Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenta lumina Xenon E Coupe 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta lumina Xenon E Coupe 2011

    Salutare!

    Doar ce am luat masina din service dupa un accident, un E Coupe 2011.
    Farul din dreapta a fost schimbat cu unul nou. Problema este ca cel nou are lumina alba, iar celalalt albastruie.

    As vrea sa stiu daca schimb xenonul la cel din stanga, o sa mai fie asa mare diferenta? Sau sa mai merg asa o perioada si se va albastri si lumina la cel nou?

    Multumesc!
    Regulament general Club Mercedes.

  • #2
    Uita-te ce putere au becurile daca sunt identice(4000 k,6000k)!

    Comment


    • #3
      Pe cel nou ai bec OEM de 4300k, pe cel vechi, probabil, aftermarket de 6000k.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        O sa ma uit maine la becuri.
        Masina avea 2 ani si km putini cand am luat-o (acum vreo 3 luni) + garantie 2 ani. Ma gandesc ca nu se ardeau asa repede becurile cu, care a venit de noua ca sa le schimbe primul proprietar cu unele aftermarket.
        Regulament general Club Mercedes.

        Comment


        • #5
          Buna seara !


          Cifrele alea notate cu "K" la urma nu reprezinta puterea unui bec, ci temperatura de culoare a luminii emisa de el. Unitatea de masura este gradul Kelvin, de acolo vine "K"-ul din coada. Si ca sa nu orbecaiti ca liliecii sau Stevie Wonder, intervalul ideal este undeva intre 5000 si 6000 de grade Kelvin.

          Ca idee, vezi mai jos:



          Mai jos tendinta este catre rosu, mai sus catre violet. Iar ca idee, ceea ce este la moda (tendinta aia idioata de albastru/indigo) nu ofera nici pe departe cea mai vizibilitate pe drum...



          Dragos

          Comment


          • #6
            D-aia pune neamtu' de la MB 4300k, ca e intervalul optim peste 5000, sa orbeasca bizonul participantii la trafic (preferabil cu 8000, ca e albastru cool).
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Masina a stat ceva timp in reprezentanta pana sa o cumpar eu.
              Ma gandesc, ca daca avea becurile originale schimbate cu aftermarket le schimbau ei pana sa mi-o vanda mie, mai ales ca mi-au prelungit garantia cu 2 ani.

              O sa ma duc maine sa vad ce este cu becurile pentru ca este diferenta clara intre ele.

              Multam pentru raspunsuri.
              Regulament general Club Mercedes.

              Comment


              • #8
                Da, albastru cool de kit xenon chinezesc montat intr-un far cu bloc optic gandit pentru halogen, combinatia ideala ca el sa nu vada mai nimic dar tu sa te crezi in filme cu lasere...

                Atentie, becurile, daca sunt vechi, se cam "decalibreaza" si ele si se recomanda schimbarea lor in pereche, daca cel intact e deja batran. In plus, si sticlele farurilor pot fi diferit matuite sau zgariate, mici diferente pot aparea si de acolo, dar nu de culoare...


                Dragos
                Last edited by Heavy D.; 01-20-2014, 21:26 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Heavy D. View Post
                  Da, albastru cool de kit xenon chinezesc montat intr-un far cu bloc optic gandit pentru halogen, combinatia ideala ca el sa nu vada mai nimic dar tu sa te crezi in filme cu lasere...

                  Atentie, becurile, daca sunt vechi, se cam "decalibreaza" si ele si se recomanda schimbarea lor in pereche, daca cel intact e deja batran. In plus, si sticlele farurilor pot fi diferit matuite sau zgariate, mici diferente pot aparea si de acolo, dar nu de culoare...


                  Dragos
                  Aceeasi chestie si pe faza lunga la farul cel nou, lumina alba. Pozitiile si becurile de cornering au aceeasi nuanta la ambele faruri. Nu se vede diferenta.

                  Din ce am vazut daca pui un kit aftermarket vin cu droser separat... Nu merge schimbat decat becul sa se nimereasca.

                  Chiar sunt curios de ce se intampla...
                  Regulament general Club Mercedes.

                  Comment


                  • #10
                    Si xenoanele OEM tot cu "drosel" functioneaza, doar ca e pus unde tu nu-l vezi. Kit-urile aftermarket se monteaza de oricine si "droselui" ajunge sa fie pozitionat unde se gaseste loc...

                    Se pare ca la tine e doar diferenta de temperatura de culoare, deci pune becul corect in farul ala care acum lumineaza albastrui si ai rezolvat problema... Iar becurile nu se "nimeresc", ci exista standarde pentru ele, trebuie doar sa-l pui pe cel de tipul corespunzator.


                    Dragos
                    Last edited by Heavy D.; 01-20-2014, 22:09 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Am fost azi cu masina la reprezentanta iar becurile sunt la fel.
                      Nu inteleg de ce la farul nou lumina este alba cu tenta spre galben, iar la celalalt alb spre albastru.
                      Imi este sa nu dau 800 lei pe bec si sa am aceeasi problema dupa.
                      Regulament general Club Mercedes.

                      Comment


                      • #12
                        Becurile Xenon, odata cu varsta se indreapta spre violet...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am schimbat recent si confirm ca becurile vechi au tenta spre violet.
                          La mine un bec a fost spre 400 ron, original. Afla ce bec ai inainte de a da 800...

                          Eu de aici am aflat tipul becului
                          http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
                          Last edited by aditza1234; 01-21-2014, 15:49 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aditza1234 View Post
                            Eu am schimbat recent si confirm ca becurile vechi au tenta spre violet.
                            La mine un bec a fost spre 400 ron, original. Afla ce bec ai inainte de a da 800...

                            Eu de aici am aflat tipul becului
                            http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
                            Multam!

                            Nu are tenta spre violet deocamdata.

                            Am comandat deja un bec la reprezentanta. Ar trebui sa-mi vina la fel ca ce a avut de noua. O sa vad ce si cum peste cateva zile. Eram foarte multumit de luminile care le avea.

                            Mi se pare ciudat sa fi schimbat becurile originale primul proprietar... odata ce avea bi-xenon din fabrica, nu vad ce ar fi vrut mai mult.
                            Regulament general Club Mercedes.

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara !


                              O fi avut bi-xenon masina, da' poate s-a ars vreun bec, si omul a pus ce a avut la indemana el sau prietenii lui, adica vreo chestie de-aia care lumineaza albastru-violet. Si acum, ca sa ai lumini bune, poate tre' sa le schimbi ambele becuri, daca situatia nu se corecteaza cu becul comandat...


                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF