Buna,masina e un e200cdi din '97,automatic si mi-a scos peri albi! Deci masin porneste si functioneaza ok pana urca temperatura la 90,dupa care incepe calvarul,nu se tureza calumea,moare motorul cand franezi sa opresti pe loc,daca accelerezi la maxim si o lasi se opreste,binenteles daca o lasi sa stea 5 minute nu mai porneste decat daca-i dau curent! La test a iesit ceva defectiune la injectorul unu pe instalatia elecrica,sa verificat inlocuit injector,cabluri face exact la fel!Mentionez ca am ceva piese de pe alt motor care a stat!Sa mai inlocuit pompa inalta presiune,senzori rampa,senzor ax dar face exact la fel!Pe tester aceas eroare,adevarul ca nu am incercat si cu alt tester!Dupa o zi de chin si nervi am luat o sticla de apa am turnat pe primul injector de catre radiator si surpriza a pornit,dupa ce l-am oprit l-am lasat 5minute si nu a vrut sa o ia,am turnat apa si a pornit,clar cand racesc injectorul porneste! Am masurat tensiunea la injectoare si am observat la pornire undeva la 17,5volti dupa care scade si coboara pana la 10,5v si nu este stabila,mentionez ca incarcarea e ok14,1v si la pornire nu da tensiune mai mare alternatorul!
Mentionez ca pe amandoua fire de la injectoare e aceas tensiune cu motorul pornit si cald,mane am sa masor cu el rece!Daca ma puteti ajuta cu niste valori de tensiune la injectoare si pareri v-as multumi din suflet!
Mentionez ca pe amandoua fire de la injectoare e aceas tensiune cu motorul pornit si cald,mane am sa masor cu el rece!Daca ma puteti ajuta cu niste valori de tensiune la injectoare si pareri v-as multumi din suflet!
Comment