Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Constatare bujie incandescenta arsa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Constatare bujie incandescenta arsa!

    Salutare colegi...
    M-am gandit sa impartasesc cu dvs. diferentele care le-am gasit in comportamentul masinii, dupa ce am schimbat o bujie arsa care imi era blocata....

    Deci:
    -putere considerabila mai mare la motor ( cred ca, chiar vreo 10 cai frumosi )
    -consum mai mic cu aproximativ 1l/100km
    -pornire finuta a motorului, inclusiv vibratii reduse mult in operare
    -o parte din fumul negru de la demaraj sau acceleratii puternice nu mai este
    -temperatura apei urca considerabil mai repede
    -o tinuta de drum radical schimbata fata de cum era inainte, ma refer aci la performantele motorului, zgomot, vibratii in acceleratie, etc.... Cu alte cuvinte se simte ca un motor nou!..

    Astea sunt chestiile schimbate la masina mea dupa schimbarea acestei bujii arse...Astept parerile dvs. despre subiect, daca ati simtit si dvs aceaste diferente...S-apoi sa mai zica cineva ca bujia incandescenta are rol doar la pornirea motorului... ...

    Cu stima...
    Last edited by SirDeadline; 08-09-2013, 09:57 AM.

  • #2
    Salut,

    Daca masina este diesel, atunci rolul bujiei este, doar cel de incalzire a cilindrului pe timpul rece, pentru o pornire mai usoara/rapida.

    Daca masina este benzina/gaz, atunci se schimba radical rolul pe care il are bujia.

    Toate cele bune.

    Comment


    • #3
      Esti sigur ca e vorba de bujie incandescenta sau de injector ? Injectorul se poate bloca si schimbarea lui creeaza toate simptomele descrise de tine, bujia incandecenta la moturul diesel cu a spus si Riddick nu face doar sa aprinda motorina la temperaturi scazute la pornire, timpul de operare a bujiilor incandescente este de de citeva secunde in functie de temperatura.

      Comment


      • #4
        Serios..eu vb de bujia incandescenta....eu am schimbat-o cu mana mea...nicidecum nu e vorba de injector in acest topic...chestiile astea eu le simt si in acest moment...la cei 116 cai cat ar trebui sa aibe masina mea, cred ca acuma se apropie de valoarea lor reala. Oare nu cumva din ECu comanda ceva daca vreo bujie e arsa? Pana la urma si bujia este o rezistenta electrica....Bafta!

        Comment


        • #5
          Bujia incandescenta lucreaza doar in faza de pornire a motorului si, la unele modele, inca putin dupa aceea, pana ajunge motorul la temperatura normala de functionare.

          Ea nu are nici un rol in ceea ce priveste performantele motorului. Incalzeste suplimentar amestecul carburant ca sa faciliteze autoaprinderea acestuia cand motorul este rece.

          Cred ca la tine e doar placebo. Sau o coincidenta. Nu are cum sa creasca puterea, nici sa se incalzeasca mai rapid motorul.
          Last edited by paul_p; 08-09-2013, 22:19 PM.

          Comment


          • #6
            ....nu stiu ce sa zic...stiu ca suna ciudat...dar eu simt...si cronometru simte...si consumul simte...si iubita mea simte...deci nu e placebo... Mi-e greu sa cred ca toate astea s-au schimbat in 10 min pentru ca am deschis doar capota... oricum eu ma bucur pentru reusita mea si asta e tot ce conteaza... Tocmai de aia am si vrut sa impartasesc cu voi colegii ... Bafta!

            Comment


            • #7
              Poate ai mai umblat pe undeva,ai atins altceva in timp ce ai schimbat bujia aia...doar de la bujie e foarte greu de crezut.

              Comment


              • #8
                Cred ca Paul a nimerit-o cel mai bine "placebo", cind schimb uleiul mi se pare ca masina merbe mai bine nu mai bate nimica , are putere mai multa ))

                Comment


                • #9
                  Si eu am avut o bujie cu probleme ca tot aparea spirala in bord si dupa ce le-am inlociut nu am observat nicio diferenta.

                  Comment


                  • #10
                    Stimati colegi, eu am avut toate cele 6 bujii arse (asa am luat masina)
                    Dupa schimbarea lor , singura schimbare a fost ca am avut pornirea mai usoara altceva...nimic.
                    Motorul mergea ca si inainte nici o diferenta.




                    stima
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #11
                      Dupa ce se schimba bujiile,becul din bord se stinge singur sau trebuie resetat cumva?

                      Comment


                      • #12
                        La mine s-a stins singur.

                        Comment


                        • #13
                          Ok.mersi trebuie sa le schimb si eu.

                          Comment


                          • #14
                            Va inteleg si asa am crezut si eu...totusi..ce sa fie pe langa bujia nr. 4 (adica cea de langa parpriz) care sa ofere aceasta diferenta in bine?? Stiu ca imi era dificil sa invartesc de bujie pentru ca pe acolo trece traseul de la motorina...Altceva?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alinghe View Post
                              Dupa ce se schimba bujiile,becul din bord se stinge singur sau trebuie resetat cumva?
                              Daca ai avut bujie in scurt, s-a dus releul si atunci becul din bord se reaprinde dupa cateva secunde si ramane asa pana la o noua oprire . Dupa pornire cu motorul cald , nu se mai reaprindea.
                              Asa am patit eu. Nu am cumparat alt releu ca este scump , ci l-am desfacut ( se desface usor) si am refacut din lite legatura arsa.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF