Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratie Motor cu toate tampoanele schimbate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie Motor cu toate tampoanele schimbate

    Buna ziua,

    Model W211 2003

    Stiu ca sa tot dicutat despre vibratii dar in cazul meu problema este putin mai diferita deoarece am schimbat ce de obicei sa recomandat pe forum...si acum ma gandesc ca poate fi cu totul altceva.

    Povestea sta in felul urmator: Am schimbat convertizorul, tampoane motor si tampon cutie,sau ameliorat dar tot exista.Pe o scara de la 1-10,la mine este intre 1-2 si a fost 10 inainte.

    Manifestari:
    Dimineata la rece in P,R,N iar la franarea masini din mers cand scade sub 1000 rpm(gen franare la semafor).
    Am incercat sa vad in mers sa bag in N si sa franez sa vad daca mai vibreaza cand pun frana si scade turatia sub 1000 rpm dar la fel se simte vibratia. deci nu prea are legatura cu cutia.
    Am pus masina pe canal iar cand motorul este suspendat nu se mai simte nici cea mai mica vibratie.
    Cutia schimba corect,merge perfect.
    Tampoanele motor + cutie sunt noi.

    Am obs ca daca masina sta in plan inclinat astfel incat sa stea motorul intro parte,nu mai vibreaza sau aproape nu se mai simte.
    Daca cineva misca motorul cu mana(ii face joc) se simte vibratia mai tare.

    La toti mecanici care am fost nici macar unul nu a gasit problema.

    Ce mai poate fi in afara de Tampoane si convertizor?

    este posibil sa fie bucse punte fata sau spate?<--- infulenteaza asa mult bucsele punte?
    Posibil sa fie ceva cu suporturile de la tampoane?
    Pompa servo? ( in vara 2013 mi sa scurs lichidu din ea pe la caseta,am pus aditiv acum este ok).
    Injectoare?(am pus testerul,injectoarele lucra bn)
    Bujiile? unu imi arata ca deja ar trebui schimbata.

    Ok astept cu nerabdare raspunsurile voastre
    Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
    "Ion Creanga"

  • #2
    Poate nu ai pus tampoane Originale.
    Multi recomanda schimbarea tampoanelor,dar....
    A studiat cineva aceste tampoane,sa vada cand sunt duse sau nu?
    Aceste tampoane,in general se schimba cand curge uleiul din ele.

    Comment


    • #3
      Tampoanele sunt schimbate acum o luna...sunt noi.
      Intradevar nu sunt originale de mercedes , poate influenta asa mult daca sunt originale sau nu?...nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele.
      ai avut experiente de genul asta?

      MS
      Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
      "Ion Creanga"

      Comment


      • #4
        Fiind tampoane noi, as cerceta alte piste. Flansa cardan, ai schimbat vreodata? Imi dau cu parerea doar...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Am avut experienta cu tampoane neoriginale la alte marci de masini si de ce nu ar fi tocmai la MB!!
          Tampoanele aftermarket,sunt mult mai rigide si de aceea vibratia este prezenta.
          Nu spun ca 100% este si la tine problema asta,dar....este bine de luat in calcul.
          Eu fiind mecanic,am intalnit tampoane noi,aftermarket, care nici macar ulei in ele nu avea si cele originale aveau ulei.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Fiind tampoane noi, as cerceta alte piste. Flansa cardan, ai schimbat vreodata? Imi dau cu parerea doar...
            da ) prima si prima data asa am schimbat flanse cardan,dupa am schimbat : Tampon stanga motor,convertizor cutie,tampon dreapta motor,tampon cutie.
            Asta este ordinea schimbarilor...am inceput din decembrie 2013 cu schimbarile.

            Daca ar fi fost din flanse nu ar face in Neutral la rotatii mici(sub 1000 rpm) ar face la rotatii mari banuiesc...dar in nici un caz cand sta pe loc in P.

            Si referitor la tampoane motor aftermarket....cred ca voi face ultimul pas de a cumpara originale de la MB.

            Daca mai sunt alte concluzi.....astept cu interes

            Multumesc
            Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
            "Ion Creanga"

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionutog View Post
              Am avut experienta cu tampoane neoriginale la alte marci de masini si de ce nu ar fi tocmai la MB!!
              Tampoanele aftermarket,sunt mult mai rigide si de aceea vibratia este prezenta.
              Nu spun ca 100% este si la tine problema asta,dar....este bine de luat in calcul.
              Eu fiind mecanic,am intalnit tampoane noi,aftermarket, care nici macar ulei in ele nu avea si cele originale aveau ulei.

              Ok multumesc de sfat ....pana la urma asta poate fi cel mai mare suspect de pana acum.
              Avand in vedere ca au fost comandate de cei de la service si au si ei adaosul lor...si cu cat cumpara mai ieftin poate este mai rentabil pentru ei

              Voi mai face acesta incercare sper cat de curand...Thnx
              Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
              "Ion Creanga"

              Comment


              • #8
                Astept si alte pareri daca mai exista...
                Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
                "Ion Creanga"

                Comment


                • #9
                  Avand in vedere ca, cu motorul suspendat nu nici o vibratie, atunci chiar cred ca e vorba de tampoane motor.

                  Ce iti recomand eu :

                  Cumpara-le dumneata tampoanele si cere sa stai langa masina ca sa le monteze! Trebuie sa iti dea piesele uzate, ca sa fii sigur ca ti-au schimbat piesa. Sincer, chiar am impresia ca nu s-a schimbat tampoanele motor deloc, doar cel de la cutia de viteze. De ce spun asta? Pentru ca exact asa a fost si la mine, iar dupa ce le-am schimbat si pe cele de la motor a disparut vibratia ca si cum ar fi inexistenta. Deci inca odata:

                  -fara tampoane schimbate vibratia de la 1 la 10 era 9,5
                  -cu tampon cutie viteze schimbat, vibratia s-a redus la 2,5-3
                  -cu tampoane motor schimbate vibratia este acum cam pe la 0,25.

                  Deci fii sigur ca e ceva nu e inregula la mijloc...apropos, nici la mine nu am pus tampoane motor originale, ci Febi Bilstein. Bafta!

                  PS. Pe viitor eu as evita "service-ul " sau "mecanicii" care te-au mintit. Cauta ceva mai bun, care sunt mai corecti !
                  Last edited by SirDeadline; 02-06-2014, 18:51 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Avand in vedere ca, cu motorul suspendat nu nici o vibratie, atunci chiar cred ca e vorba de tampoane motor.

                    Ce iti recomand eu :

                    Cumpara-le dumneata tampoanele si cere sa stai langa masina ca sa le monteze! Trebuie sa iti dea piesele uzate, ca sa fii sigur ca ti-au schimbat piesa. Sincer, chiar am impresia ca nu s-a schimbat tampoanele motor deloc, doar cel de la cutia de viteze. De ce spun asta? Pentru ca exact asa a fost si la mine, iar dupa ce le-am schimbat si pe cele de la motor a disparut vibratia ca si cum ar fi inexistenta. Deci inca odata:

                    -fara tampoane schimbate vibratia de la 1 la 10 era 9,5
                    -cu tampon cutie viteze schimbat, vibratia s-a redus la 2,5-3
                    -cu tampoane motor schimbate vibratia este acum cam pe la 0,25.

                    Deci fii sigur ca e ceva nu e inregula la mijloc...apropos, nici la mine nu am pus tampoane motor originale, ci Febi Bilstein. Bafta!

                    PS. Pe viitor eu as evita "service-ul " sau "mecanicii" care te-au mintit. Cauta ceva mai bun, care sunt mai corecti !

                    Ok multumesc pentru sfat ...asa voi face
                    Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
                    "Ion Creanga"

                    Comment


                    • #11
                      Buna tuturor revin cu noutati.

                      Am schimbat toate tampoanele motor si cutie.
                      Dar din pacate aproape nici o diferenta....la relanti si intre 800-1000 ture exista acele vibratii enervate.

                      Volanta nu cred ca poate fi deoarece la automata nu are masa dubla.

                      Din cate am dedus motorul meu vibreaza peste limita maxima care suportii sunt proiectati sa lucreze.Intrebarea este ce il face sa vibreze asa,injectoarele lucra in parametri corecti,nu se aude zgmote ciudate,motorul trage,nu scoate fum,nu consuma ulei.

                      Ce ar putea sa il determine sa produca vibratiile acestea mai violente de cat sunt in mod normal?
                      Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
                      "Ion Creanga"

                      Comment


                      • #12
                        Nu știu ce ai mai rezolvat tu cel cu vibrația cãci vãd ca ai ceva timp de când nu ai mai intrat. Dupã Cum spuneam nu știu de ce unii deschid topic și îl lasã în aer adicã mãcar sa spunã gata am terminat sau nu am reușit mam lãsat pãgubaș. Tind sa dau dreptate și îmi cer scuze dacã am greșit tuturor dar ceea ce cred ca e pe forum e doar 20 la suta informare iar restul bl a, bl a, bl a. Și ca sa intru în subiect am schimbat și eu tampoanele la motor inclusiv cel de la cutie pentru ca aveam cel puțin un zgomot ciudat din partea motorului adicã cel puțin când treceam peste niște denivelãri sarea efectiv și bãtea în tampon. Apoi la accelerari se simțea parcã rodea de fapt el intra în vibrații datorita tampon ului din stânga care era flenduri. Am montat tot pus noi și ce sa simți? ??? O vibrație ca și colegul meu cam de zicii ca e vibromasaj în relantiu. Am reluat verificarea susținerii motorului dar totul perfect și cred ca este într-adevãr problema ca unele piese sunt fãcute așa ca sa fie fãcute. Sunt mai tari ori fãcute pe vapor fiind ea marcã și renumitã lemforder. O cãruțã de bani și mai rãu ca înainte de îmi vine sami pun cele așa rupte înapoi. Pãrerea mecanicului......lasale sa se mai taseze poate se mai imoaie. Totuși avem pretenții câteodatã zic de piese. Mulțumesc pentru ca mati suportat și va urez toate cele bune! !!!!!

                        Comment


                        • #13
                          Lasa-l usor Costele. O fi atins omul masina pe dedesubt sii batea toba de caroserie , de acolo probabil vibratiile , si lo fi luat rusinea cand sia dat seama.

                          Comment


                          • #14
                            Motorul meu a capatat vibratie suplimentara cand am inlocuit cei 4 suportii ai filtrului de aer, fiindca 2 lipseau si ceilalti 2 erau vizibil uzati. A fost vizibila trepidatia suplimentara imediat, insa am sperat ca in timp se mai taseaza si sa-si faca treaba pentru care au fost proiectati. A trecut cam un an de atunci insa acea vibratie nu a disparut.

                            P.S. Tampoanele de la motor si cel de la cutie le-am inlocuit in urma cu circa 2 ani.
                            Noul E-Class 2017

                            Comment


                            • #15
                              Salutare. Ca sa nu mai deschid alt subiect, asa arata un tampon (suport motor) dus, nu ?

                              Este cumva iesit in sus cauciucul din tampon, stiu ca daca ii curge ulei ii dus, dar nu stiu sigur daca uleiul e de la el sau de la teava de servo ca mi s-a spart acuma o saptamana si a facut ulei peste tot.
                              Attached Files
                              Last edited by lava; 03-11-2016, 16:07 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF