Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu urca bordura E200cdi w210 tiptronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu urca bordura E200cdi w210 tiptronic

    Salutare!
    E vorba de masina unui amic. Stand cu roata lipita de o bordura relativ mica (10 cm) nu vrea sa urce bordura. Poate accelera la podea, înafara de fum negru nimic. Daca isi ia putin avant, atunci urca dar mna, rupe si cauciucul si janta poate, sa nu vorbim de bucsi si alte cele... Inainte sa postez aici, am mers impreuna cu el la un test, pe care de altfel nu apar nici un fel erori (e drept ca nu e StarDiag, dar totusi trebuia sa apara ceva zic eu- in sensul ca la mine a citit erorile). Am facut si o proba la drum cu masina lui, si nu prea trage pana pe la vreo 2000 de ture...parca ar avea vreo 80-90 de cai. Daca ii da kickdown schimba si atunci trage masina, dar iese si fum...Ciudata chestia... Daca porneste de pe loc chiar dupa ce porneste masina nu trage masina vreo 2-3 sec si atunci cu greu, asta doar dupa ce porneste masina. Daca e pornit motorul, atunci porneste relativ ok de pe loc...deci e doar când porneste de pe loc....Are cineva idee despre ce ar putea fi problema?

    Am verificat pana acum debitmetrul (l-am pus a meu si e tot asa), furtunele si intercoolerul sunt ok, galerie de admisie e ok, turbo nu prea are joc si nici urme de ulei... deci partea de admisie nu prea pare sa fie.. E posibil sa fie de la rampa de injectie? Cum putem sa verificam piesa?
    Stima
    Last edited by SirDeadline; 07-20-2014, 12:50 PM.

  • #2
    Nu cumva switch-ul de la cutie este pe W (iarna)?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Nu e pus pe W...e pus pe S...oricum ma gândesc ca daca era sa porneasca tot timpul cu a 2-a (pe W), atunci avea porniri grele tot timpul, dar are doar daca porneste de pe loc imediat când a pornit motorul, sau in sarcina, gen bordura. Oricum masina nu se misca cum ar trebui...pare greoaie pana când intra turbo... Masina mea e identica cu a lui dpdv a motorizarii, si a mea pare un fulg pe langa a lui in acceleratie. Totusi, care ar trebui sa fie tolerantele la pompa de injectie? Ma gândesc ca asta ar arata pe testerul asta...dar imi trebuie sa stiu cum ar trebui sa fie normal, ca sa pot sa compar... Stima

      Comment


      • #4
        Nu mai are nimenea nici un fel de idee?
        Sa se considere un uuuup!

        Comment


        • #5
          Poate fi de la convertorul de cuplu.

          Comment


          • #6
            Si cum ti-ai dat seama de treaba asta? Nu crezi ca daca era problema din cutia de viteze, atunci tot timpul facea figuri? Nu face tot timpul... nu patineaza cutia de viteze, nu are oscilatii pe turometru cand merge constant cu masina... Doar asa am observant cand incercam sa urc pe o bordure si l-am intrebat pe amicu meu daca stie ca nu e in regula? La mine urca fara probleme + nu uita de faza cu pornirea...pare ca tre sa functioneze pompa cateva secunde sa faca presiune.... De asta nu cred ca e de la cutie sau convertor, pentru ca in rest merge si nu are problema asta... Cel mai probabil a mers cu masina asa mult timp si nu a observat... si nici eu nu am observat decat dupa faza aia.... Altcineva? Multumesc!

            Comment


            • #7
              Are dreptate Paul, e posibil ca din cauza uzurii interne, turatia la care devine eficient in a transmite cuplul sa fie mai mare, peste 2000 rpm. Practic sa patineze in ture mici. Zgomote face? Uruit ceva

              Comment


              • #8
                Fara zgomote sau altceva.. nici macar un huruit usor... nu cred sa fie de acolo, pentru ca urca greu in turatie la acceleratie usoara... mult mai greu decat imi urca mie. Stiu ca nu are multi cai masina, dar se misca mult mai greu decat masina mea care e identica... Practic gandeste-te cum reactioneaza o masina cand patineaza ambreiajul/ambreiajele la cutia automata... la acceleratie puternica urca in turatie fara sa creasca viteza cum ar trebui, ceea ce la el nu e deloc...la el NU urca turatia, automat NU creste nici viteza. Asta se intampla pana pe la 2000 de ture cand se simte ca intra turbo si atunci urca si turatia mai ok... Deci intelege, practic se simte "gatuita", parca nu primeste aer sau combustibil sufficient... cum turbo intra numa pe la vreo 1800 de ture, ramane de verificat combustibilul, adica pompa de injectie. Cine a avut probleme cu pompa imi poate spune niste simptome pe care le-au simtit inainte de rezolvarea problemei?

                Comment


                • #9
                  Revin cu info...

                  Ma suna azi amicul meu si zice ca merge masina mult mai bine. Am zis ca nu cred...a venit, am luat la un test masina, intradevar merge mai bine... Nu s-a atins nimenea de ea cu nimic... Sa vedem cat tine minunea ...

                  Comment


                  • #10
                    Problema a revenit... De aceasta data, amicul meu a observat inca un semn fata de cum era cand mergea mai bine... Tremura la relanti ceva mai tare... Oare poate sa fie modulul Y74 ? Cum se poate reseta ECU?

                    Comment


                    • #11
                      Y74 nu e modul, ci regulator presiune. Il vezi pe Star.
                      De resetat ECU n-am auzit...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Ma gandeam "resetat" mai degraba ca rescris softul din ECU, in sensul ca amicul asta a meu a circulat cam 1 an cu debitmetru din ce in ce mai defect, lucru care stiu ca altereaza permanent datele citite de ECU (ca de ex. daca masina circula la altitudine mare- alta presiune atmosferica- modifica permanent datele din ECU etc)... In legatura cu Y74, cum se poate afla problema daca aceasta este intermitenta, in sensul ca merge bine , dupa care iara rau, iara bine etc... Multumesc!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF