Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ambreaj w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ambreaj w211

    Salut.De curand am achiziţionat un Mercedes E220 din 2003 cutie 6+1 manuala toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa pornesc la drum spre serviciu.Dupa 23 ore de condus (2 blocaje prin Romania stat 4 ore la Miercurea Sibiului) ma cam fura somnul ,am tras intr-un peco in Cehia am dormit freo` 2 ore m-am trezit si am pornit iar la drum ( toate bune ) .Dupa 50 km dau sa opresc intr-o parcare cand apas pe ambreiaj pedala se duce in gol spre podea si ramane acolo ,bag piciorul sub ea o ridic fac 2 pedale si incep sa am iar ambreiaj .Bag in peco` prima grija daca mai am lichid de frana , lichidul la maxim....m-ai calc pedala de 3-4 ori pare ok. Dupa alti 200 km problema apare,lichidul parca a scazut 1 mm.Problema o fii de la clidrul receptor?
    L-as putea schimba eu fara o rampa?(la w124 l-am schimbat singurel nu a fost greu)


    Stima Florin.

  • #2
    Salut! Felicitari pentru achizitie !

    La modelul acesta de masina in sistemul de franare este inclus un dispozitiv electro-hidraulic numit pe scurt SBC. Pentru a schimba lichidul de frana trebuie dezactivat, iar ulterior reactivat acest SBC, operatie cere se face exclusiv cu ajutorul unui calculator de service, numit STAR si care realizeaza si aerisirea sistemului de franare.
    Din ceea ce ai descris tu pare sa fie vorba de ambreiaj, nicidecum de frane. Cand apar probleme la sistemul de franare esti averitizat pe cesurile din bord cu mesajul: Service break. Visit workshop.
    Last edited by mihai1968; 10-04-2015, 08:29 AM. Reason: completare
    Noul E-Class 2017

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns mihai1958, da este corect problema mea este de la ambreiaj.Eu cred ca este Cilindrul receptor de ambreiaj acela care cred ca este pe cutia de viteze

      Comment


      • #4
        Salut rusty.Cilindrul tau de ambreiaj situat in interiorul cutiei se pare ca te-a cam lasat.Daca nu ma insel este ansamblu complet cu rulmetul de presiune iar costul lui ar fi undeva in jur de 350ron.Nu stiu daca poti face reparatia fara canal atat timp cat cutia trebuie indepartata de pe motot.
        Numai bine!

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF