Va salut, astãzi fiind prins dintr-un ambuteiaj cu al meu E230 din '97 cutie automata, a.c. manual, s-a ridicat temperatura motorului la maxim, 130°C , electroventilatorul nu mergea, am pornit a.c. poate pornește, degeaba, tot ce am putut face a fost sa dau cãldurã la maxim si sa dau la 5 aeroterma cabina astfel s-a mai rãcit pana la ~110°C. Ajuns acasã îngrijorat am demontat si am verificat electroventilatorul pe direct cu fire trase de la baterie si mergea, am cãutat pe radiator vreun alt senzor comutator temperatura si nu era, sub capacul cel mic de plastic din fata al motorului am decât un senzor de temperatura pentru ceasul de la bord. Știe cineva cine se ocupa de pornirea electroventilatorului de pe radiator, siguranțele sunt bune, releul nu stiu care este, as putea sa ii trag un fir cu buton sa il apãs la nevoie dar nu vreau improvizații?
Inca o problema care mai o am este ca de vreo jumãtate de an, din decembrie, îmi rãmâne aprins in bord "nivel lichid rãcire". Am schimbat vasul cu tot cu senzor fara rezultat, am schimbat senzorul nivel lichid spãlat parbriz, ca sunt înseriate, becul tot aprins, am verificat continuitate fire si pare buna, nu stiu ce are. Poate asta sa fie cauza pentru care nu pornește electroventilatorul radiatorului?
Inca o problema care mai o am este ca de vreo jumãtate de an, din decembrie, îmi rãmâne aprins in bord "nivel lichid rãcire". Am schimbat vasul cu tot cu senzor fara rezultat, am schimbat senzorul nivel lichid spãlat parbriz, ca sunt înseriate, becul tot aprins, am verificat continuitate fire si pare buna, nu stiu ce are. Poate asta sa fie cauza pentru care nu pornește electroventilatorul radiatorului?
Comment