Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema E220 CDI w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema E220 CDI w210

    E 220 cdi 125cp 192.000km pe autostrada sa limitat la 120 3000 rpm. Am facut diagnoza nu are nici o eroare. Am schimbat regulatorul de aer de pa turbo si cel de la EGR am schimbat debimetrul am curatat EGR. Am verificat toate furtunele de aer inclusiv cele de la intercooler. Masina acum trage dar nu cum trebuie furtunul de la admisie nu se umfla cum trebuie. Am verificat turbina este ok. Mentionez ca are toate filtrele si uleiul schimbat de aproximativ 2 saptamani. Simptomele actuale : trage greu scoate fum si temperatura la apa sta mai sus decat statea de obicei si se ridica repede. Orice sfat e bine venit. Nu ii dau de cap si mai sunt si in germania si am fost la o gramada de mecanici. Multumesc

  • #2
    Star fu diagnoza? Neaparat Star, preferabil si in mers. Imposibil sa fii in limp fara eroare.
    Verifica M55-ul si clapetii galeriei de admisie.
    Ai clima normala sau climatronic? Faruri normale sau xenon? Vacuumetru puseshi? Pune-l si cu AC-ul pornit.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Diagnoza Bosch. Am verificat clapetele functioneaza. Are climatronic faruri normale cutie automata

      Sent from my SM-G900F using Tapatalk

      Comment


      • #4
        uploadfromtaptalk1446750132783.jpguploadfromtaptalk1446750197294.jpguploadfromtaptalk1446750260417.jpg
        Am atasat poza cu vacumul schimbat cu diagnoza (erorile nu mai sunt ) poza motor

        Sent from my SM-G900F using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Cum n-ai erori maestre? 1470-ul ala ce e? Mergi la Star.
          Baga search pe forum, arhidiscutat limp-ul.
          Daca vrei experienta mea: http://www.clubmercedes.ro/p1470-016...ighlight=P1470
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Pei erorile au aparut ca am scos mufele la debimetru ( schmbat) regulatoare amandoua (schimbate) si senzorul de temperatura de la intercooler (neschimbat) dupa stergere erori nu au mai aparut. am facut diagnoza de 3 ori dupa ce am mers cu masina.

            Sent from my SM-G900F using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Am descoperit probabil unde era problema. Am observat ca rasufla la catalizatorul din spatele turbinei. Maine o urc pe elevator sa vad despre ce e vorba , probabil e infundat ... revin maine cu detalii.

              Sent from my SM-G900F using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Am rezolvat problema. Am avut catalizatorul infundat. L am dat jos l am spalat cu solutie de jenti si cu jet si acum merge masina perfect.

                Sent from my SM-G900F using Tapatalk

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF