Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum E 320cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum E 320cdi

    Detin un E 320cdi din 2002.
    Masina se comporta f bine cu exceptia fumului excesiv si negru.
    Am verificat injectoare,senzor presiune,totul OK.
    Ce altceva ar putea fi ??!

  • #2
    Furtun intercooler spart?!

    Comment


    • #3
      Nu.Am verificat tot.
      Nu pierde nimic,nici aer,nici lichide.Deasemeni cind pierde aer din circuitul turbo intercooler nu mai are putere.

      Comment


      • #4
        Filtru de gaze carter schimbat + curatat intercooler, galerie admisie si schimbat garnituri furtune intercooler +curatat EGR . Eu asa am scapat de fum, dar dupa cam o jumate de an a reaparut... Daca fumul negru iese la acceleratie mai puternica, atunci problema vine de la lipsa de boost din partea turbinei, cu alte cuvinte injectoarele baga motorina, dar nu are suficient boost ca sa il si arda. Bafta!
        Last edited by SirDeadline; 03-12-2014, 19:17 PM.

        Comment


        • #5
          Varianta cu turbina pare mai plauzibila deoarece scoate f mult fum cind o calc brusc.Deasemeni motorul intarzie destul de mult(2-3sec) fata de normal.
          Mentionez ca motorul nu papa ulei si nu pierde nimic.
          Am resoftat ECU la Bazil,ceva timp in urma,si totul era in parametri.
          Sa fie turbosuflanta sub parametri sau pe punctul de a ceda??

          Comment


          • #6
            La mine la masina cand am avut probleme cu fumul a fost le la galeria de admisie,era mult fum negru in spatele meu cand acceleram brusc...

            Comment


            • #7
              Daca e prea deranjant fumul, atunci poti sa incepi curatarea intercoolerului, senzori tubulatura admisie, EGR si galeria de admisie. Oricare dintre acestea pot sa cauzeze fum. Cu toate ca nu "papa" ulei motorul, o sa te minunezi de ceea ce o sa gasesti acolo... Destul de putin probabil sa fie dusa turbina... As pune pariu ca EGR-ul face figure (daca zici ca intarzie 2-3 secunde cand accelerezi). Nu uita sa comanzi si garnituri noi pentru tubulatura de admisie. Nu costa mare lucru, dar fac o mica diferenta, in sensul ca trebuie sa fie etansat perfect sistemul de admisie. Bafta!
              Last edited by SirDeadline; 03-15-2014, 01:24 AM.

              Comment


              • #8
                Adevarat!
                Am fost la un atelier de reconditionat turbine,in SV,sa o schimb cu alta pe care o aveam deja si,mecanicul a verificat-o pe aia de pe masina.Verdictul:turbosuflanta e in parametri!
                EGRul ,deasemeni,e in conditie optima,dar,ptr a nu mai avea dureri de cap,l-am anulat.
                Se parea ca filtrul ceramic(catalizatorul) e infundat si l-am spart.Dar...,fara schimbari semnificative.

                Comment


                • #9
                  Adevarat!
                  Am fost la un atelier de reconditionat turbine,in SV,sa o schimb cu alta pe care o aveam deja si,mecanicul a verificat-o pe aia de pe masina.Verdictul:turbosuflanta e in parametri!
                  EGRul ,deasemeni,e in conditie optima,dar,ptr a nu mai avea dureri de cap,l-am anulat.
                  Se parea ca filtrul ceramic(catalizatorul) e infundat si l-am spart.Dar...,fara schimbari semnificative.

                  Comment


                  • #10
                    Poi de ce ai spart catalizatorul? Nu se putea face o regenerare??

                    Comment


                    • #11
                      Am ales varianta cea mai simpla.
                      Saptamina asta urmeaza sa demontez EGRul si admisia si sa le curat.

                      Comment


                      • #12
                        Am curatat galeria de admisie si EGRul.Nu va imaginati cita murdarie am gasit.Am pus garnitura noua.Masina raspunde mai bine,dar....tot cu mult fum.
                        Ce ar mai putea fi ???

                        Comment


                        • #13
                          Softul. Revino la cel original, doar ca sa vezi diferenta in oglinda retrovizoare.
                          Ce valori de compensatie ai la injectoare?
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Am schimbat deja ECU,am revenit la original,dar,fara nici o schimbare semnificativa.Doar ca motorul e un pic mai lenes.
                            Fumul persista.

                            Comment


                            • #15
                              Un test de compresie te-ai gandit sa ii faci?
                              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF