Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbo defect - rectificare sau second hand

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo defect - rectificare sau second hand

    Sunt posesorul unui E 320 cdi w210 , iar turbina cam face figuri , intra greu si pana intra scoate masina mult fum negru iar dupa ce intra tot scoate fum negru pe toata durata accelerarii si se pare ca turbo ar cam fi pe duca . Mecanicul meu ma sfatuieste sa Rectific turbo pt ca ar fi avantajos si ca pret si ca si calitate . Ideea e ca pe mine nu ma intereseaza atat de mult pretul cat calitatea , inteleg ca se da 1 an garantie dar ma intereseaza daca aceste rectificari sunt bune de ceva , turbina revine la parametrii anteriori sau este doar "o frectie la picior de lemn " .
    Se pare ca prin rectificare se inlocuieste tot "miezul" turbosuflantei , ramanand doar carcasa restul tot se schimba , iar costul total cu manopera se ridica undeva la 500 E ( 2200 lei ) .
    Ma intereseaza daca este eficienta aceasta rectificare sau este mai bine daca mi as cauta un turbo pe la dezmembrari ?
    Astept raspuns , o zi buna !

    PS : egr functioneaza , electrovalva functioneaza , debitmetru functioneaza , furtunele intercooler schimbate la reprezentanta .
    rednicalingeorge@yahoo.com

  • #2
    Pune un tester pe ea si daca totul pana la turbina e ok, pune una noua!(fumul negru poate sa apara si de la prea multa motorina,soft modificat prost, etc)
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Totul e ok la masina , nu da nici o eroare nu are nici o modificare de soft sau ceva de genu , multe dintre piese sunt noi de cateva luni cum ar fi Debitmetrul sau Electrovalva , am schimbat furtunele de la Intercooler ca era unul din ele in stare jalnica , pur si simplu turbina nu mai functioneaza cum trebuie , sunt indoite cateva palete in partea din fata a turbinei dar axul nu are joc , pur si simplu intra greu in functiune si cand intra scoate foarte foarte mult fum ...
      Ma gandeam la o rectificare si vroiam sa aud pareri daca sunt sau nu bune acele rectificari.
      rednicalingeorge@yahoo.com

      Comment


      • #4
        Intre second si reconditionata asa alege varianta secunda. Noua inseamna, in 95% din cazuri, reconditioned (chiar la MB).
        De ce nu schimbi cartusul la a ta, la o firma cu review-uri bune? Cauta-l pe cipos, centura Otopeni.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Evident nu ma gandesc sa schimb turbosuflanta la Mercedes unde costa in jur de vreo 6500 lei si nici aia nu este noua , este tot reconditionata . Eu ma gandeam sa o reconditionez la firmele specializate pe acest domeniu si costurile am vazut ca sunt undeva la 1500 lei , dar am mai gasit si la dezmembrari , din spusele vanzatorilor in stare foarte buna la 300 E , acum nu stiu care varianta sa o aleg , dar parca as inclina spre reconditionare .
          rednicalingeorge@yahoo.com

          Comment


          • #6
            Reconditionare in principiu sta in schimbarea segmentilor din turbina si bucsilor din ceva bronz grafitat,stiu asta de la cineva care face asa ceva.
            Tot miezul turbinei se schimba numai in cazul in care axul are uzura mare,asta foarte rar.
            Poti plati 500 E doar pt segementi si bucsi,care pe ebay cautate foarte bine,nu de duce nici 50 Euro.
            Multi spune ca ti-a schimbat totul si cand colo..........
            Asa ca aveti grija.

            Comment


            • #7
              Ei, cartusul de Garrett e 200 de euro. Reconditionat la o firma serioasa in Bucuresti e maxim 1200 ron. Ai garantie 1 an, ai dovada echilibrarii axului...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Inteleg , ideea e ca la cat de prost se comporta turbina acum la drum si ce fum am dupa mine nu cred ca e o chestie doar de segmenti si bucsi , nici nu tare am cunostinte despre functionarea turbinei ca sa imi pot spune o parere despre partea mecanica a turbinei .
                Mecanicul spunea ca trebuie reconditionata si costa 1500 lei reconditionarea (1 an garantie) +500 lei manopera + 200 lei oringuri si mai cv piese. Acum mult ,putin , nu stiu ce sa zic .
                Imi puteti recomanda o firma serioasa de reconditionari turbine in Bucuresti ?
                rednicalingeorge@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  Turbina noua parerea mea.Am reconditionat eu si nu m-a tinut nici 4 luni.La mine a fost si axul dus.Am platit 300 euro si apoi 43 mil pe turbina noua.Cu cele din dezmembrari e ca si cu reconditionatul=loterie.Si cu reconditionata nu prea mergea spectaculos masina.

                  Comment


                  • #10
                    Am vb la reprezentanta si se pare ca si una noua de la reprezentanta e tot o turbina veche reconditionata , asa mi s-a spus ca noi nu se gasesc ,ci doar reconditionate .
                    Mai am timp de gandire
                    rednicalingeorge@yahoo.com

                    Comment


                    • #11
                      Aia reconditionata de la reprezentanta , e practic noua, respecta standardele MB , astea reconditionate in Ro sunt facute aici , sablate , vopsite etc , de fel de fel de mesteri.

                      Comment


                      • #12
                        Baieti de pe strada piscu craisani in spatele agipului de pe iuliu maniu eu le fac acolo si nu am avut probleme si dau si garantie

                        Comment


                        • #13
                          Am reparat turbine de 2,7 și 3,2 (kit complet-montat și echilibrat) și schimbarea e radicala,în bine.
                          Atentie mare cu cine te încurci!
                          Au aparut foarte multi "specialiști",care cu o șurubelniță și un patent segmenteaza reactoare nucleare.
                          Pentru mine (părerea mea personală),un meseriaș fara instrumentele adecvate e un bufon.

                          Comment


                          • #14
                            ...sau invers... un meserias care are toate sculele necesare si nu stie meserie, e un bufon si mai mare... mare polemica!

                            E simplu..:
                            - daca iei SH de la dezmembrari, cel mai probabil nu o sa te duca mult pentru ca deobicei sunt foarte uzate;
                            - daca reconditionezi turbine ta la o firma serioasa, ai sanse sa fie totul foarte ok, deoarece e turbine ta originala reconditionata;
                            -daca cumperi un cartus, practic iei tot o turbine reconditionata, sau facuta din kit-uri (nu ca ar fi ceva rau!).

                            Eu as merge pe turbina originala reconditionata la o firma specializata. Mergi cu turbina ta si iti repara tot ce e de reparat si ai garantie 100k de km sau 1 an. E cea mai buna varianta si cred ca si cea mai ieftina. O reconditonare turbina costa in jur de 1200 de RON, deci nici pe departe 2200-2500 cat iti spunea mecanicul ala a tau, care probabil ar trebui sa nu il mai vizitezi (cred ca diferenta de la 1200 la 2200 intra fix in buzunarul lui-dreptul de smecher- pentru montaj si demontaj!)

                            Cazul tau e foarte interesant, deoarece si eu am avut ceva de genul la masina si ce sa vezi, nu era turbina de vina.... Am umblat asa cu ea, ca de, daca se strica o schimb turbina, si cu timpul au aparut celelalte probleme inainte sa se defecteze turbina. La mine a fost o combinatie intre 2 probleme:
                            1. Cablaj debitmetru "copt". Era sarma la vedere si firele era foarte casante. Dupa ce am pus alt cablaj toate s-au schimbat, consuma mai putin, trage mai bine, sunetul motorului s-a schimbat in bine si a fost fum mai putin la acceleratie dar nu a iesit cu totul... a mai fost putin.

                            2. Carcasa injector 1 crapata. Dupa schimbarea partii de jos a carcasei toate au fost ok. S-a intamplat la 2 saptamani dupa schimbarea cablajului subit, fara nici un fel de avertizare, doar a crapat si a sarit afara din motor. Acum nu mai iese fum aproape deloc... foarte putin... Pe cand inainte cand acceleram, lasam pe toti in ceata si la propriu si la figurat.
                            Eu zic sa mai umblii asa cu ea pana cade cu totul. Stiu ca o sa imi sariti toti in cap: "Cum sa umble asa cu ea, ca se strica cu totul turbina etc etc ", dar parerea mea e ca daca era sa se strice complet turbina (incat sa nu mai poata fi reconditionata), se strica deja pentru ca la viteza si temperature care lucreaza turbina, nu e loc de eroare prea mare.
                            Poti sa faci totusi o diagnoza cu StarDiag si o sa aflii daca turbina isi face treaba asa cum e ea, si apoi decide ce vrei sa faci. Bafta!
                            Last edited by SirDeadline; 07-04-2014, 12:54 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Foarte interesant si in acelasi timp util raspunsul tau , stau si ma gandesc ce sa fac sa o schimb sa nu o schimb , tatal meu zice sa o schimb iar eu as lasa asa masina pana cade turbo , sau ce o sa cada , cu totul si atunci sa vad care ar fi adevarata problema.
                              La mine masina se comporta in felul urmator : cand sta sub 2000 turatii si vrei sa depasesti normal , nu cu kick down sau accelerari bruste , masina scoate fum intr una pana peste 2000 turatii cand intra turbina , care acum intra destul de brusc nu cum intra mai demult . Dupa ce intra turbina scoate fum una intr una cat timp ti masina accelerata . Acum poate lumea o sa zica ca turbina asa intra la peste 2000 turati , la mine nu , eu am masina de 12 ani am luat masina noua , iar turbo intra undeva la 1400-1500 turatii la acest motor , iar de vreo 1 an s a accentuat atat fumul care inainte il scotea doar la kick down sau plecari bruste de pe loc , acum il scoate cam la orice accelerare , orice atingere mai brusca a pedalei de acceleratie ... Daca merg constant cu masina si ma bag intr o depasire si accelerez sa zic 50% , turbina intarzie chiar si 2-3 secunde pana sa intre iar in aceste 2-3 secunde masina scoate un fum insuportabil , imi este rusine sa accelerez cand am masina in spate ) ... Motorul trage foarte bine dupa ce intra turbo , iar sunetul este foarte frumos parca sunetul turbinei este cam mare , ma refer la acel suierat , dar fumul este ingrozitor .
                              Eu fac drumuri de Buc - Maramures cu masina 650 km si masina merge bine la drum merg tare de tot cu ea si nu se simte motorul ca fiind obosit dar acel fum este deranjant pt mine si evident pt cei din spatele meu .
                              Eu sunt in Buc pana pe 10 iulie daca imi recomandati un service f bun si de incredere unde sa i fac o verificare v as fi recunoscator.
                              rednicalingeorge@yahoo.com

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF