Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratie puternice sub 1000 rmp.tampoane noi schimbate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie puternice sub 1000 rmp.tampoane noi schimbate

    Va rog corectati titlu de la thread

    Buna ziua,

    Am schimbat convertizor,tampoane,flanse.
    Am verificat injectoarele si bujiile.Sunt ok lucra in parametri.

    Inca tot vibreaza de parca tampoanele nu sunt suficiente pentru vibratia motorului actuala.

    Vibratia se manifesta in toate treptele cand sta pe loc si la relanti sau cand opresc la semafor si scade sub 1000 rpm.

    Din cate am inteles voalanta nu are de ce pentru ca la automate nu sunt cu masa dubla.
    Mercedes E220 Cdi 2003

    Astept parerile voastre.

    Multumesc
    Last edited by costelmusteata; 04-29-2014, 14:15 PM.
    Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
    "Ion Creanga"

  • #2
    Se accentuaza vibratia cand o bagi in D?

    Ceva de genu am avut si eu, doar ca la mine se vedea cu ochiul liber ca era blocata fulia de la alternator, in sensul ca joaca intinzatorul. Totusi in aceasi ordine de idei verifica si cablurile de la la debitmetru, si inca odata ar trebui reverificati suportii... Poate s-a desfacut surubul pe la vreo unu....Bafta si viziteaza un mechanic macar sa iti faca o inspectie vizuala daca nu chiar un tester!
    Last edited by SirDeadline; 05-01-2014, 10:17 AM.

    Comment


    • #3
      Verifica fulia alternatorului sa nu fie blocat ambreiajul!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Se accentuaza vibratia cand o bagi in D?

        Ceva de genu am avut si eu, doar ca la mine se vedea cu ochiul liber ca era blocata fulia de la alternator, in sensul ca joaca intinzatorul. Totusi in aceasi ordine de idei verifica si cablurile de la la debitmetru, si inca odata ar trebui reverificati suportii... Poate s-a desfacut surubul pe la vreo unu....Bafta si viziteaza un mechanic macar sa iti faca o inspectie vizuala daca nu chiar un tester!
        Asta ii al doilea set de suporti care il schimb si tot nu a schimbat situatia.
        Rolele si fuliile se comporta ok
        Ms pentru raspuns
        Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
        "Ion Creanga"

        Comment


        • #5
          Originally posted by sebi11 View Post
          Verifica fulia alternatorului sa nu fie blocat ambreiajul!
          Despre ce ambreiaj vorbesti sau ce legatura are ambreiajul cu alternatorul?

          apropo masina ii cu cutie automata si are convertizor nu ambreiaj.

          Ms
          Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
          "Ion Creanga"

          Comment


          • #6
            Nu te agita, daca tot nu stii ce ai prin masina...

            Alternatoarele de generatie noua au o fulie cu ambreiaj unisens, care permite rotorului sa se roteasca doar intr-un sens. In plus, electronica poate comanda acest ambreiaj sa decupleze de tot daca consumul de curent este mic si tu vrei sa prinzi viteza luminii in ceva depasire facuta cu pedala la fund.

            Daca acest ambreiaj are figuri, se induc vibratii si sunete in sistem. De la un scartait tip "curea neintinsa suficient" sau uzata, pana la diverse tremuriciuri, ca in cazul masinii tale.

            Nu ai deloc volanta. Iar piesa aia dintre motor si cutie se cheama "convertor de cuplu" sau hidrotransformator si poate avea ambreiaj in interior, ambreiaj pe care electronica masinii il poate complet "inchide". In plus, cutia aia automata are si ea doua sau trei ambreiaje...



            Dragos

            Comment


            • #7
              Originally posted by Heavy D. View Post
              Nu te agita, daca tot nu stii ce ai prin masina...

              Alternatoarele de generatie noua au o fulie cu ambreiaj unisens, care permite rotorului sa se roteasca doar intr-un sens. In plus, electronica poate comanda acest ambreiaj sa decupleze de tot daca consumul de curent este mic si tu vrei sa prinzi viteza luminii in ceva depasire facuta cu pedala la fund.

              Daca acest ambreiaj are figuri, se induc vibratii si sunete in sistem. De la un scartait tip "curea neintinsa suficient" sau uzata, pana la diverse tremuriciuri, ca in cazul masinii tale.

              Nu ai deloc volanta. Iar piesa aia dintre motor si cutie se cheama "convertor de cuplu" sau hidrotransformator si poate avea ambreiaj in interior, ambreiaj pe care electronica masinii il poate complet "inchide". In plus, cutia aia automata are si ea doua sau trei ambreiaje...



              Dragos
              Ok.Multumesc pentru raspuns
              Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
              "Ion Creanga"

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF