Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum E 320cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adevarul e ca nu m-am gindit in nici un moment.Motorul porneste bine,nu consuma si nu pierde deloc ulei.
    Ieri i-am schimbat senzorul de presiune rampa alimentare,deoarece cel vechi mai facea figuri cind "fortam" motorul si,spre surprinderea mea,motorul raspunde mult mai bine, si fumul s-a redus semnificativ.

    Comment


    • #17
      Cel din capul rampei, spre bara, sau regulatorul de presiune?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Regulatorul de presiune,cel spate,dinspre cutia de viteze.
        Referinta MB A 611 078 01 49.

        Comment


        • #19
          Am fost tentat sa-ti spun ca regulatorul cu codul ulterior, 6110780549, era mai ieftin, insa m-a lamurit Bazil ca nu se pupa cu rampa de rail. Oricum, e o piesa destul de scumpa, chiar si Bosch (~700 ron, iar reperul MB cred ca e dublu).
          Acum, din ce stiam eu, regulatorul se manifesta cu porniri grele si eventual, se vede in campul variatii rail. Tu spui ca dadea rateuri cand fortai, in ce sens? Taia alimentarea?
          Am dubii cum ca saracia ar genera lag sau fum, d-aia incerc sa inteleg...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Asa este.Cind fortam motorul,taia alimentarea (EDC visit workshop).
            Astazi i-am mai facut o diagnoza si a iesit o eroare pe debitmetru.Am schimbat debitmetrul,dar...fara nici un efect.
            Nu-mi ramine decit sa schimb injectoarele sau....motorul!

            Comment


            • #21
              Softul pus este cel original al masinii sau luat din baze de tuneri? Ridica putin mai sus oglinda soferului si va mai disparea din fum
              Consumul, ceva anormal?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Originally posted by SirDeadline View Post
                Poi de ce ai spart catalizatorul? Nu se putea face o regenerare??
                REGENERARE ??? La ce ?
                Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Amadeus34 View Post
                  Asa este.Cind fortam motorul,taia alimentarea (EDC visit workshop).
                  Astazi i-am mai facut o diagnoza si a iesit o eroare pe debitmetru.Am schimbat debitmetrul,dar...fara nici un efect.
                  Nu-mi ramine decit sa schimb injectoarele sau....motorul!
                  Colegule , fa o diagnoza cu Star ("ca lumea") si pune aici ceva coduri de eroare ( daca ai erori ) daca nu ai coduri de eroare (ceea ce este putin probabil) tind sa cred ca problema ta este de ordin mecanic .
                  Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                  Comment


                  • #24
                    Am probat cu ambele ECU,fara nici o diferenta in ceea ce priveste fumul.
                    Sint aproape convins ca e de la injectoare.Am cumparat 6 saibe cupru + suruburi si saptamina viitoare le duc la verificare si,eventual,calibrare.
                    Referitor la consum,nu scade sub 10.

                    Comment


                    • #25
                      Am testat zilele acestea cu STAR tot ce se putea pe CDI, totul fiind in parametrii, mai putin cantitatea de aer pe care motorul o primeste la relanti ( sub norma acceptata), si singura eroare fiind P1470-016, de care nu pot scapa. S-au reverificat injectoare, traseu admisie,galerie + motoras, intercooler, furtune, totul e ok.
                      Turbina a ramas singurul lucru care ar putea sa fie cu problema, tinand cont ca masina are un lag foarte mare, si pe langa faptul ca norul de fum este imens, nu mai are putere.
                      Mail : emi@koket.org
                      Tel : 0757 233 231
                      Reparatii electrice auto Iasi
                      Electrical Center Iasi

                      Comment


                      • #26
                        Pe mine m-a chinut bine P1470-016 )
                        Un sfat: daca ai AAC, verifica liniile de vacuum de la distribuitorul aflat la picioarele pasagerului spre valvele clapetelor de dirijare. O saracie d-asta mi-a mancat zilele si nici mama mecanicilor nu si-a dat seama...
                        Iarasi, daca ai faruri reglabile vacuumatic, verifica de 10 ori.
                        Cel mai simplu, cand pui vacuumetru (presupun ca l-ai pus), porneste si AAC-ul.
                        Cat priveste ralanti-ul, MAF-ul il verificashi?
                        P1470-016 aici: http://www.clubmercedes.ro/p1470-016...ighlight=P1470
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Am urmarit postul dvs, astazi o sa incerc cu vaccum-ul si AAC-ul.
                          Mail : emi@koket.org
                          Tel : 0757 233 231
                          Reparatii electrice auto Iasi
                          Electrical Center Iasi

                          Comment


                          • #28
                            Am scapat de eroare prin schimbarea turbinei, dar fumul in sarcina e la fel. Maşina are putere, nu mai am nici o eroare pe cdi. Reverificat admisie, injectoare. Totul pare ok. Când testez cu STAR, cantitatea de aer e sub nivelul recomandat.
                            Mail : emi@koket.org
                            Tel : 0757 233 231
                            Reparatii electrice auto Iasi
                            Electrical Center Iasi

                            Comment


                            • #29
                              Pe campul BOOST PRESSURE? Adica ai verificat presiunea? Sau pe MAF e aer sub limita verde?
                              Senzorul de presiune l-ai verificat?
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                star

                                Ce-am gasit pe star. Imediat incarc si un filmulet cu o plecare de pe loc cu kickdown
                                Attached Files
                                Mail : emi@koket.org
                                Tel : 0757 233 231
                                Reparatii electrice auto Iasi
                                Electrical Center Iasi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF