Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 200 cdi - probleme turatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am experienta in tuning, DPF Off, etc. Ti-am mai raspuns odata.

    Colegul care a deschis topicul are softul original si la zi.
    Schimbare valvei care se ocupa de lockup, este o idee buna si oricum trebuie macar verificata, curatata inainte de schimba convertizorul.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Da multumesc colegului cl600 din nou pentru rãspuns. Am eliminat și treaba ce miai spus tu sa elimin defectele din dpf dar am schimbat convertizorul și din nou aceeași problemã. Mai nou am vãzut azi ca dupã atâtea luni de funcționat dimineața ca în videoclipul de sus și convertizor schimbat de o luna luat din germania din firma specializata în cutii automate mai nou îmi face și la cald. În orașul meu este și greu sa dai de cineva priceput în cutii sa vadã despre ce e vorba. Am sa dau din nou grupul de valve jos dar se va uita la el ca de controlat cum sal controleze când nu au banc și parcã vãd ca mã uit la masina ca la poza. Ar fi o problemã dacã ai fi sunat de un mecanic sãi dai mãcar un indiciu? Asta dacã nu exagerez și îmi cer scuze. Am sa aștept și rãspunsul colegului ce a postat videoclipul ce a fãcut pana la urmã. Mulțumesc. Stima

      Comment


      • #33
        Cred ca mai bine ai da o fuga pana in Bucuresti. Stiu ca nu e chiar asa o fuga scurta dar decat sa tot dai pe bani in stanga si-n dreapta mai bine (mai ieftin) poate ai iesi sa mergi la cineva priceput.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Cu prima ocazie cum prind ocazia am sa intru la ei. Bineînțeles ãsta e un motiv bun. Aștept sa treacã și sãrbãtorile. Domnul seal27 nu a mai dat nici un rãspuns în ce sa întâmplat vãd cu reparația. Ce observ mult pe forum sunt o gramada de discuții pe o tema și rezultatele cu rezolvãri cam puține. Bineînțeles nu toate lucrurile sunt asemãnãtoare chiar de par a fi dar cred ca este bine și cu ce am rezolvat sa scriem. La mine în oraș nu am diagnoza originalã și darãmite sa mai gãsești și interpretãri ale defectelor. Am fost trimis la un coleg ce avea menționat ca e maestru în diagnoza și dupã mult timp ce lam gãsit am avut prilejul sã vãd cã are un calculator banal cu programul și nu ceea ce trebuia, Star diagnose cum era lãudat. Știe într-adevãr despre ce se mãnâncã sau cum se lucreazã cu o diagnoza dar dupã cum lucreazã un aparat special numit Star diagnose nu face un laptop. Va mulțumesc pentru rãbdare și va doresc drumuri fãrã defecte. Stimã

          Comment


          • #35
            AM REZOLVAT MASINA

            Am schimbat piesa aceea , am schimbat de 3 ori uleiul si masina merge impecabil!

            Comment


            • #36
              Originally posted by seal27 View Post
              AM REZOLVAT MASINA

              Am schimbat piesa aceea , am schimbat de 3 ori uleiul si masina merge impecabil!
              Bravo !
              Care e piesa aceea ?

              Poti enumera te rog punctual toate operatiile pe care le-ai facut la masina ?
              Si piesele schimbate desigur.
              Ne-ar fi multora de ajutor .

              Comment


              • #37



                Din prima schema , solenoidul y3/6y6. Am curatat bine de tot blocul de valve, si cam atat. 3 schimburi de ulei, trebuie sa fie nivelul la ulei exact unde trebuie. Acum m am lovit de alta problema. Ieri scartaia ventilatorul de baga aer in masina si azi vad ca nu mai merge deloc. Stie cineva unde este amplasat? (prin bord) si siguranta unde ar fi? Poate s a ars..

                Comment


                • #38
                  Este amplasat in partea dreapta la picioare, sub bord. E cam dificil accesul dar desfaci plasticul ala si dai de el in partea de sus. De siguranta poate ne zice un coleg care are schema la indemana.

                  Comment


                  • #39
                    Acum merge. Incredibil.. nu a vrut sa mearga cat m am fatait prin oras si cand sa bag masina in curte mergea perfect. De la ce poate sa fie?

                    Comment


                    • #40
                      Seal27, faca nu te superi, poti sa ne zici de unde ai cumparat respectiva piesă, si cam cat costă? Mana de lucru cam cat ajunge pentru schimbat? Am si eu aceiasi problemă, si de la casa Mercedes au zis ca probabil e convertizorul de par….

                      Comment


                      • #41
                        Piesa am cumparat o de la Mercedes. A fost DOAR 230 ron. Pe langa am schimbat si mufa de la blocul de valve care a fost si aia 32 lei. Pe manopera nu am dat nimic

                        Comment


                        • #42
                          E bun prețul de 230 ron. Mã bucur ca ai rezolvat problema. La mine urmeazã... întrebarea mea ptr seal27 este dacã dimineața dupã ce o pornești smunceasca la viteza 1 și dacã fãcea aceste zvâcniri pana se încãlzește sau și când era cald. Mulțumesc și chiar mã bucur seal27 ptr ca ai și rãspuns cu ce ai fãcut.

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc si eu pentru răspuns. Chestia e ca eu nu ma pricep sa schimb eu piesa, la mine nu smunceste, schimba cum trebuie, nu face altceva decât acea variatie a turometrului cand o tin la o viteză constantă. La casa mercedes cred ca trebuie să ma duc sa schimb piesa. Bineînţeles că ei vroiau sa schimbe convertidor de par. Acum totusi poate scap mai ieftin.

                            Comment


                            • #44
                              La mine cu 2 convertizoare schimbate tot așa face așa ca sunt dezamãgit complet. Trebuie dat grupul de valve jos pentru schimbarea acestei electrovalve și nu e greu pentru cine se pricepe, problema e ca nu la toatã lumea posesoare de acest incident a rezolvat problema schimbând electrovalve y3/6y6 care se zice ca ar fi de vina. Pe forumurile mercedes din alte comunitãți dau vina și pe senzori ai motorului sau probleme cu presiunea hidraulica din cutie. Nu mã pricep sunt începãtor și implicat în aceasta chestie. Dacã cineva care se pricepe poate sa explice fiecare solenoid ce face atunci respect pentru el și în ceea ce a fãcut și ce ne ajuta. Stimã

                              Comment


                              • #45
                                Oricum vad ca esti destul de bine documentat. Un convertidor de par cat costă? Ai pus nou si tot la fel face? Eu am fost la casă pentru schimbul de ulei din cutie grup si convertidor, si cand i-am intrebat care e cauza de variaza turatia, au zis ca trebuie schimbat convertizorul de par. Acum nu știu ce să fac, sa ma duc si sa le zic sa-mi schimbe valvula aia, sau sa caut un convertidor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF