Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema motor W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema motor W211

    Salut.
    Am o mica problema, ieri iesind un pic cu masina prin oras, la intrarea pe un drum secundar cu un pic de gheata-zapada pe deasupra, a inceput motorul sa huruie ca un tractor.
    Initial am crezut ca e de la suprafata carosabilului, am tras dreapta am mutat pe parking si in doua trei secunde s-a stabilizat.
    Plec iar de pe loc, parcurg vreo suta de metri...iar motorul se poticneste, explozii prin teava de esapament, sunet de tractor.
    Am oprit-o de tot, o repornesc, fac cale intoarsa...merg pe carosabil uscat...nimic.
    Mai tarziu spre seara iar am intrat pe carosabil cu gheata, iar au aparut simptomele.
    Masina a fost complet revizionata acum doua saptamani, parcurgand in tot acest interval doar 400 de kilometri, insa doar ieri in conditii de gheata si zapada.
    Inainte de revizie am facut vreo 3000 de kilometri in vacanta la munte, cu zapezi gheata nameti si toate cele si nu a facut niciodata asa...
    In concluzie, o sa ma duc sa sar la gatul celor de la Tiriac Auto, am platit o groaza de bani la ei si in loc sa mearga ok masina , merge foarte foarte prost.
    Traiasca Romania unde te duci la doctor pentru control si iei boala...nu se poate asa ceva...

    P.S. Vreau sa specific ca sunt genul de om, atat eu cat si sotia , care nu ne batem joc de masini, condus atent fara bruscari (nu facem liniute, etc.), asteptam dimineata sa se incalzeasca motorul si la intoarcere sa se raceasca turbina...ati inteles ideea.
    P.P.s. Masina este asta : http://www.clubmercedes.ro/noua-mea-...128#post334128
    Attached Files
    Last edited by Corneliu V.; 02-02-2014, 11:53 AM.

  • #2
    Revin după aproape 10 ani.

    La vremea postarii, sarise un furtun de la intercooler. au schimbat un colier metalic si nu a mai facut probleme pana cam de Craciun anul trecut, cand am bagat masina intr-o revizie capitala, plus vopsit, etc.
    Imediat ce am luat-o, la prima acceleratie, imi sare iar blestematul de furtun (se tocisera pintenii aia si nu mai agata pe colier) si ma lasa cu ochii in soare exact cu o zi inainte de vacante...
    Ma intorc la mecanic, era ajun de craciun, nicio sansa sa gaseasca alt furtun, merg acasa 40 de kilometri cu furtunul scos, inchiriez masina etc, ma intorc din vacanta, iar merg 40 de kilometri pana la mecanic, schimba ala furtunul, mai fac 2000 de kilometri, imi bubuie furtunul ( l-a spart ca pe un balon), ma duc la mecanic in Franta eram, schimba si ala furtunul, mai merge tot vreo 2000 de kilometri, sare iar furtunul pinteni consumati pe serpentine prin munti.
    Pun masina pe platforma pe la Sibiu, duc masina la alt mecanic, inlocuieste ala ambele furtune, rectifica turbo, schimba galeria de admisie cu nu stiu ce clapete, curata sistemul de esapament, filtru particule, etc, iau masina merg 2400 de kilometri, ghici ce?
    Sare acum furtunul celalalt...pana acum bubuia sau se strica cel din stanga cum te uiti spre motor, acum sare cel din dreapta...
    Imi vine sa-i dau foc si daca as putea as pune si doi mecanici din Romania, unul din Franta si reprezentanta tiriac inauntru, o adunatura de idioti...
    Ieri am avut o discutie cu un prieten care a lucrat la Mercedes Benz, dar s-a lasat si a fugit la eoliene (satul si el de cacatul generalizat), zice ca poate fi actuatorul turbo.
    Mai nou, de cand a rectificat ala turbo, are si cevas ulei pe la furtunul ce a sarit ieri.

    Orice idee este binevenita, multumesc.

    Comment


    • #3
      Chiar nimeni nicio idee?

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF