Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rãcire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rãcire motor

    Va salut, astãzi fiind prins dintr-un ambuteiaj cu al meu E230 din '97 cutie automata, a.c. manual, s-a ridicat temperatura motorului la maxim, 130°C , electroventilatorul nu mergea, am pornit a.c. poate pornește, degeaba, tot ce am putut face a fost sa dau cãldurã la maxim si sa dau la 5 aeroterma cabina astfel s-a mai rãcit pana la ~110°C. Ajuns acasã îngrijorat am demontat si am verificat electroventilatorul pe direct cu fire trase de la baterie si mergea, am cãutat pe radiator vreun alt senzor comutator temperatura si nu era, sub capacul cel mic de plastic din fata al motorului am decât un senzor de temperatura pentru ceasul de la bord. Știe cineva cine se ocupa de pornirea electroventilatorului de pe radiator, siguranțele sunt bune, releul nu stiu care este, as putea sa ii trag un fir cu buton sa il apãs la nevoie dar nu vreau improvizații?
    Inca o problema care mai o am este ca de vreo jumãtate de an, din decembrie, îmi rãmâne aprins in bord "nivel lichid rãcire". Am schimbat vasul cu tot cu senzor fara rezultat, am schimbat senzorul nivel lichid spãlat parbriz, ca sunt înseriate, becul tot aprins, am verificat continuitate fire si pare buna, nu stiu ce are. Poate asta sa fie cauza pentru care nu pornește electroventilatorul radiatorului?

  • #2
    Verifica pe motor unde ai termocontact care iti da cuplare electroventilator , daca nu ai pe radiator racire.

    Comment


    • #3
      Sau mai indicat renunta la electroventilator si pune vascocuplaj si scapi de grija. Eu asa am facut la masina mea.

      Comment


      • #4
        Am gãsit problema! Deasupra proiectorului din stânga este un releu mare de aluminiu in care intra o mufa lata cu multe fire si un fir gros roșu cu dunga alba era rupt. Am cositorit legãtura si acum este totul bine, a pornit ventilatorul si s-a stins si becul cu nivelul antigelului din bord. Va mulțumesc tuturor pentru ajutor!
        Acum vreo luna am mai avut o problema cu cardanul, se simțeau vibrații puternice in masina numai la plecarea de pe loc apoi si in mers indiferent de viteza. Am schimbat flanșele cardanului de la cutie si de la grup degeaba ca tot bãtea f rãu apoi am schimbat suportul cardanului si s-a rezolvat. V-am spus asta poate ajuta pe cineva.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF