Salut.
Dupa indelungi cautari m-am oprit aici.
Acum circa o saptamana am pus mana pe un E220, pina la proba contrarie, zic eu in stare foarte buna.
Testat la Tiriac Auto din Constanta, unicele defectiuni gasite au fost un senzor la pedala de frana si un senzor de temperatura extern pe care le voi inlocui cat mai curand posibil la aceeasi reprezentanta.
In plus, uimire mare, kilometri reali (119k) cautati si gasiti peste tot, chiar si in modulul filtrului de particule (asa mi-au spus ca de acolo nu se pot sterge).
Imediat cumparata, a doua zi am plecat spre Vatra Dornei pentru o vacanta de cateva zile.
Masina s-a comportat exemplar, desi tractiune spate nu am avut nici cea mai mica problema in conditiile de zapada si gheata pe drum, ESP-ul facand fata cu brio.
Un singur aspect mi-a dat de furca si anume luminile pe faza scurta foarte slabe, cred ca becurile sunt de putere prea mica ...sau ceva de genul.
Voi remedia intr-un fel sau altul problema, eventual xenoane sau altceva...vedem.
A trebuit sa merg cu proiectoarele de ceata aprinse pentru a vedea ceva cat de cat...
In rest, nu am nici cel mai mic repros, cei 180 de cai sunt suficienti chiar si in urcare pe serpentine, cutia automata setata pe S se tureaza pina peste 4000 iar schimbul rapoartelor este exceptional de lin, directia stabila si precisa (la viteze mari am remarcat o intarire a servodirectiei foarte echilibrata).
Ca si consum, dupa circa 2000 de km condus destul de rapid pe autostrada si europene si normal in localitati si drumuri judetene, uneori din cauza cetei dese chiar si cu 40-50 de km la ora, 4 adulti si 2 copii cu bagajele aferente (doua valize + doua genti sport) am avut o medie de 7,7 litri per 100 de km.
Facand insa calculul matematic al motorinei consumate raportat la kilometrii parcursi, mi-a rezultat totusi o diferenta de 0,6 litri in plus , deci consumul real a fost de circa 8,3.
Am testat-o si la un regim de condus normal, deci respectand ad literam limitele de viteza, fara acceleratii bruste (mosnegeste :-) ) doi adulti fara bagaje, pe traseul Mangalia-Constanta-Lumina si retur si am obtinut un incredibil consum de 5,7 litri/100km ?!
Spatiu suficient, confort optim, daca ar fi sa dau o nota cred ca ar merita un +8.
Prin natura meseriei mele (calatoresc in toata lumea cam 9 luni pe an) conduc zeci de masini, marci si modele diferite noi noute si totusi E-ul m-a surprins intr-un mod placut, este o masina care ofera si mai important ... la un pret decent.
Despre fiabilitate am citit cate in luna si in stele, nu ma pronunt...ramane de vazut.
Ca optiuni, scaune electrice si incalzite (incep cu ele :-) ...chiar conteaza iarna) senzor de ploaie, clima, piele ecologica cu gaurele (as fi vrut naturala, dar merge si asta...se curata foarte usor) pe care am impregnat-o imediat cu nanoparticule anti-murdarie-foc-apa-oxidare,etc. un spray ce recomand tuturor, de la Mascot, tetiere rabatabile, inchidere centralizata (o sa-i pun si alarma de la Viper la reprezentanta, cost 600 ron) si cam atat, sau or mai fi si nu le stiu eu...in sensul ca habar nu am care sunt standard la clasa E
In viitorul apropiat, pe 9 ianuarie schimbat ulei (motor cutie) filtre, etc. chiar daca mai sunt 6000 de kilometri pina la urmatoarea revizie (conform manualului), este mai intelept asa plus alarma si senzorii defecti.
Pun si niste poze, scuzati murdaria nu am apucat sa fac foto cand era perfect curata :-) , eventual daca are cineva detalii despre ea, chiar va rog sa le expuneti.
P.S. Nu pot incarca pozele, rog un admin sa-mi deblocheze optiunea, multumesc.
Dupa indelungi cautari m-am oprit aici.
Acum circa o saptamana am pus mana pe un E220, pina la proba contrarie, zic eu in stare foarte buna.
Testat la Tiriac Auto din Constanta, unicele defectiuni gasite au fost un senzor la pedala de frana si un senzor de temperatura extern pe care le voi inlocui cat mai curand posibil la aceeasi reprezentanta.
In plus, uimire mare, kilometri reali (119k) cautati si gasiti peste tot, chiar si in modulul filtrului de particule (asa mi-au spus ca de acolo nu se pot sterge).
Imediat cumparata, a doua zi am plecat spre Vatra Dornei pentru o vacanta de cateva zile.
Masina s-a comportat exemplar, desi tractiune spate nu am avut nici cea mai mica problema in conditiile de zapada si gheata pe drum, ESP-ul facand fata cu brio.
Un singur aspect mi-a dat de furca si anume luminile pe faza scurta foarte slabe, cred ca becurile sunt de putere prea mica ...sau ceva de genul.
Voi remedia intr-un fel sau altul problema, eventual xenoane sau altceva...vedem.
A trebuit sa merg cu proiectoarele de ceata aprinse pentru a vedea ceva cat de cat...
In rest, nu am nici cel mai mic repros, cei 180 de cai sunt suficienti chiar si in urcare pe serpentine, cutia automata setata pe S se tureaza pina peste 4000 iar schimbul rapoartelor este exceptional de lin, directia stabila si precisa (la viteze mari am remarcat o intarire a servodirectiei foarte echilibrata).
Ca si consum, dupa circa 2000 de km condus destul de rapid pe autostrada si europene si normal in localitati si drumuri judetene, uneori din cauza cetei dese chiar si cu 40-50 de km la ora, 4 adulti si 2 copii cu bagajele aferente (doua valize + doua genti sport) am avut o medie de 7,7 litri per 100 de km.
Facand insa calculul matematic al motorinei consumate raportat la kilometrii parcursi, mi-a rezultat totusi o diferenta de 0,6 litri in plus , deci consumul real a fost de circa 8,3.
Am testat-o si la un regim de condus normal, deci respectand ad literam limitele de viteza, fara acceleratii bruste (mosnegeste :-) ) doi adulti fara bagaje, pe traseul Mangalia-Constanta-Lumina si retur si am obtinut un incredibil consum de 5,7 litri/100km ?!
Spatiu suficient, confort optim, daca ar fi sa dau o nota cred ca ar merita un +8.
Prin natura meseriei mele (calatoresc in toata lumea cam 9 luni pe an) conduc zeci de masini, marci si modele diferite noi noute si totusi E-ul m-a surprins intr-un mod placut, este o masina care ofera si mai important ... la un pret decent.
Despre fiabilitate am citit cate in luna si in stele, nu ma pronunt...ramane de vazut.
Ca optiuni, scaune electrice si incalzite (incep cu ele :-) ...chiar conteaza iarna) senzor de ploaie, clima, piele ecologica cu gaurele (as fi vrut naturala, dar merge si asta...se curata foarte usor) pe care am impregnat-o imediat cu nanoparticule anti-murdarie-foc-apa-oxidare,etc. un spray ce recomand tuturor, de la Mascot, tetiere rabatabile, inchidere centralizata (o sa-i pun si alarma de la Viper la reprezentanta, cost 600 ron) si cam atat, sau or mai fi si nu le stiu eu...in sensul ca habar nu am care sunt standard la clasa E

In viitorul apropiat, pe 9 ianuarie schimbat ulei (motor cutie) filtre, etc. chiar daca mai sunt 6000 de kilometri pina la urmatoarea revizie (conform manualului), este mai intelept asa plus alarma si senzorii defecti.
Pun si niste poze, scuzati murdaria nu am apucat sa fac foto cand era perfect curata :-) , eventual daca are cineva detalii despre ea, chiar va rog sa le expuneti.
P.S. Nu pot incarca pozele, rog un admin sa-mi deblocheze optiunea, multumesc.
Comment