Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

garnittura chiuloasa w210 e230

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • garnittura chiuloasa w210 e230

    salut baieti...de curand am constatat ca motorul meu consuma apa din vas,nici urma de apa in ulei si nici invers, cu siguranta garnitura este fisurata la pistonul 1 si imi intra apa direct in capul pistonului,dimineata pornea in 3 iar in 2-3 min isi revenea,banuiesc ca se usca bujia si incepea sa lucreze...
    Problema este ca am desfacut motorul insa cand am blocat axele cu came si am detensionat lantul scotand intinzatorul cred ca lantzul mi-a sarit un dinte si nu vreau sa fac vreo prostie as vrea daca cineva este in masura sa ma indrume cum aliniez axele cu vibrochenul

  • #2
    am rezolvato,am puso la punc dar inca imi scoate fum,oare sa fie segmentii la vreun piston?

    Citeste regulile de postare!
    Last edited by cutaresku; 03-20-2014, 22:22 PM.

    Comment


    • #3
      Cred ca aceeasi problemã am si eu, raman fara apa in borcan iar dimineata cand e motorul rece primii 5-6 km merge foarte rau, cum ma pot convinge ca e garnitura? O fi nevoie de facut planeitatea? Se schimba greu garnitura? Sa merg la service, sau pot sa o schimb cu un meserias in curte? Ce ar mai fi de facut la motor daca tot il desfac, precizez ca am gpl si consuma ulei, cam 1 litru la 1000km. Segmenti, supape??? Multumesc!

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF