Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie viteze manuala w211 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie viteze manuala w211 2004

    Cutia schimba greu in general mai ales la rece. Problema mare este ca agata foarte tare cand o bag in viteza a doua la rece dimineata. Face foarte urat de ti se pare ca rupi cutia. Cand se incalzaste merge mai usor, dar tot agata. Am ce sa-i fac?

  • #2
    In primul rand schimba uleiul din cutie. Intra aproximativ 1,5L. Tipul uleiului; ATF 75W-80 sintetic. Acelasi lucru poti face si la grup cu acelasi tip de ulei, intra aproximativ 1L. Problema agatatului in treapa a doua este la mai toate cutiile manuale. Vina o poarta uzura timoneriei, in contextul in care debraerea se face corect (pedala de ambreaj impinsa la maxim). Sfatul meu este sa poposesti cateva clipe in punctul 0(zero) si apoi sa introduci maneta in treapta a doua.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Sau sa faci cand inca motorul este rece cateva schimbari 1-2 cu dublu ambreiaj, cu sau fara sprit intermediar, si vezi cum merge treaba atunci.

      Daca in versiunea cu dublu ambreiaj treaba merge fara sa "rupa cutia", ai probabil probleme de sincroane.


      Dragos

      Comment


      • #4
        Multumesc, in primul rand am sa schimb uleiul atat din cutie cat si din grup sa vedem daca schimba mai usor.

        Comment


        • #5
          In treapta a 2-a si la masina mea intra putin "fortat", mai ales cand pornesc la rece.
          In plus cand stau pe loc cu motorul oprit, intrat in treapta a 1-a, schimbatorul de viteze nu sta ferm pe o pozitie.

          Intrebarea mea este, exista vre-un kit de garnituri care ar putea fi inlocuite ?
          Noul E-Class 2017

          Comment


          • #6
            Nicio cutie manuala chiar si una noua nu face trecerea lin (fara sa agate putin), de aceea trebuie sa se poposeasca cateva clipe in punctul zero (mort) si apoi se introduce in treapta a 2-a. La celelalte schimburi de treapta se poate face trecerea sportiv (fara poposire in punctul mort) fara sa agate. Despre fermitatea manetei, sa inteleg ca se balangane, cand este lasata pe liber trebuie sa se aseze singura undeva in dreptul vitezelor 3-4. Daca nu se intampla asta, verifica nuca manetei de viteze de vaselina si implicit daca resortul este in stare buna. Despre acele chituri de care intrebi, exista niste bucsi din treflon pentru timoneria cutiei.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Despre fermitatea manetei, sa inteleg ca se balangane, cand este lasata pe liber trebuie sa se aseze singura undeva in dreptul vitezelor 3-4. Daca nu se intampla asta, verifica nuca manetei de viteze de vaselina si implicit daca resortul este in stare buna. Despre acele chituri de care intrebi, exista niste bucsi din treflon pentru timoneria cutiei.
              Multumesc pentru raspuns.
              Intradevar asa cum spuneam maneta se misca circa 1,5cm stanga-dreapta si inainte-inapoi atunci cand masina sta pe loc si maneta se afla in treapta a 1-a.
              La o alta masina pe care am avut-o, un mecanic cu multa rabdare mi-a rezolvat o astfel de problema la timonerie cu un set care continea multe garnituri mici. Acum insa e prima oara cand aflu ca w211 are niste bucse de teflon la timonerie. Daca as stii mai exact ce sa caut as fi foarte bucuros.
              Noul E-Class 2017

              Comment


              • #8
                Am schimbat uleiul din cutie si pot spune ca problema s-a ameliorat un pic, oricum "la cald" nu ma plang merge ok, iar din viteza 1 in 2 incerc sa poposesc o secunda in punctul mort.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mihai1968 View Post
                  Multumesc pentru raspuns.
                  Intradevar asa cum spuneam maneta se misca circa 1,5cm stanga-dreapta si inainte-inapoi atunci cand masina sta pe loc si maneta se afla in treapta a 1-a.
                  La o alta masina pe care am avut-o, un mecanic cu multa rabdare mi-a rezolvat o astfel de problema la timonerie cu un set care continea multe garnituri mici. Acum insa e prima oara cand aflu ca w211 are niste bucse de teflon la timonerie. Daca as stii mai exact ce sa caut as fi foarte bucuros.
                  Daca mergi la un atelier si explici mecanicului despre ce este vorba, cu siguranta i-ti va rezolva problema. Deasemeni tot el procura piesele necesare. Nu cred ca este necesar sa mergi in reprezentanta. Daca insisti sa vezi ce-ti trebuie, sunt o multime de magazine de piese auto online.
                  Last edited by nora-marian; 03-16-2014, 00:54 AM.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Intampin si eu aceasta problema. Primul pas a fost sa schimb uleiul, care defapt era aproape inexistent.
                    Solutia a fost rezolvata 20%. Continui aceasta perioada cu noi vizite la mecanic pentru a se uita la timonerie. Eu am probleme in marsarier, si primele 2 viteze. De cateva ori mi-a sarit din a 5a, crezand ca nu am impins'o eu pana la capat.
                    Revin cu info.

                    Comment


                    • #11
                      Parerea mea este sa mai faci un schimb de ulei. O sa te lovesti de sfatul mecanicului ca nu are rost. Tu trebuie sa insisti pentru schimbare, pentru ca... daca ai mers fara ulei in cutie cu siguranta si-a lasat ceva span pe fundul ei. Prin schimbare se elimina o mare parte din span. Mare atentie si cum se face schimbul. Masina trebuie sa fie cat mai dreapta (nu inclinata inspre fata sau spate), sa fi atent ca pe unde baga ulei in cutie, acel orificiu se numeste preaplin, deci baga ulei pana curge. Alelasi lucru se face si la grup, tot cu acelasi tip de ulei. Uleiul recomandat este: 57W-80, in cutie intra aproximativ 1,3L si in grup cam 1L. Cand se scoate busonul de golire solicita-i mecanicului sa-ti curete busonul de span, acest buson are montat pe fundul lui un magnet pentru retinerea spanului.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF