor astfel ?
                                si sunt noi toate bujiile si am schimbat si releul

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF