Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aburire geamuri w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verifica daca calpeta care inchide circuitul de aer habitaclu/exterior functioneaza corect. Poate clapeta care inchide recircularea din habitaclu ramane intredeschisa sau este blocata. Nu are voie sa se abureasca cand se trage aer numai de afara. Si ca o precizare, filtrul de polen nu retine decat praful.
    Last edited by nora-marian; 02-08-2015, 08:24 AM.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Se pare ca nu ati luat in calcul ceea ce a spus colegul Heavy D. Condens in masina=umezeala in masina. Iarna, sau chiar si vara cand ploua trebuie avut grija la presuri, sa fie uscate. Mare parte din umezeala vine de la presurile ude. Aceasta se evapora, apoi condenseaza pe geamuri. Uscati presurile periodic, iar la urcarea in masina e bine sa deschideti geamurile macar putin, pentru a elimina umiditatea din habitaclu. De asemeni, dezaburirea e mai eficienta cand deschizi putin geamurile.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #18
        Si eu am umezeala/condens in masina, iar suspiciunile mele sunt legate de umezeala care apare langa pedala de acceleratie, din cate se pare datorita unor furtunase fisurate care preiau apa de sub stergatoarele de parbriz si ar trebui sa o conduca sub masina.
        La scurt timp dupa ce cumparasem masina, apa ajungea din abundenta langa pedala de acceleratie fiindca erau infundate scurgerile, insa la o spalatorie auto am rugat sa insiste cu jetul de apa cu presiune si s-au desfundat.
        Uneori mai apare insa usoara umezeala in zona acceleratiei, cred ca ar trebui inlocuite acele furtunase de scurgere.
        Noul E-Class 2017

        Comment


        • #19
          Salutare,

          Desi nu m-am batut de problema asta cu niciunul din doua W211, pe durata a 5 ani si peste 200.000 km, imi spun parerea deoarece mi se parea ciudat cand ii vedeam pe multi cu geamurile aburite.

          E clara treaba, ca sa abureasca trebuie umezeala, care poate veni din interior mai ales la recirculare sau din exterior mai ales dupa spalare sau pe ploaie.

          In schimb, climatizarea ARE FUNCTIE DE DEZABURIRE, scrie si in cartea masinii si e si logic din principiul de functionare a sistemului AC.

          Acuma ce mai pot spune e cum fac eu si nu mi se aburesc niciodata geamurile: climatizarea pe 22 de grade stanga si dreapta, in rest totul automat, si vara si iarna.

          Si mai sunt acele certitudini: aer cald pe obiecte reci => condens, deci nu dati la maxim caldura ca favorizati efectul; daca e plina masina de oameni si vorbesc toti => produc abureala la propriu si la figurat, deci sa vorbeasca pe rand .

          Comment


          • #20
            Originally posted by haddess View Post
            Se pare ca nu ati luat in calcul ceea ce a spus colegul Heavy D. Condens in masina=umezeala in masina. Iarna, sau chiar si vara cand ploua trebuie avut grija la presuri, sa fie uscate. Mare parte din umezeala vine de la presurile ude. Aceasta se evapora, apoi condenseaza pe geamuri. Uscati presurile periodic, iar la urcarea in masina e bine sa deschideti geamurile macar putin, pentru a elimina umiditatea din habitaclu. De asemeni, dezaburirea e mai eficienta cand deschizi putin geamurile.
            Nu am gram de umezeala in interior.

            Originally posted by iusau View Post
            Salutare,

            Desi nu m-am batut de problema asta cu niciunul din doua W211, pe durata a 5 ani si peste 200.000 km, imi spun parerea deoarece mi se parea ciudat cand ii vedeam pe multi cu geamurile aburite.

            E clara treaba, ca sa abureasca trebuie umezeala, care poate veni din interior mai ales la recirculare sau din exterior mai ales dupa spalare sau pe ploaie.

            In schimb, climatizarea ARE FUNCTIE DE DEZABURIRE, scrie si in cartea masinii si e si logic din principiul de functionare a sistemului AC.

            Acuma ce mai pot spune e cum fac eu si nu mi se aburesc niciodata geamurile: climatizarea pe 22 de grade stanga si dreapta, in rest totul automat, si vara si iarna.

            Si mai sunt acele certitudini: aer cald pe obiecte reci => condens, deci nu dati la maxim caldura ca favorizati efectul; daca e plina masina de oameni si vorbesc toti => produc abureala la propriu si la figurat, deci sa vorbeasca pe rand .
            Ceva de genul asta , doar ca eu tin pe 24 grade si totul pe automat.

            In alta ordine de idei am facut un drum de 350km si nu am vazut geamuri aburite , nu stiu si nu mi pot explica cum s a intamplat. Dupa ce am schimbat termostatul nu am iesit din oras si apa a stat putin peste 60 grade , la drum lung sta intre 80 si 100 grade , termostatul deschide la 92. Cred ca problema s a rezolvat , totusi nu inteleg de ce se incalzeste motorul asa greu. E posibil ca senzorul dupa termostat sa arate eronat ? A venit la pachet si desi am avut in cap sa l inlocuiesc am renuntat la idee. Este vorba despre un termostat Wahler si pe mine m a incantat ideea ca este facut in germania.

            Comment


            • #21
              Ca sa nu aveti geamurile aburite trebuie sa aveti butonul A/C tot timpul pe ON !
              Nu conteaza filtru de polen, umezeala.....
              In momentul in care aveti A/C-ul (compresorul) oprit, clima nu isi poate face treaba; daca afara e frig, ploaie, aeroterma va baga doar aer cald, geamul fiind rece, logic se va aburi. In schimb daca este pornit A/C-ul, clima poate face temperatura optima in masina pentru a nu se aburi geamurile, prin amestecarea aerului cald cu cel rece...
              Sper ca m-am facut inteles.


              Sent from my Benz

              Comment


              • #22
                Din propria experienta pe cateva masini avute condensul pe geamuri se facea doar in momentul in care selectam recirculare aer din interior .Si nu intra aer din exterior in masina , daca deschideam geam sofer" condensul disparea .

                Comment


                • #23
                  Pai cu recircularea activata, e si mai rau...


                  Sent from my Benz

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by yanis2222 View Post
                    Ca sa nu aveti geamurile aburite trebuie sa aveti butonul A/C tot timpul pe ON !
                    Nu conteaza filtru de polen, umezeala.....
                    In momentul in care aveti A/C-ul (compresorul) oprit, clima nu isi poate face treaba; daca afara e frig, ploaie, aeroterma va baga doar aer cald, geamul fiind rece, logic se va aburi. In schimb daca este pornit A/C-ul, clima poate face temperatura optima in masina pentru a nu se aburi geamurile, prin amestecarea aerului cald cu cel rece...
                    Sper ca m-am facut inteles.


                    Sent from my Benz

                    Nu e chiar asa, mie nu mi se aburesc nici atunci cand compresorul e oprit.
                    Oricum, iarna cand efectul de condens e mai evident, de regula compresorul nu porneste daca e suficient de rece afara.

                    Probabil faptul ca e pe Auto conteaza mai mult, pentru ca asa cum spui si tu, baga aer cald moderat ...

                    Intradevar, sistemul de racire are si functie de dezumidificare, cum ziceam mai jos.

                    Comment


                    • #25
                      Incalzirea si racirea se face tot prin instaltia de freon ...... Deci competati cu freon bafta.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dinescuionut View Post
                        Incalzirea si racirea se face tot prin instaltia de freon ...... Deci competati cu freon bafta.
                        Faci o mare gresala daca asociezi instalatia de climatizare casnica cu cea auto. Cea casnica face cald, dezumidifica si raceste. Cea auto numai rece.
                        Este bine sa se mearga pe automat deoarece nu se usuca garniturile de la instalatie, dar si consumul este pe masura.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dinescuionut View Post
                          Incalzirea si racirea se face tot prin instaltia de freon ...... Deci competati cu freon bafta.
                          Asta e parerea ta!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #28
                            Daca este vreo garnitura de la portiere care nu etanseaza corect, va intra apa in masina si automat va fi si umezeala
                            Cea mai buna solutie este sa ai un aparat de fum, ca cele din discoteca, il bagi inauntru cu geamurile inchise, il pornesti si vezi pe unde scapa, asa remediezi orice infiltratie de apa din exterior

                            Comment


                            • #29
                              Cand scoti filtrul de polen sau habitaclu(acelasi lucru este),ar trebui sa vezi elicea de la ventilatorul care baga aer in masina! daca acea elice nu se vede ,inseamna ca are clapa de recirculare(adica trage aer din interior) inchisa! Are un motoras care actioneaza acea clapa. Cand opresti masina acea clapa se inchide automat .Posibil sa fie acel motoras defect si ramane mereu inchisa si de aici abureala din interior.Tot asa face si daca totul este functional si dai pe recirculare cand ploua(adica abureste geamurile).normal acea fanta trebuie sa fie deschisa cand merge motorul si nu este actionata recircularea!
                              VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF