Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 Ulei pe toba + Service Suceava

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 Ulei pe toba + Service Suceava

    Va salut!

    - Deranjez si eu cu doua intrebari:

    1. Am un W211 (2148 cc, CDI) din 2007 cu km ceva mai multi, iar azi cind am scos masina putin la plimbare (dupa vreo luna de stat degeaba), am vazut ca iese fum de la motor cind am oprit putin.Cind am ridicat capota, fumul iesea de pe toba de esapament care arata ca un borcan mare de tabla, plasat sub filtrul de aer (sau polen, nu stiu ce e, dar e sigur linga turbina).Problema e ca, niste ulei care se scurgea pe sub acel filtru, cadea pe toba si bineinteles ca iesea fum, toba fiind fierbinte.Aveti idee cam pe unde poata sa curga uleiul ala, de unde vine? Ce s-a stricat la masina? Se prelingea pe undeva pe sub filtru si cadea pe toba incinsa, dar nu ma pot uita acolo din cauza ca spatiul e prea strimt.Vreo idee?

    2. Din cauza ca vreau sa vizitez o reprezentanta mercedes prin apropierea mea (suceava), am vazut pe site-ul mercedes.ro ca sint doua service-uri autorizate mercedes in suceava.Imi poate spune cineva care din ele are mecanici mai priceputi? Vreau sa fac o vizita ziliele astea la un service in legatura cu problema de mai sus + un star-test.

    Multumesc mult!

  • #2
    Toba arata ca un borcan mare de tabla? Filtrul de aer e in partea stanga, cum te uiti la motor, filtrul de polen, tot acolo, dar ceva mai sus, asta daca nu ai cumva volanul pe partea dreapta :-)
    Pune o poza mai bine.

    Comment


    • #3
      Salut.

      Eu am fost de cateva ori cu probleme mecanice la reprezentanta Restaco si am fost multumit de lucrarile facute de ei. Despre ceilalti inca nu am auzit nici de bine nici de rau.
      Noul E-Class 2017

      Comment


      • #4
        Am pus aici doua poze care desi nu sint cu masina mea, le-am pus ca punct de orientare.Abia miine seara pot face poze cu masina, o sa pun atunci citeva poze.

        Am incercuit cu rosu zona cu problema, cred ca borcanul ala de tabla este defapt galeria de iesire a gazelor (tot toba si aia pina la urma).Iar de deasupra ei se prelinge ulei si cade fix pe ea.De aici si fumul...

        Multumesc.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Parerea mea e ca ai avut mare noroc ca ai observat. De la chestia asta poate sa iti ia motorul foc. Urgenteaza reparatia indiferent unde o faci, pentru ca poate sa aduca probleme foarte mari. Bafta si spune-ne si noua ce ai rezolvat...

          PS Ulei in zona aia... ma gandesc la garnitura de la capacul colbutoarelor... Trebuie sa dai protectia de plastic jos de pe motor ca sa vezi de unde vine acel ulei. Daca era W210, cel mai probabil era de la filtru de gaze carter, dar la W211, filtru e in fata motorului catre cureaua de transmisie, cred ca in dreptul rolei de ghidaj. Deci cel mai probabil garnitura de capacul colbutoarelor.... Bafta!

          Comment


          • #6
            .

            Mergeti la Restaco Suceava in cazul in care doriti sa beti o cafea de la automatul din interior si atat!Mie au fost in stare sa mi faca praf masina in cazul in care nu mergeam pana la Bucuresti la cl600 de pe forum.Cat despre Autoschunn, mizeria din service poate fi asemanata doar cu cea din bazarul ala mare de langa Iulius mall.Recomand pt orice problema colegul cl 600de pe forum.cu adevarat profi.

            Comment


            • #7
              Va salut!

              @masterobert,
              Deja am fost ieri la Restaco.Partea buna e ca mi-au rezolvat doua alte mici probleme la masina care alti mecanici imi cereau o gramada de bani, dar am rezolvat-o cu Restaco chiar foarte ieftin.
              Partea mai putin buna e ca problema cu uleiul pe evacuare nu e rezolvata cum trebuie.S-ar parea ca uleiul era din doua motive acolo: furtunul de la epurator era spart destul de bine, am comandat altul nou, dar intre timp l-am carpit cu niste banda izolatoare.Al doilea motiv pentru prezenta uleiului acolo este faptul ca scapa ulei pe la filtrul epurator desi l-am schimbat acum 5 luni in urma cu unul nou cumparat de la reprezentanta Mercedes.Nu inteleg de ce scapa ulei din nou...

              Acum, este posibil sa scape si prin alte locuri, ca nu au scos capacele alea ca sa se uite cum trebuie.Au facut treaba cam superficial ce-i drept la partea asta cu uleiul.

              Nu stiu cum sa mai zic, dar pina acum n-am gasit nici un mecanic in fata caruia sa-mi scot palaria si sa zic "dom'le, am gasit un mecanic adevarat".Toti parca incearca sa scape de tine.De parca mi-ar lucra pe degeaba, nu mai zic ca de fiecare data las bacsis mai mult decit generos.

              @masterobert, nu te contrazic in privinta lui "cl600", dar pina la Bucuresti trebuie sa fac 550km+550km = 1100 km dus-intors.E cam nasol.Probabil o sa mai fac o ultima incercare la Restaco, ca de reprezentanta mercedes din iasi nu vreau sa mai aud, aia sint cele mai verze dintre verze.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF