Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce (altceva) poate duce la un consum marit?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce (altceva) poate duce la un consum marit?

    W210, 2001, 2.2cdi, cutie manuala, 179.000km.
    Consumabile schimbate mereu sub 10.000km.
    Pe STAR nu sunt erori (cu exceptia unui F pe cdi generat de anularea fizica a Heater Booster si a arhiprezentei B1416 pompa de recirculare lichid de racire).
    Bun, de ceva vreme ma confrunt cu un consum marit de combustibil, insemnand 9-10 oras (tolerabil si probabil normal dat fiind stilul de condus si distantele scurte), INSA 7,5-9 exterior. Ca exemplu, cu tempomatul setat la 110-120km/h BC-ul rar scade sub 7,5%, iar cu un mers constant cu 160km/h nu vad sub 8,5% pe BC.
    Compresia imi pare ok, valorile injectoarelor la rece si cald asijderea.
    Inutil sa precizez ca la boost pressure e totul ok. Pompa de inalte sanatoasa, regulator presiune nou, ca si debitmetrul (1 an), senzori presiune, temperatura etc. Am ceva fum negru la treptele inferioare si talpa, in regim de turatii inalte.
    Anvelope noi (1 an), nu merg cu geam deschis, nu car nimic in portbagaj.
    Ceva idei bazate pe argumente si experienta?
    Atasez si testul de compresie, respectiv corectiile injectoarelor.
    Attached Files
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Am mai sapat pe net si mi-a atras atentia posibilitatea ca ambreiajul obosit sa genereze consum marit. Daca stau si ma gandesc de vreo 2-3 ani nu mai pot pleca cu "scartz" oricat as incerca (cu sau fara ESP). Totodata, nu prea pot pleca deloc tare de pe loc fara sa turez excesiv. Pe de alta parte in treptele superioare, care sunt solicitante de cuplu, n-am nici o problema.
    Oare cum pot verifica cu acuratete starea ambreiajului? Se schimba si placa si discul si rulmentul?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Posibilitatea de a verifica ambreajul este foarte redusa. La mine este o gaura patrata astupata cu un capac din plastic care este situata in partea de jos a cutiei de viteze, dar prea mult nu se zareste. La schimbarea chitului ambreaj se inlocuesc: rulment, disc, placa presiune, volanta. Despre consum.... nu prea am idei, avand in vedere ca motorul funtioneaza in parametrii. Un consum usor marit se mai sesizeaza cand cauciucurile sunt usor supradimensionate (late) sau sub presiune, folosirea climatizarii non-stop, mersul sportiv. Dar cum sigur sti, un mers subturat la un motor diessel, cu timpul aduce defectarea unor subansambe ale motorului.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Nu cred ca e de vina ambreajul(eu am 260 000 cu el si consumul e la fel),cauta buba in alta parte.Consumul e mare numai pe CB sau si in portofel.

        Comment


        • #5
          Nu e vorba de portofel, 2 litri-n plus (sau mai mult) nu-s in masura sa atenteze la buzunarul din dotare
          O sa recalculez si pompa-pompa sa vedem ce zice.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Mai poate fi si calitatea carburantului, compania de unde cumperi carburantul sau chiar si calibrarea pompei (poate in realitate nu-ti baga cati litrii este scris pe pompa) Asta poti verifica foarte usor cu un pet de 5-10 litri, umpli cu carburant si apoi vezi ce cantitate ai scris pe pompa. De la fiecare cate putin, daca aduni si tragi linie da o diferenta destul de mare. In ce priveste calitatea carburantului am patit-o personal, benzina proasta si trageam de masina sa mearga = consum marit.
            Last edited by nora-marian; 06-18-2014, 10:14 AM.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Fumul negru poate insemna 2 lucruri, multa motorina sau lipsa aer! Valorile de compensare sunt ok numai ca motor cald ar trebuii sa fie peste 70 grade iar tu ai facut test la 45!(posibil diuze slabite) Ambreiajul daca patineaza se tureaza motorul iar viteza nu creste(incearca din vit 2 sa i dai 5 si accelereaza daca turometrul urca si viteza nu atunci patineaza) Inca ceva, consum pe tempomat nu ai sa scoti niciodata(cel putin nu in Romania)(Mai poti incerca sa i scuturi putin toba adica condu sportiv cu schibari peste 4000 rot pe cativa km)In parametri live nu apar parametrii dubiosi,am avut cazuri cand nu genera erori dar senzorii se plafonau la anumite valori!
              Last edited by sebi11; 06-18-2014, 11:20 AM.
              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

              Comment


              • #8
                Galeria de admisie nu e obturata pe interior? Verifica si clapetele de pe admisie am gasit rupte sau tije sarite!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Buna ziua !


                  Un catalizator colmatat poate duce la mai slabe performante ale masinii, si implicit motorul trebuie calcat mai tare ca sa obtii acelasi lucruri ca pe vremuri. Am patit-o la un Cielo 1.5GLX, masina de oras 90% din viata ei.


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Nu m-am referit ca saracesti.Am zis ca daca un drum care il faceai frecvent bagi mai multi bani in motorina sau tot la fel.Ma gandeam ca doar CB arata consum mai mare si real nu e asa,la asta m-am referit.

                    Comment


                    • #11
                      Galeria are un an sau doi (nu mai retin) de la MB, noua, cat-ul a plecat dintre noi, a ramas teava custom. Rosu vede zilnic zeama Rompetrol.

                      Last edited by cutaresku; 06-18-2014, 20:22 PM.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Ai facut modificarea in ECU pentru CAT-ul plecat? Si de aci poate porni fumul negru...
                        Bine.. hai sa iti zic parerea mea.

                        Singurele lucruri care par sa fie problema , este fumul negru, care inseamna exact ce o zis colegul mai sus. Pe de alta parte, nu trebuie uitat si faptul ca in motor se depune carbon, care normal ca afecteaza consumul. Ceva asemanator am patit si eu cu consumul, si am zis ca incerc motorina premium. Adevarul e ca pe BC consumul a ramas la fel, dar in realitate a scazut cam cu 1,5-2 L pe oras (de la 9,8 la pe la 7,2). In afara de la 5,9 a scazut pana pe la 4,9 + masina trage mult mai bine. Repet pe BC nu apare aceasta schimbare, doar cand fac consumul de la pompa la pompa. Deci eu am ramas placut impresionat de motorina premium (am incercat pe toate, si eu zic ca Evo de la MOL e cea mai ok, dar si celelalte sunt ok!).

                        O alta sectiune ar fi legat de sistemul de alimentare. CU timpul se depune pe toate componentele sistemului de alimentare reziduri de la motorina de slaba calitate de la noi din tara. Sunt aditivi care curata sistemul de alimentare. Partea buna e ca e sufficient sa faci odata chestia, si o perioada de timp nu o sa mai ai probleme. Incearca Liqui Moly pus in rezervor si s-ar putea sa ajute!
                        Verifica traseul electric de la sistemul de alimentare si cel de aer. Eu am gasit cablurile de la MAF varza la mine, si dupa ce le-am schimbat masina merge mai bine si consuma mai putin. Bafta si sper sa te ajute ce ti-am scris.
                        Last edited by SirDeadline; 06-20-2014, 22:20 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Verifica gometria si unghiu de fuga ,amortizoare ,evacuarea ,voleti din galerie ,MAP senzor in parametri ,filtru aer,debilmetru,transmisie defectoasa ,injectoare .iata citeva din cauzele consumului exagerat

                          Comment


                          • #14
                            Nu mi-ai spus nici o noutate sincer. Plus ca nu stiu ce-s termenii "gometrie', "voleti", "debilmetru".
                            Rog sa posteze cei care cunosc mecanica, au experimentat probleme similare si sunt capabili sa inteleaga ce-am precizat in primele posturi.
                            Pana una-alta, de vreo cateva zile am rescris softul modificat de la Bazil, vedem, poate se intampla ceva... Am vaga banuiala ca softul cu care am mers (pus de tunerul bulgar de pe o baza de softuri originale online) nu prea ar fi original 100%. Din pacate, la MB nu pot pune originalul, pentru ca apare lipsa versiune mai noua...
                            Si tot din pacate, softul cu care a iesit masina din uzina nu-l am si nu-l mai pot gasi... Maritat de proprietarul anterior.
                            Last edited by cutaresku; 06-25-2014, 21:21 PM.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              In cazul tau cred ca trebuie o fila buna(daca nu, spune i lui Bazil sa l faca virgin si sa rescrie originalul)(sau cand citeste una buna de pe acelasi tip de motor sa ti o scrie si tie) Dupa ce esti sigur ca e buna fila, apuca te de cautat defectiuni!
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF