Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Constatare bujie incandescenta arsa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Constatare bujie incandescenta arsa!

    Salutare colegi...
    M-am gandit sa impartasesc cu dvs. diferentele care le-am gasit in comportamentul masinii, dupa ce am schimbat o bujie arsa care imi era blocata....

    Deci:
    -putere considerabila mai mare la motor ( cred ca, chiar vreo 10 cai frumosi )
    -consum mai mic cu aproximativ 1l/100km
    -pornire finuta a motorului, inclusiv vibratii reduse mult in operare
    -o parte din fumul negru de la demaraj sau acceleratii puternice nu mai este
    -temperatura apei urca considerabil mai repede
    -o tinuta de drum radical schimbata fata de cum era inainte, ma refer aci la performantele motorului, zgomot, vibratii in acceleratie, etc.... Cu alte cuvinte se simte ca un motor nou!..

    Astea sunt chestiile schimbate la masina mea dupa schimbarea acestei bujii arse...Astept parerile dvs. despre subiect, daca ati simtit si dvs aceaste diferente...S-apoi sa mai zica cineva ca bujia incandescenta are rol doar la pornirea motorului... ...

    Cu stima...
    Last edited by SirDeadline; 08-09-2013, 09:57 AM.

  • #2
    Salut,

    Daca masina este diesel, atunci rolul bujiei este, doar cel de incalzire a cilindrului pe timpul rece, pentru o pornire mai usoara/rapida.

    Daca masina este benzina/gaz, atunci se schimba radical rolul pe care il are bujia.

    Toate cele bune.

    Comment


    • #3
      Esti sigur ca e vorba de bujie incandescenta sau de injector ? Injectorul se poate bloca si schimbarea lui creeaza toate simptomele descrise de tine, bujia incandecenta la moturul diesel cu a spus si Riddick nu face doar sa aprinda motorina la temperaturi scazute la pornire, timpul de operare a bujiilor incandescente este de de citeva secunde in functie de temperatura.

      Comment


      • #4
        Serios..eu vb de bujia incandescenta....eu am schimbat-o cu mana mea...nicidecum nu e vorba de injector in acest topic...chestiile astea eu le simt si in acest moment...la cei 116 cai cat ar trebui sa aibe masina mea, cred ca acuma se apropie de valoarea lor reala. Oare nu cumva din ECu comanda ceva daca vreo bujie e arsa? Pana la urma si bujia este o rezistenta electrica....Bafta!

        Comment


        • #5
          Bujia incandescenta lucreaza doar in faza de pornire a motorului si, la unele modele, inca putin dupa aceea, pana ajunge motorul la temperatura normala de functionare.

          Ea nu are nici un rol in ceea ce priveste performantele motorului. Incalzeste suplimentar amestecul carburant ca sa faciliteze autoaprinderea acestuia cand motorul este rece.

          Cred ca la tine e doar placebo. Sau o coincidenta. Nu are cum sa creasca puterea, nici sa se incalzeasca mai rapid motorul.
          Last edited by paul_p; 08-09-2013, 22:19 PM.

          Comment


          • #6
            ....nu stiu ce sa zic...stiu ca suna ciudat...dar eu simt...si cronometru simte...si consumul simte...si iubita mea simte...deci nu e placebo... Mi-e greu sa cred ca toate astea s-au schimbat in 10 min pentru ca am deschis doar capota... oricum eu ma bucur pentru reusita mea si asta e tot ce conteaza... Tocmai de aia am si vrut sa impartasesc cu voi colegii ... Bafta!

            Comment


            • #7
              Poate ai mai umblat pe undeva,ai atins altceva in timp ce ai schimbat bujia aia...doar de la bujie e foarte greu de crezut.

              Comment


              • #8
                Cred ca Paul a nimerit-o cel mai bine "placebo", cind schimb uleiul mi se pare ca masina merbe mai bine nu mai bate nimica , are putere mai multa ))

                Comment


                • #9
                  Si eu am avut o bujie cu probleme ca tot aparea spirala in bord si dupa ce le-am inlociut nu am observat nicio diferenta.

                  Comment


                  • #10
                    Stimati colegi, eu am avut toate cele 6 bujii arse (asa am luat masina)
                    Dupa schimbarea lor , singura schimbare a fost ca am avut pornirea mai usoara altceva...nimic.
                    Motorul mergea ca si inainte nici o diferenta.




                    stima
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #11
                      Dupa ce se schimba bujiile,becul din bord se stinge singur sau trebuie resetat cumva?

                      Comment


                      • #12
                        La mine s-a stins singur.

                        Comment


                        • #13
                          Ok.mersi trebuie sa le schimb si eu.

                          Comment


                          • #14
                            Va inteleg si asa am crezut si eu...totusi..ce sa fie pe langa bujia nr. 4 (adica cea de langa parpriz) care sa ofere aceasta diferenta in bine?? Stiu ca imi era dificil sa invartesc de bujie pentru ca pe acolo trece traseul de la motorina...Altceva?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alinghe View Post
                              Dupa ce se schimba bujiile,becul din bord se stinge singur sau trebuie resetat cumva?
                              Daca ai avut bujie in scurt, s-a dus releul si atunci becul din bord se reaprinde dupa cateva secunde si ramane asa pana la o noua oprire . Dupa pornire cu motorul cald , nu se mai reaprindea.
                              Asa am patit eu. Nu am cumparat alt releu ca este scump , ci l-am desfacut ( se desface usor) si am refacut din lite legatura arsa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF