Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la w210

    Salut la toti. Sint posesorul unui w 210 2,2 cdi din 2001. Pina nu demult nu am avut probleme cu el dar de la un timp s-au inceput. Motorul nu lucreaza stabil. Turatiile motorului se tin la 5000-5500. Mi se pare ca sint cam mici si deacea motorul se scutura. Spuneti-mi va rog daca sint normale turatiile si daca se poate de marit si cum.

  • #2
    Incepi cu o diagnoza cu STAR, ulterior vii aici cu erorile citite.
    Presupun ca ralanti-ul sta la 500-550 rpm, nicidecum la 5000...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Incepi cu o diagnoza cu STAR, ulterior vii aici cu erorile citite.
      Presupun ca ralanti-ul sta la 500-550 rpm, nicidecum la 5000...
      Imi cer scuze asa si este 500-550. Diagnoza cu star nu a aratat nimic care ar avea legatura cu turatiile motorului. In genere 500-550 e normal sau tre sa fie mai mari?

      Comment


      • #4
        E mica,in 8-900 ar trebui sa stea.

        Comment


        • #5
          Originally posted by geutzu View Post
          E mica,in 8-900 ar trebui sa stea.
          Si se poate de reglat electronic?

          Comment


          • #6
            La mine sta intre 700-800 parca.Mi se pare ca e cam mult intre 800-900.

            Comment


            • #7
              Faptul ca sta asa de jos relantiul are legatura cu senzorul din capatul rampei de injectie...el e deobicei de vina si nu tot timpul apare pe tester. Si la mine era ceva de genu cu turatia, indifferent cat de rece era afara statea pe la 600 de ture, si am curatat computerul motorului (nu sunt sigur daca chiar ECU- e primul de catre motor din cutia de computere) si mufa de la senzorul de mentionat mai sus, dupa care si-a revenit. Totusi...asta s-a intamplat la mine...pe cand la tine poate sa fie cu totul altfel... oricum...e un sensor de vina...asta e 100%. Mai poate fii si debitmetru murder sau terminat... Mai ramane doar sa il gasesti exact care face figuri... Bafta!

              Comment


              • #8
                Turatia corecta de relanti este 850-870 rpm din ce stiu eu.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Faptul ca sta asa de jos relantiul are legatura cu senzorul din capatul rampei de injectie...el e deobicei de vina si nu tot timpul apare pe tester. Si la mine era ceva de genu cu turatia, indifferent cat de rece era afara statea pe la 600 de ture, si am curatat computerul motorului (nu sunt sigur daca chiar ECU- e primul de catre motor din cutia de computere) si mufa de la senzorul de mentionat mai sus, dupa care si-a revenit. Totusi...asta s-a intamplat la mine...pe cand la tine poate sa fie cu totul altfel... oricum...e un sensor de vina...asta e 100%. Mai poate fii si debitmetru murder sau terminat... Mai ramane doar sa il gasesti exact care face figuri... Bafta!
                  Pe rampa de injctie sint doi senzori. Unul din fata si altul din partea din spate. Care din ele pot sa fie cauza problemei. Acel din spate paremise regleaza presiunea motorinei in rampa. Care e functia celui din fata?

                  Comment


                  • #10
                    Cel de catre parpriz e cu buba...daca era cel din fata nu pornea masina, deoarece, din cate stiu eu, ala masoara presiunea din rampa de injectie...Cel de catre parpriz senzorul de relanti, care verifica intr-un fel sau altu ce face senzorul din fata... Prima operatie care tre sa o faci, e sa iei un spray de contacte electrice, scoti mufa de la senzorul respectiv (cel de catre parpriz) cu grija, si cureti contactele sa nu fie murdar cu calamina. Ai grija sa nu ramana umezeala de vreun fel inainte sa montezi mufa inapoi...
                    Atentie! Motorul sa fie oprit si bateria deconectata, ca sa nu ramana eroarea stocata.. Bafta!

                    PARBRIZ, maestre!
                    Last edited by cutaresku; 11-03-2013, 09:28 AM.

                    Comment


                    • #11
                      @initiator: ia-o usurel catre un mecanic priceput, nu pleca urechea la parerile specialistilor cu grad absolut (sto protzent) de pricepere. Intr-adevar, la fotbal, masini, femei si politica ne pricepem toti.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Salut din noy. De ceva timp a aparut o problema pe care nici un Culibin din Chisinau nu o poate explica. Cu o luna in urma s a rupt foarte straniu senzorul din capatil rampei si pe displai a aparut inscriptia EPC dupa carr motorul s a oprit. Am scimbat senzorul pe marginea drumului ,, noricul meu ca aveam unul cu mine,,. Motorul greu dar a pornit. Dupa fiecare oprure motorul se porneste foarte greu. La acceleratie apare din nou EPC si motorul opreste. Cei de la centrul Mercedes din Chisinau mi au spus sa schimb pompa de presiune. Schimbat dar fara schimbari. Am scimbat si pompa cea mica si injectoarele. Fara scimbari. Toti fac diagnoza masinii si toti dau din umeri fara sa mi spuie ceva concret. Bani cer doar pentru a face mutra serioasa si sa arate ca stiu despre ce e vorba. Saptamina asta am fost la un diagnost pe xare il laudau totu posesorii de Merceds si a facut diagnoza din mers pentru a vedea anume momentul problemei. Presiunea in rampa cade in jumate si motorul opreste. Care e priblema nici el nu mi a spus . Doar ca poate sa fie senzoryl de linga pompa de presiune . Cum ca acele inchide pomparea motorinei anule in tumpul accelerarii. Poate el sa mi daca probleme si care totusi poate sa fie problema?Diagnoza intotdeauna facuta cu Star si intotdeauna arata probleme ne legate se problema mea.

                        Comment


                        • #13
                          Pai ce facem, avem doua conturi? Zi-mi la care renunti si citeste regulile casei.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Pai ce facem, avem doua conturi? Zi-mi la care renunti si citeste regulile casei.
                            Problema cu turatiile s a rezolvat prin schimbarea dempferului. Pentru ce s a deschid alt cont daca problema e cu una si aceiasi masina.

                            Comment


                            • #15
                              Cine e userul vladica1302 care a initiat topicul?!
                              Ce-i ala "dempfer"?
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF