Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 200 cdi - probleme turatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmmm, interesant. Deci era de la ulei.
    Cum ai descoperit ca iti patineaza convertizorul ?
    Care e cauza pentru care patineaza ? El e de vina sau altceva cum ar fi faptul ca ramane mereu cuplat ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by seal27 View Post
      Iar pe langa problema asta mai am una cu battery protection.. ce pot face sa anulez eroarea aia? am fost la colegul nostru cl600 dar a uitat de problema aceea. PS: nu o zic cu rautate ca ne-am grabit sa mai prind deschis in partea cealalta unde se repara convertizoarele
      Cu alta baterie de acumulator. Recomand originala, costa 930 lei. Al tau se apropie de obstescul sfarsit.

      Comment


      • #18
        La mine doar patina si iti dadeai seama daca bagai cutia in drive pe 1 si mergeai simteai la un moment dat cum intra . Acum sa vad. Poate nu avea suficient ulei si implicit nu facea presiune. Azi aflu. Daca tot mai face iau si convertizor si am rezolvat problema.

        Comment


        • #19
          Am cumparat masina cu baterie noua pe ea...
          Last edited by cutaresku; 12-11-2014, 10:05 AM.

          Comment


          • #20
            Update. tot face asa dar nu chiar atat de rau. am citit pe forumurile din uk si astia zic sa schimb presure control valve . voi ce parere aveti?

            Comment


            • #21
              Valva mentionata este comuna pt cutie si pt convertizor, astfel daca totul este in regula la cutie...
              Daca tot esti prin service-uri, poti incerca o curatare a blocului de valve in special verificat valva care se ocupa de lockup-ul convertizorului.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Asa ca fapt divers...cum poate "patina" convertizorul? Treaba in convertizor nu e hidraulica?
                Sau astea au alt fel de convertizor?
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.



                  Fix asa imi face . Termenul cu patinatul nu l-am folosit eu.
                  Am schimbat azi uleiul si face mult mai putin dar tot face. Am dat comanda de convertorul ala si sa vedem daca mai face

                  Comment


                  • #24
                    Buna seara.

                    Cu durere in suflet spun ca fix acelasi lucru am avut si eu la masina din dotare (w211 , 2.2 cdi an 2004)

                    Nu o am de prea mult timp si am luat-o cu probleme, multe de natura electrica, mufe oxidate etc, etc
                    Referitor la cutie am fost cu ea la un individ,, serios dealtfel dar cam scump la manopera.
                    A scos 3,5 l de ulei din cutie, a curatat blocul de valve dar "patinatul" tot a ramas .
                    Mi-a reparat convertizorul si mi-a schimbat ceva discuri la cutie , pret ulei , filtru, kit reparatie convertizor, curatat valve , discurile si manopera 4800 lei.
                    Mentionez ca masina se comporta exemplar acum, nici un fel de oscilatii la motor, nu simte cand schimba vitezele si ...a scazut si consumul
                    Sper ca la tine sa nu fie cazul dar , din spusele mecanicului, astea ar fi problemele lor, acele discuri si convertizorul.



                    stima
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #25
                      Sper sa nu ma bag ca musca....
                      La BMW e39 2.5d automat, imi dadea socuri la treptele mici in special in decelerare.
                      Am scapat de problema total prin resetarea cutiei cu un tester la un baiat priceput.
                      Poate merge si la Benz la fel...


                      Sent from my Benz

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by seal27 View Post
                        Update. tot face asa dar nu chiar atat de rau. am citit pe forumurile din uk si astia zic sa schimb presure control valve . voi ce parere aveti?
                        Sincer ma asteptam sa nu rezolvi asa usor ...Eu am inlocuit blocul hidraulic cu totul dar degeaba.

                        Originally posted by cl600 View Post
                        Valva mentionata este comuna pt cutie si pt convertizor, astfel daca totul este in regula la cutie...
                        Daca tot esti prin service-uri, poti incerca o curatare a blocului de valve in special verificat valva care se ocupa de lockup-ul convertizorului.
                        Asa inteleg si eu simptomul - convertizorul face si desface "lockup-ul". Intrebarea e: de ce ? El e de vina sau altceva - valva, ceva supape scapa presiune...comunicarea cutie-motor ?

                        Originally posted by adidc View Post
                        Asa ca fapt divers...cum poate "patina" convertizorul? Treaba in convertizor nu e hidraulica?
                        Sau astea au alt fel de convertizor?
                        Convertizorul tocamai asta face- patineaza intr-un fel incat e capabil sa creasca cuplul- e hidraulica treaba - intra ulei printr-o parte, e invartit de niste pale actionate de motor de unde loveste alte pale ce duc spre cutie.
                        Desigur ca exista o "patinare" in toata treaba.
                        Patinarea si inclusiv actiunea convertizorului iau sfarsit cand se face "lockup" adica convertizorul e inchis de o supapa - din momentul ala e ca un ambreiaj inchis.

                        Originally posted by seal27 View Post
                        https://www.youtube.com/watch?v=0YoVaN5LKFg
                        Fix asa imi face . Termenul cu patinatul nu l-am folosit eu.
                        Am schimbat azi uleiul si face mult mai putin dar tot face. Am dat comanda de convertorul ala si sa vedem daca mai face
                        Is tare curios daca e din convertizor problema - eu aveam problema si cu un convertizor vechi si cu unul nou.

                        Originally posted by zavelk View Post
                        Buna seara.
                        Cu durere in suflet spun ca fix acelasi lucru am avut si eu la masina din dotare (w211 , 2.2 cdi an 2004)
                        [...]
                        A scos 3,5 l de ulei din cutie, a curatat blocul de valve dar "patinatul" tot a ramas .
                        Mi-a reparat convertizorul si mi-a schimbat ceva discuri la cutie , pret ulei , filtru, kit reparatie convertizor, curatat valve , discurile si manopera 4800 lei.
                        Mentionez ca masina se comporta exemplar acum, nici un fel de oscilatii la motor, nu simte cand schimba vitezele si ...a scazut si consumul
                        Sper ca la tine sa nu fie cazul dar , din spusele mecanicului, astea ar fi problemele lor, acele discuri si convertizorul.
                        stima
                        Hmm, deci discuri de frictiune din cutie si convertizor.
                        Sper sa confirme si colegul seal27.
                        Last edited by iusau; 12-11-2014, 23:39 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by iusau View Post
                          Convertizorul tocamai asta face- patineaza intr-un fel incat e capabil sa creasca cuplul- e hidraulica treaba - intra ulei printr-o parte, e invartit de niste pale actionate de motor de unde loveste alte pale ce duc spre cutie.
                          Desigur ca exista o "patinare" in toata treaba.
                          Patinarea si inclusiv actiunea convertizorului iau sfarsit cand se face "lockup" adica convertizorul e inchis de o supapa - din momentul ala e ca un ambreiaj inchis.
                          Stiu cum functioneaza covertizorul si tocmai de asta m-am mirat de expresie gandindu-ma la felul cum patineaza un ambreiaj.
                          Clar atunci ca lock-upul e problema...cata vreme covertizorul face ce trebuie: "patineaza" .
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Lockup-ul este un abreiaj multidisc ( ca la motociclete). Acesta functioneaza exact ca unul normal, adica cupleaza, decupleaza si 'aluneca'.

                            Cand pleci de pe loc cu o masina ne-automata ' o tii din abreiaj' adica aluneci/patinezi ambreiajul.

                            Acest lockup ( ambreiaj), la MB se afla in convertizor. In acest fel, pe langa functiile lui explicate mai sus, convertizorul de la MB cupleaza, decupleaza si patineaza lockup-ul cu o anumita logica in toate vitezele.

                            Gasiti pe youtube filmulete despre lockup, sau daca vreti postez poze cu un convertizor desfacut.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #29
                              Marti vine dabia piesa si o sa va anunt daca mai face. Legat e convertizor la mine facea dar dupa schimbul de ulei nu a mai facut deloc.Daca tot mai face, dau cutia jos si schimb si convertizorul

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua, in sfarsit un topic pe ceea ce ma intereseaza si pe mine de cam jumatate de an. Am intrat si pe alte topicuri bineinteles am fost urecheat. Eu am aceeasi problema. Dimineata porneste la sfert, sta in relanti ok, apoi incepe dezastrul, plec de pe loc si am un soc mic la viteza 1 schimba viteza 2 chiar a 3 a si pe urma incepe acea fluctuatie de turatie ca si in videoclipul postat ceva mai sus cel cu"pwm soleinoid problem" de imi da niste zvacniri din cauza fluctuatiei. Toate aceste simptome de variatii de turatie se intampla numai la rece, adica atat timp cat temperatura motorului este sub 80 de grade. Apoi e extraordinara, merge intinsa ca si noua. Am ajuns sa schimb si convertizorul din acest motiv bineinteles aceleasi probleme, doar ca am scapat de mici trepidatii inainte de schimbarea vitezelor. Dar beleaua a ramas. Consumul imi este ok, trage de rupe, si apropo dimineata daca o tin accelerata de obicei o mai blochez in viteza a2 sau a 3 a merge super are putere, doar daca e lasata asa la meandrele ei face. Am fost si pe star diagnose dar in afara de o problema ce sa rezolvat din anularea dpf nu am nici o eroare. Bine trebuie spus ca cel ce are diagnosa nu mia intrat dupa cum am inteles pe cutie mai amanuntit caci se poate daca nu gresesc sa se vada si unele piese daca functioneaza corect. Domnule cl 600 va rog daca aveti idee despre problema mea sa imi dati un raspuns sau poate a rezolvat cineva aceasta problema. Uleiul e la nivel merge perfect la cald si dupa cum am inteles este ceva din grupul de valve, o supapa sau ceva de genul solinoid dar nu stiu care. Banii sunt cum sunt si pe ghicite cred ca toata lumea e satula. Cu rugamintea sa nu va fi deranjat va multumesc ca aveti rabdare cu mine. Stima tuturor. ( masina mea w211 cutie automata 150cp)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF