W210, 2001, 2.2cdi, cutie manuala, 179.000km.
Consumabile schimbate mereu sub 10.000km.
Pe STAR nu sunt erori (cu exceptia unui F pe cdi generat de anularea fizica a Heater Booster si a arhiprezentei B1416 pompa de recirculare lichid de racire).
Bun, de ceva vreme ma confrunt cu un consum marit de combustibil, insemnand 9-10 oras (tolerabil si probabil normal dat fiind stilul de condus si distantele scurte), INSA 7,5-9 exterior. Ca exemplu, cu tempomatul setat la 110-120km/h BC-ul rar scade sub 7,5%, iar cu un mers constant cu 160km/h nu vad sub 8,5% pe BC.
Compresia imi pare ok, valorile injectoarelor la rece si cald asijderea.
Inutil sa precizez ca la boost pressure e totul ok. Pompa de inalte sanatoasa, regulator presiune nou, ca si debitmetrul (1 an), senzori presiune, temperatura etc. Am ceva fum negru la treptele inferioare si talpa, in regim de turatii inalte.
Anvelope noi (1 an), nu merg cu geam deschis, nu car nimic in portbagaj.
Ceva idei bazate pe argumente si experienta?
Atasez si testul de compresie, respectiv corectiile injectoarelor.
Consumabile schimbate mereu sub 10.000km.
Pe STAR nu sunt erori (cu exceptia unui F pe cdi generat de anularea fizica a Heater Booster si a arhiprezentei B1416 pompa de recirculare lichid de racire).
Bun, de ceva vreme ma confrunt cu un consum marit de combustibil, insemnand 9-10 oras (tolerabil si probabil normal dat fiind stilul de condus si distantele scurte), INSA 7,5-9 exterior. Ca exemplu, cu tempomatul setat la 110-120km/h BC-ul rar scade sub 7,5%, iar cu un mers constant cu 160km/h nu vad sub 8,5% pe BC.
Compresia imi pare ok, valorile injectoarelor la rece si cald asijderea.
Inutil sa precizez ca la boost pressure e totul ok. Pompa de inalte sanatoasa, regulator presiune nou, ca si debitmetrul (1 an), senzori presiune, temperatura etc. Am ceva fum negru la treptele inferioare si talpa, in regim de turatii inalte.
Anvelope noi (1 an), nu merg cu geam deschis, nu car nimic in portbagaj.
Ceva idei bazate pe argumente si experienta?
Atasez si testul de compresie, respectiv corectiile injectoarelor.
Comment