Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211. - probleme turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211. - probleme turbina

    Salut, sunt nou pe forum. E posibil sa se mai fi discutat pe forum aceasta problema insa eu nu am gasit topicul.

    Am un mercedes w211. E200 CDI din 2005 varianta de 90kw. De ceva timp se aude un fel de suerat de la turbina si nu trage cum ar trebui are o acceleratie mai slaba iar motorul e mai zgomotos fata de cum era panasa apara aceasta problema, am fost la un tester si mi-a zis ca presiunea din turbina este foarte scazuta si ca probabil pierde presiune pe undeva..... Am verificat furtunele si par in regula facand exceptie unul singur la care nu mai este oringul. Si mai e ceva legat de actuatorul de la turbina, la mine actuatorul se lasa in jos cand pornesc motorul si ramane asa pana il opresc, e normal asa? Sunt incepator si nu prea am cunostinte in domeniul masina o am de 6 ani. Iar pana acum nu mi-a facut probleme de genu
    Last edited by Deablos; 05-04-2015, 08:52 AM.

  • #2
    Pe la 200 000 km incepe sa cada turbo sau actuarul te duci la un centru de reparat turbo si rezolvi problema cu vreo 300 euro . Ai cod de eroare de pe tester?

    Comment


    • #3
      Din pacate nu am codul, oricum saptamana vitoare am drum la chisinau si o sa trec si pe la reprezentanta. Va spun sincer ca cei de acolo fata de reprezentanta din galati sunt mult mai ok si lucreaza foarte bine.

      Comment


      • #4
        salut.aceeasi problema am rezolvat-o eu acu 2 saptamani.acelasi suierat,am reconditionat-o,am 2000km si merge foarte bine.mai cedeaza si actuatorul din cand in cand si asta poate fi alta problema.

        Ia revezi tu regulile de postare!
        Last edited by cutaresku; 05-06-2015, 21:31 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dinescuionut View Post
          Pe la 200 000 km incepe sa cada turbo sau actuarul te duci la un centru de reparat turbo si rezolvi problema cu vreo 300 euro . Ai cod de eroare de pe tester?
          Daca un cdi este exploatat corect, 500-600.000 nu ai probleme cu turbina, cunosc N cazuri de pe diferite motorizari.

          Daca zici ca este e200 cdi, probabil 80% masina ta a fost taxi si are cateva sute de mii bune de km, oricum raspuns pe forum nu prea o sa gasesti pentru ca doar star-ul iti zice exact si un mecanic te poate rezolva.
          http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

          Comment


          • #6
            Legat,de presiune am rezolvat era de vina un furtun. Avea marginea unde vine siguranta de prindere mancata. In schim turbina trebuie sa o inlocuiesc sau sa o reconditionez. Voi ce-mi sugerati? Daca o reconditionez ma ajunge undeva la 27 de milioane cu toate chestiile aferente, garnituri.ulei..etc.iar de la dezmembrari ma scot mai ieftin. Manopera necesara o pot face si eu.

            Precizez cum zicea si colegu, masina a foat taxi in belgia si are aproape 500.000 km

            Comment


            • #7
              In nici un caz de la dezmembrari . La reconditionat practic ai turbo nou nouta schimba tot din interior inclusiv actuarul eu asa am facut si tare multumit sunt sa schimbat masina sa terminat cu limitari de putere.

              Comment


              • #8
                man,nu are cum sa te coste atata.reconditionatul e 1000ron.Costul unui actuator e undeva pana in 600ron maxim ulei +filtrele 480 ron.manopera daca spui ca o faci tu esti scutit.mie mi-a luat 200ron manopera.


                Ai dreptate in ce spui insa nu-mi place faptul ca ignori regulile de postare!
                Last edited by cutaresku; 05-10-2015, 11:41 AM.

                Comment


                • #9
                  Daca nu iti lucreaza actuatorul de la turbina, iti taie motorul din putere datorita presiunii prea mare facuta de turbina in turatie...
                  Pune pe cineva, cu masina scoasa la liber, sa apese ambreiajul daca e manuala si sa o accelereze de la relanti catre 3000-4000 rpm, in momentul cand ajunge turata, ar trebui ca actuatorul sa se ridice la maxim sus. O turbina dusa, consuma ulei,suiera, scoate fum si doar dupa nu trage, nu doar nu trage...

                  Comment


                  • #10
                    Va salut.Am si eu o problema cam asemanatoare la w211-le meu merg normal cu el cu viteza cincea cam 100km/h si dintrodata smuceste o singura data si dupaia imi creste consumul si parca nu mai trage cum trebe cam 10-15minute de mers dupa care isi revine si merge normal,daca opresc pe loc si o las la relanti si accelerez la 1100ture ca sa o tin constant nu sta oscileaza sus/jos.Am fost la o gramada de teste pe la reprezentante mecanici dibaci si nimeni nimica cica totul e ok.
                    Ati mai intalnit asa ceva?Deja ma dispera.Un sfat?
                    Turbo suiera dar foarte slab numai cand e rece mororul am 210000km reali.

                    Comment


                    • #11
                      ...si in Bucuresti este vreun meserias care reconditioneaza turbine (mercedes W211)? Multumiri.
                      Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF