Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema W210 E220 CDI!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema W210 E220 CDI!!!

    Salutare tuturor!
    Sunt in Germania si mi-am luat un E220 CDI din 2001. Cand l-am luat de la proprietar nu mi s-a parut a avea nici o problema. Am mers 300 kilometri pana la niste rude unde am dormit, urmand ca dimineata sa o iau la drum. Dimineata a pornit la prima cheie, insa dupa 1-2 minute a motorul inceput sa o ia razna si se aprindea EPC-ul. Nu mergea rotund parca se chinuia sa stea pornit, ba chiar s-a si oprit. Am dus-o la un atelier autorizat Mercedes unde au pus-o la tester. I-a aparut ca ar fi niste senzori. Au fost schimbati insa face la fel. Mi-au spus ca ar fi de vina unitatea de control care dirijeaza senzorii din cate am inteles. Injectoarele au zis ca le-au verificat si sunt bune.
    Acum ma intreb daca s-a confruntat cineva cu o problema similara, poate ar fi altceva de vina, deoarece reparatia nu ar fi chiar ieftina.
    Va multumesc!

  • #2
    Indicat era sa postezi codurile de erori descoperite la tester.

    Comment


    • #3
      O sa intreb maine de coduri. Initial au aparut niste senzori ca ar fi defecti, insa nu au fost. Nu ma prea cunosc cu calculatoarele, deoarece am si un E220 diesel si nu prea are treaba cu calculatoarele. Ei zic ca asta ar fi ultima sansa, sa schimbe acea unitate.

      Comment


      • #4
        Diagnoza a fost facuta cu Star Diag(diagnoza originala mercedes)?Sau tester universal?La testere universale apar de multe ori erori fictive.Posteaza codurile aici inainte sa mai schimbi altceva.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          O sa intreb maine de coduri si o sa le postez. Ma gandesc ca diagnoza a fost facuta cu Star, pentru ca e un atelier specializat Mercedes unde nu se repara alte marci, cu mecanici scolarizati la Mercedes. Oricum o sa-i intreb.

          Comment


          • #6
            De obicei cind se aprinde EPC,apare una din erorile acestea:
            P1187 (064) Rail pressure monitoring- Control variation> 1500 1/min
            P1187 (032) Rail pressure monitoring- Leakage
            P1187 (016) Rail pressure monitoring- Leakage
            P1187 (008) Rail pressure monitoring- The pressure control valve jams in the closed position.
            P1187 (004) Rail pressure monitoring- The rail pressure cannot be built up.
            P1187 (002) Rail pressure monitoring- The rail pressure is too low.
            P1187 (001) Rail pressure monitoring- The maximum pressure has been exceeded.

            Comment


            • #7
              O sa merg maine si o sa vad ce imi mai zic. Oricum o sa-i intreb de coduri si o sa le pun aici. Va multumesc mult pentru ajutor!

              Comment


              • #8
                Pana la urma am schimbat acea unitate si masina merge perfect! Va multumec inca o data pentru ajutor!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF