Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211. - probleme turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211. - probleme turbina

    Salut, sunt nou pe forum. E posibil sa se mai fi discutat pe forum aceasta problema insa eu nu am gasit topicul.

    Am un mercedes w211. E200 CDI din 2005 varianta de 90kw. De ceva timp se aude un fel de suerat de la turbina si nu trage cum ar trebui are o acceleratie mai slaba iar motorul e mai zgomotos fata de cum era panasa apara aceasta problema, am fost la un tester si mi-a zis ca presiunea din turbina este foarte scazuta si ca probabil pierde presiune pe undeva..... Am verificat furtunele si par in regula facand exceptie unul singur la care nu mai este oringul. Si mai e ceva legat de actuatorul de la turbina, la mine actuatorul se lasa in jos cand pornesc motorul si ramane asa pana il opresc, e normal asa? Sunt incepator si nu prea am cunostinte in domeniul masina o am de 6 ani. Iar pana acum nu mi-a facut probleme de genu
    Last edited by Deablos; 05-04-2015, 08:52 AM.

  • #2
    Pe la 200 000 km incepe sa cada turbo sau actuarul te duci la un centru de reparat turbo si rezolvi problema cu vreo 300 euro . Ai cod de eroare de pe tester?

    Comment


    • #3
      Din pacate nu am codul, oricum saptamana vitoare am drum la chisinau si o sa trec si pe la reprezentanta. Va spun sincer ca cei de acolo fata de reprezentanta din galati sunt mult mai ok si lucreaza foarte bine.

      Comment


      • #4
        salut.aceeasi problema am rezolvat-o eu acu 2 saptamani.acelasi suierat,am reconditionat-o,am 2000km si merge foarte bine.mai cedeaza si actuatorul din cand in cand si asta poate fi alta problema.

        Ia revezi tu regulile de postare!
        Last edited by cutaresku; 05-06-2015, 21:31 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dinescuionut View Post
          Pe la 200 000 km incepe sa cada turbo sau actuarul te duci la un centru de reparat turbo si rezolvi problema cu vreo 300 euro . Ai cod de eroare de pe tester?
          Daca un cdi este exploatat corect, 500-600.000 nu ai probleme cu turbina, cunosc N cazuri de pe diferite motorizari.

          Daca zici ca este e200 cdi, probabil 80% masina ta a fost taxi si are cateva sute de mii bune de km, oricum raspuns pe forum nu prea o sa gasesti pentru ca doar star-ul iti zice exact si un mecanic te poate rezolva.
          http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

          Comment


          • #6
            Legat,de presiune am rezolvat era de vina un furtun. Avea marginea unde vine siguranta de prindere mancata. In schim turbina trebuie sa o inlocuiesc sau sa o reconditionez. Voi ce-mi sugerati? Daca o reconditionez ma ajunge undeva la 27 de milioane cu toate chestiile aferente, garnituri.ulei..etc.iar de la dezmembrari ma scot mai ieftin. Manopera necesara o pot face si eu.

            Precizez cum zicea si colegu, masina a foat taxi in belgia si are aproape 500.000 km

            Comment


            • #7
              In nici un caz de la dezmembrari . La reconditionat practic ai turbo nou nouta schimba tot din interior inclusiv actuarul eu asa am facut si tare multumit sunt sa schimbat masina sa terminat cu limitari de putere.

              Comment


              • #8
                man,nu are cum sa te coste atata.reconditionatul e 1000ron.Costul unui actuator e undeva pana in 600ron maxim ulei +filtrele 480 ron.manopera daca spui ca o faci tu esti scutit.mie mi-a luat 200ron manopera.


                Ai dreptate in ce spui insa nu-mi place faptul ca ignori regulile de postare!
                Last edited by cutaresku; 05-10-2015, 11:41 AM.

                Comment


                • #9
                  Daca nu iti lucreaza actuatorul de la turbina, iti taie motorul din putere datorita presiunii prea mare facuta de turbina in turatie...
                  Pune pe cineva, cu masina scoasa la liber, sa apese ambreiajul daca e manuala si sa o accelereze de la relanti catre 3000-4000 rpm, in momentul cand ajunge turata, ar trebui ca actuatorul sa se ridice la maxim sus. O turbina dusa, consuma ulei,suiera, scoate fum si doar dupa nu trage, nu doar nu trage...

                  Comment


                  • #10
                    Va salut.Am si eu o problema cam asemanatoare la w211-le meu merg normal cu el cu viteza cincea cam 100km/h si dintrodata smuceste o singura data si dupaia imi creste consumul si parca nu mai trage cum trebe cam 10-15minute de mers dupa care isi revine si merge normal,daca opresc pe loc si o las la relanti si accelerez la 1100ture ca sa o tin constant nu sta oscileaza sus/jos.Am fost la o gramada de teste pe la reprezentante mecanici dibaci si nimeni nimica cica totul e ok.
                    Ati mai intalnit asa ceva?Deja ma dispera.Un sfat?
                    Turbo suiera dar foarte slab numai cand e rece mororul am 210000km reali.

                    Comment


                    • #11
                      ...si in Bucuresti este vreun meserias care reconditioneaza turbine (mercedes W211)? Multumiri.
                      Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF