Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratie puternice sub 1000 rmp.tampoane noi schimbate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie puternice sub 1000 rmp.tampoane noi schimbate

    Va rog corectati titlu de la thread

    Buna ziua,

    Am schimbat convertizor,tampoane,flanse.
    Am verificat injectoarele si bujiile.Sunt ok lucra in parametri.

    Inca tot vibreaza de parca tampoanele nu sunt suficiente pentru vibratia motorului actuala.

    Vibratia se manifesta in toate treptele cand sta pe loc si la relanti sau cand opresc la semafor si scade sub 1000 rpm.

    Din cate am inteles voalanta nu are de ce pentru ca la automate nu sunt cu masa dubla.
    Mercedes E220 Cdi 2003

    Astept parerile voastre.

    Multumesc
    Last edited by costelmusteata; 04-29-2014, 14:15 PM.
    Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
    "Ion Creanga"

  • #2
    Se accentuaza vibratia cand o bagi in D?

    Ceva de genu am avut si eu, doar ca la mine se vedea cu ochiul liber ca era blocata fulia de la alternator, in sensul ca joaca intinzatorul. Totusi in aceasi ordine de idei verifica si cablurile de la la debitmetru, si inca odata ar trebui reverificati suportii... Poate s-a desfacut surubul pe la vreo unu....Bafta si viziteaza un mechanic macar sa iti faca o inspectie vizuala daca nu chiar un tester!
    Last edited by SirDeadline; 05-01-2014, 10:17 AM.

    Comment


    • #3
      Verifica fulia alternatorului sa nu fie blocat ambreiajul!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Se accentuaza vibratia cand o bagi in D?

        Ceva de genu am avut si eu, doar ca la mine se vedea cu ochiul liber ca era blocata fulia de la alternator, in sensul ca joaca intinzatorul. Totusi in aceasi ordine de idei verifica si cablurile de la la debitmetru, si inca odata ar trebui reverificati suportii... Poate s-a desfacut surubul pe la vreo unu....Bafta si viziteaza un mechanic macar sa iti faca o inspectie vizuala daca nu chiar un tester!
        Asta ii al doilea set de suporti care il schimb si tot nu a schimbat situatia.
        Rolele si fuliile se comporta ok
        Ms pentru raspuns
        Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
        "Ion Creanga"

        Comment


        • #5
          Originally posted by sebi11 View Post
          Verifica fulia alternatorului sa nu fie blocat ambreiajul!
          Despre ce ambreiaj vorbesti sau ce legatura are ambreiajul cu alternatorul?

          apropo masina ii cu cutie automata si are convertizor nu ambreiaj.

          Ms
          Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
          "Ion Creanga"

          Comment


          • #6
            Nu te agita, daca tot nu stii ce ai prin masina...

            Alternatoarele de generatie noua au o fulie cu ambreiaj unisens, care permite rotorului sa se roteasca doar intr-un sens. In plus, electronica poate comanda acest ambreiaj sa decupleze de tot daca consumul de curent este mic si tu vrei sa prinzi viteza luminii in ceva depasire facuta cu pedala la fund.

            Daca acest ambreiaj are figuri, se induc vibratii si sunete in sistem. De la un scartait tip "curea neintinsa suficient" sau uzata, pana la diverse tremuriciuri, ca in cazul masinii tale.

            Nu ai deloc volanta. Iar piesa aia dintre motor si cutie se cheama "convertor de cuplu" sau hidrotransformator si poate avea ambreiaj in interior, ambreiaj pe care electronica masinii il poate complet "inchide". In plus, cutia aia automata are si ea doua sau trei ambreiaje...



            Dragos

            Comment


            • #7
              Originally posted by Heavy D. View Post
              Nu te agita, daca tot nu stii ce ai prin masina...

              Alternatoarele de generatie noua au o fulie cu ambreiaj unisens, care permite rotorului sa se roteasca doar intr-un sens. In plus, electronica poate comanda acest ambreiaj sa decupleze de tot daca consumul de curent este mic si tu vrei sa prinzi viteza luminii in ceva depasire facuta cu pedala la fund.

              Daca acest ambreiaj are figuri, se induc vibratii si sunete in sistem. De la un scartait tip "curea neintinsa suficient" sau uzata, pana la diverse tremuriciuri, ca in cazul masinii tale.

              Nu ai deloc volanta. Iar piesa aia dintre motor si cutie se cheama "convertor de cuplu" sau hidrotransformator si poate avea ambreiaj in interior, ambreiaj pe care electronica masinii il poate complet "inchide". In plus, cutia aia automata are si ea doua sau trei ambreiaje...



              Dragos
              Ok.Multumesc pentru raspuns
              Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
              "Ion Creanga"

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF