Mie imi suna a aer fals, daca 1800 si 1801 sunt ceea ce cred.
Ai prea mult aer la turatii mici, deci compensezi cu benzina in plus, dar la turatii mari aerul fals nu e destul deci mare nu e nevoie de adaptare.
Mergi pe benzina, vezi daca se corecteaza.
Daca pe benzina nu face, e clar harta de gaz. Va trebui sa dai un plus niste gaz in zona de turatii joase. Da-i 5% in plus la coeficient in zona de turatie partiala.
E.g. daca ai coeficientul de 1.15 in zona 5ms-10ms, fa-l 1.20 si vezi de scade acest parametru.
Evident am dat valorile din burta, pt ca nu stiu ce ai tu acolo.
Putem discuta despre reglaj de gaz daca vrei, eu am reusit sa o reglez pe a mea mult mai bine dupa trimm-uri.
La mine a fost musai o compensare cu turatia la aspirat cu admisie variabila, la tine cu compresor, in mod sigur e nevoie.
Pune aici harta de GPL sa vedem.
Repet, e doar daca am interpretat corect cele doua rubrici, 1800 si 1801.
Nu cred ca e debitmetrul pt ca ar lua-o razna in toata gama.
In rest..ce preturi, no comment.
Cat a fost compresorul?
Ai prea mult aer la turatii mici, deci compensezi cu benzina in plus, dar la turatii mari aerul fals nu e destul deci mare nu e nevoie de adaptare.
Mergi pe benzina, vezi daca se corecteaza.
Daca pe benzina nu face, e clar harta de gaz. Va trebui sa dai un plus niste gaz in zona de turatii joase. Da-i 5% in plus la coeficient in zona de turatie partiala.
E.g. daca ai coeficientul de 1.15 in zona 5ms-10ms, fa-l 1.20 si vezi de scade acest parametru.
Evident am dat valorile din burta, pt ca nu stiu ce ai tu acolo.
Putem discuta despre reglaj de gaz daca vrei, eu am reusit sa o reglez pe a mea mult mai bine dupa trimm-uri.
La mine a fost musai o compensare cu turatia la aspirat cu admisie variabila, la tine cu compresor, in mod sigur e nevoie.
Pune aici harta de GPL sa vedem.
Repet, e doar daca am interpretat corect cele doua rubrici, 1800 si 1801.
Nu cred ca e debitmetrul pt ca ar lua-o razna in toata gama.
In rest..ce preturi, no comment.
Cat a fost compresorul?
Comment