Salutare,
Detin un w211 din 2003, iar acum 4 zile a plouat si m-am trezit cu apa sub mocheta, atat in stanga fata cat si in dreapta, iar pe langa asta aveam 4 martori aprinsi la bord(fara cheie in contact). Cand am vazut am scos repede mochetele ca sa se usuce,dupa care a trebuit sa plec urgent cu masina, numai ca la bord martorii respectivi nu s-au stins,dar restul ceasurilor functionau normal,dar dupa 10 minute de mers, ceasurile au ramas blocate si s-a stins totul(panoul cu ceasuri,martori...). Si cum o problema nu vine niciodata singura, de azi nu mai functioneaza nici panoul de clima
- iar asta ma duce cu gandul ca e vorba de un contact pe la vreo siguranta, desi le-am verificat pe toate (de la motor,interior si portbagaj)
Am cautat pe forum si am vazut ca nimeni nu a gasit o cauza exacta, asa ca apelez la sfaturile voastre sau daca aveti vreo ideie e bine venita.
Stie cineva exact care este siguranta sau releul de la bord si clima??
Sper sa o rezolv cat ma repede,pt ca fara bord e greu sa apreciez cata motorina mai am in rezervor
Detin un w211 din 2003, iar acum 4 zile a plouat si m-am trezit cu apa sub mocheta, atat in stanga fata cat si in dreapta, iar pe langa asta aveam 4 martori aprinsi la bord(fara cheie in contact). Cand am vazut am scos repede mochetele ca sa se usuce,dupa care a trebuit sa plec urgent cu masina, numai ca la bord martorii respectivi nu s-au stins,dar restul ceasurilor functionau normal,dar dupa 10 minute de mers, ceasurile au ramas blocate si s-a stins totul(panoul cu ceasuri,martori...). Si cum o problema nu vine niciodata singura, de azi nu mai functioneaza nici panoul de clima

Am cautat pe forum si am vazut ca nimeni nu a gasit o cauza exacta, asa ca apelez la sfaturile voastre sau daca aveti vreo ideie e bine venita.
Stie cineva exact care este siguranta sau releul de la bord si clima??
Sper sa o rezolv cat ma repede,pt ca fara bord e greu sa apreciez cata motorina mai am in rezervor

Comment