Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trepidatii foarte mari ale autoturismului E200 CDI W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii foarte mari ale autoturismului E200 CDI W210

    Salut,
    Am o problema la un W210 E200 CDI din 2000. Problema este la relanti, motorul cand este in P sau N sta la 800 rot/min dar cand calc frana si intru in R sau D scade turatia la 500 rot/min si vibraza masina destul de rau. Lucrul acesta se intampla indiferent de temeratura motorului sau de cea din atmosfera. Specific ca am schimbat uleiul din cutie de 3 ori in 80000 km si imediat dupa schimb nu aveam problema asta, dar aparea dupa cativa km.
    Ati putea sa imi spunti va rog daca ar putea aparea vibratia din cutie si de ce? Sau orice altceva?
    Multumesc.

  • #2
    Ia legatura cu mastermario pentru o diagnoza.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      In mers cum se comporta?
      Pe loc pornita,in pozitia P,se tureaza normal?
      De pornit cum porneste?
      Porneste toti consumatorii electrici,lumini....... si vezi daca scade turatia
      Este posibila si o scadere de tensiune
      Cutia consuma ceva curent si daca nu are de ajuns,posibil de aia sa faca asa
      Cu cit mai multe detalii,cu atit se poate descoperi problema mai bine

      Comment


      • #4
        Problema e doar cand apas frana in P sau N, pana atunci sta la turatie normala. De la curent nu este ca am baterie noua totul functionaza bine nu simte nimic cand aprind lumini avarii etc. Masina pornste bine, cutia schimba bine chiar nu are nici o problema. Doar vibratia asta care apare cu scaderea turatiei cand apas pedala de frana. Daca aveti idei sau a intampinat cineva aceeasi problema.
        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Frina se apasa normal,mai greu?
          Sa nu fie membrana de vacum de la frina fisurata
          Fai un test de vacum la ea
          Sau cel mai indicat pune-o pe tester si vezi ce erori da

          Comment


          • #6
            Parerea mea este ca daca avea fisura la membrana atunci aparea si fenomenul "frana elastica". Diagnoza se impune (+test vacuumetru), apoi verificari mecanice.
            Last edited by cutaresku; 01-15-2014, 15:49 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Schimba tampoanele de la motor si cutie.
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Frana se apasa la fel nu are nici o problema, tampoanele nu cred ca sunt problema pentru ca mie imi scade turatia cand apas frana de aici apare si vibratia.

                Comment


                • #9
                  Pasul 1 - verificarea si schimbarea tampoanelor motor si atentie si a Cutiei !!!
                  Mentionez ca multi mecanici verifica doar substantial nu asa cum ar trebui si datorita acestora vin si multe batai de cap si cheltuieli.
                  Cea mai buna verificarea a tampoanelor nu se face doar cu o lanterna si te uiti la ele,se face in felul urmator : Se pune masina pe canal,se da scutul jos,si se pune "barza" un cric inalt de sustine motorul sa nu stea pe tampoane,dupa se porneste masina si se observa daca este din tampoane sau nu.

                  Pasul 2 - daca problema persista este problema convertizorului...reparatie 200 euro+200 euro manopera+100 euro filtru si elei cutie.

                  La mine din pacate mecanici miau spus prima data ca flansele cardan,a doua oara au spus ca un tampon motor,a treia oara convertizorul,si nimic.
                  Inca vibra dar nu asa tare , inca se simtea vibratiile.

                  Asa ca am rugat sa faca urmatorul lucru,sa suspende motorul cu ceva sa nu stea pe tampoane,dupa ce au facut asta cu un cric,vibratiile in masina erau zero,asa ca am schimbat ambele tampoane + cel de la cutie care era dus si el,si masina este ca noua.

                  Sper sa va ajute
                  Sunt un prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
                  "Ion Creanga"

                  Comment


                  • #10
                    Bun de verifcat si astea.
                    Dar eu cred ca daca ar fi tampoanele,motorul nu ar scadea la turatia de 500 rot/min,cind calca frina,ar ramine la 800 cit este normal.
                    Cin esti cu ea in pozitia D sau R,la relanti,fara sa calci frina,cum se prezinta?
                    Fa o proba si asa si revino cu detalii.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by costelmusteata View Post
                      Pasul 1 - verificarea si schimbarea tampoanelor motor si atentie si a Cutiei !!!
                      Mentionez ca multi mecanici verifica doar substantial nu asa cum ar trebui si datorita acestora vin si multe batai de cap si cheltuieli.
                      Cea mai buna verificarea a tampoanelor nu se face doar cu o lanterna si te uiti la ele,se face in felul urmator : Se pune masina pe canal,se da scutul jos,si se pune "barza" un cric inalt de sustine motorul sa nu stea pe tampoane,dupa se porneste masina si se observa daca este din tampoane sau nu.

                      Pasul 2 - daca problema persista este problema convertizorului...reparatie 200 euro+200 euro manopera+100 euro filtru si elei cutie.

                      La mine din pacate mecanici miau spus prima data ca flansele cardan,a doua oara au spus ca un tampon motor,a treia oara convertizorul,si nimic.
                      Inca vibra dar nu asa tare , inca se simtea vibratiile.

                      Asa ca am rugat sa faca urmatorul lucru,sa suspende motorul cu ceva sa nu stea pe tampoane,dupa ce au facut asta cu un cric,vibratiile in masina erau zero,asa ca am schimbat ambele tampoane + cel de la cutie care era dus si el,si masina este ca noua.

                      Sper sa va ajute
                      Multumesc mult pentru informatii. O sa verific si tampoanele motor, cutie dar cel mai probabil este ceva la cutie/convertizor. E un cost destul de ridicat la reparatie convertizor, daca stiti cumva care ar fi problema ca asa as putea sa o desfac singur.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ionutog View Post
                        Bun de verifcat si astea.
                        Dar eu cred ca daca ar fi tampoanele,motorul nu ar scadea la turatia de 500 rot/min,cind calca frina,ar ramine la 800 cit este normal.
                        Cin esti cu ea in pozitia D sau R,la relanti,fara sa calci frina,cum se prezinta?
                        Fa o proba si asa si revino cu detalii.
                        Cand este in D sau R si ridic piciorul de pe frana creste imediat turatia si nu mai vibreaza. Ma gandesc ca problema este undeva la cuplaj.

                        Comment


                        • #13
                          Schimba tampoanele de la motor si cutie.
                          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by popeye_pmm View Post
                            Schimba tampoanele de la motor si cutie.
                            Le pot schimba, dar problema cu scazutul turatiei tot nu se va rezolva. Iar daca nu va ma vibra nu va fi pt mult timp deoarece si tampoanele nu pot rezista foarte mult daca mai persista problema.

                            Comment


                            • #15
                              Aceeasi problema am avut si eu am citit aici si am probat cu girafa si am fost surprins sa constat cat de silentios este motorul !
                              Du-te la un service dai un 10 lei la un nene sa agate un pic motorul (la mine nu a ajuns girafa si am ridicat numai de prima ureche din fata) si sau ridice un pic in sus cu motorul pornit cand e sus fa proba si cu frana...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF