Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare E230 W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmentare E230 W210

    Va salut! Dețin un E230 W210 din ' 97 si mi s-a ars o supapa de evacuare așa de rãu incat aveam compresie zero la acel cilindru.
    Acum ca tot este chiulasã data jos ma gândeam sa ii bag si un set de segmenți ca am ceva uzura pe cilindru si cu ce o mai fi la segmenți se aduna. Întrebarea mea este daca pot da baia de ulei jos fara sa dau motorul jos deoarece e o traversa non-demontabila sub baie si nu cred cred ca iese de traversa. A mai fãcut cineva segmentare la E 200, 230 fara sa fie nevoie sa dați motorul jos?

  • #2
    Eu am incercat dar nu am reusit cu toate ca am ridicat cutia sus de tot cu un cric ,am desfacut si directia din semicaseta ,Daca tot este data chiuloasa jos ce mai conteaza 10 suruburi motor cutie , 2 suruburi tampoane si cam atat ca tot ai data jos galerie evacuare.
    Si faci o treaba in firea ei"

    Comment


    • #3
      Nu merge sa dai baia de ulei fara sa motorul jos sau cel putin ridicat. Agata pompa de ulei.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Eu am cutie automata, daca dau motorul jos convertorul de cuplu al cutiei rãmâne pe motor sau cutie sau cade jos, exista vreun risc? Daca aveam cutie manuala nu era nici o problema sa demontez motorul dar așa nu stiu la ce sa ma aștept.
        Va mulțumesc tuturor pentru rãspunsuri, chiar mi-ați fost de ajutor.

        Comment


        • #5
          Ramane pe motor ,mai exact pe placa ce inlocuieste placa de presiune la cutiile de viteze manuale.Daca spui ca ai cilindri uzati de obicei se recomanda honuirea acestora si trecerea la cota urmatoare.Dupa demontarea motorului si masurarea vilbrochenului sar putea sa constati si pe acolo ceva diferente de cota.Deci cuzineti noi.Garnitura de chiulasa noua.Garnituri la supape .Daca se honuiesc cilindri si ajung la cota de reparatie (1) alte pistoane si segmenti.Daca tot e desfacut se verifica si lantul de distributie cu intinzatoarele .Personal mi se pare mai simplu sa dau jos motorul cu tot cu cutie.

          Comment


          • #6
            Sub nici o forma nu demonta motorul impreuna cu convertizorul, sau daca ai facut asta deja demonteaza-l de pe volant si monteaza-l pe cutie inainte de a monta motorul pe masina.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Știe cineva cum scot patina ghidaj lanț distribuție cea fixa, trebuie demontata pompa de apa cu tot capacul distribuției?

              Comment


              • #8
                Patina se scoate cu o presa improvizata compusa din surub de 6 o teava si 2 piulite de 6, infiletezi surub in ghidaj patina "sunt 2" dupa care bagi un stut de teava care sa treaca acel ghidaj prin ea pui o saiba si pe urma incepi sa strangi piulita pana iese acel ghidaj care tine patina fixa.

                Comment


                • #9
                  Va mulțumesc pt ajutor, am rezolvat problema.

                  Comment


                  • #10
                    Deci, în final cum ai procedat si la ce costuri ai ajuns?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF