Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trage in treptele 5 si 6

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cutaresku View Post
    Corect postul de mai sus.
    Nu te-apuca sa schimbi injectoarele (daca tot vrei, mergi la un service cu banc sa le testeze sau improvizeaza metoda cu returul - vezi youtube), inarmeaza-te cu rabdare si ia-o babeste. Bine-ar fi sa dai totusi de un mecanic bunicel care-a mai vazut MB...
    Valorile de corectie ale injectoarelor le vezi pe STAR.
    Un test de compresie ai facut (camp dedicat in STAR, la diesel)?
    Zici ca testarea a fost facuta cu STAR si n-a dat erori? Ai vazut cu ochii tai rezultatele pe laptop?
    Da am vazut eu cand mi-a facut testul ca nu a dat nici o eroare,am stat langa ei.Nu stiu de ce dar o zis ca injectoarele,daca sunt probleme cu duzele nu i le arata pe test.Sincer nu stiu unde sa mai merg

    Comment


    • #32
      Originally posted by VENOX View Post
      Inainte de a incerca cu alte injectoare, injectoarele existente se pot testa, fie pe un banc computerizat pentru asa ceva, fie prin metoda clasica cu paharele pe retur (nu stiu 100% daca e posibila la Mercedes, eu am facut-o pe un HDI). Si totusi, pana la urma esti sigur ca nu ai nici o pierdere de presiune pe instalatia de la turbo? Pe la vreun furtun, vreun colier care nu e strans bine sau intercooler?
      Se pot testa cu o seringa ?Stiu si eu o faza ca le-am pus cate o seringa la fiecare injector si i-am dat o cheie si seringa de la injectorul 3 mi s-a umplut foarte repede.Asta era anul trecut,pot sa incerc iar asa?Pierdere de presiune nu are pe la nici un furtun ca mi le-a verificat toate.

      Comment


      • #33
        Omule mi-e greu sa cred ca ai probleme cu injectoarele... Sincer, mergi cu una si vii cu alta...daca eu iti ziceam ca problema ta e la roata de rezerva ma credeai?? Nu pune asa botu', ca nemernicii astia de mecanici fac in asa fel incat sa le dai cat mai multi bani lor... Daca aveai probleme cu injectoarele aveai fum negru destul incat sa il observi. Te-am intrebat de unde esti exact sa iti spun un mecanic care stie ce face si nu te trage in tzeapa... In certeze -paicu, In negresti-gheizo si domnu Popa. Cauta-i pe oricare dintre astia si o sa ai masina reparata. Daca tot umblii pe la nushce mecanici, atunci asa o sa se rezolve si problema ta. Bafta!

        Comment


        • #34
          Am o problema asemanatoare la motor, si nimeni nu stie sa imi raspunda.
          Sporadic, de cand s-a incalzit vremea, accelereaza in valuri, face pauze, nu urca glont de la 2500 la 4300, face pauze la anumite turatii. La rece nu face niciodata, dupa incalzire cam incepe. Vreo idee ? EGR , debitmetru ?

          Comment


          • #35
            Dute la colegul mastermario71. O sa te ajute el...Bafta!

            Comment


            • #36
              Am fost la paicu,nici el nu o stiut,cel putin deocamdata o sa o las asa ca nu mai am timp sa stau toata ziua pe la mecanici.

              Comment


              • #37
                Nu am rezistat prea mult cu problema asta si am inceput sa umblu iar sa gasesc problema,la cum mi-o zis mai multa lume si la cum o aratat pe tester ca turbina nu face suficienta presiune pana la 2000 rpm,nu se poate regla cumva?Actuatorul ala de pe turbina nu se regleaza?Ala ii calculeaza presiunea,nu?

                Comment


                • #38
                  Salut

                  Este destul de interesant acest subiect. Te rog da mai multe informatii:
                  1. datele masini
                  2. ce motor avea inainte masina ta? exact?


                  Cer aceste lucruri deoarece tu ai luat motorul dupa o alta masina si l-ai pus pe a ta. Cand se fac asemenea schimbari la mercedes mai este nevoie si de codificare, acum depinde de module ( nu este ca la dacie, asta ca un simplu exemplu). Cu STAR va trebui sa faci teste de presiune si iti va iesi cu siguranta din ce motiv se manifesta asa.

                  Succes

                  Comment


                  • #39
                    Motorul e de 2200 si are 110kw,e luat de pe un mercedes e220 din 2003,masina a fost identica cu a mea,practic doar culoarea diefera la cele doua.Totusi faza asta cu turbo ma intereseaza daca se poate regla geometria variabila cumva din actuator,?Din pacate nu gasesc un turbro sa il pun sus sa vad daca ar merge mai bine.E groaznic cand pornesc de pe loc,merge greu de tot pana la 2000.

                    Comment


                    • #40
                      "Merge greu de tot pana la 2000", deci nu este turbo. Ai alte probleme. Vrei sa-mi spui si tipul de motor te rog!

                      Te pot ajuta dar da-mi te rog date exacte. VIN si tipul de motor ce ai pus pe masina, sau il gasesc in VIN.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cocohro View Post
                        "Merge greu de tot pana la 2000", deci nu este turbo. Ai alte probleme. Vrei sa-mi spui si tipul de motor te rog!

                        Te pot ajuta dar da-mi te rog date exacte. VIN si tipul de motor ce ai pus pe masina, sau il gasesc in VIN.
                        VIN;WDB2110061A237334,dar daca nu e de la turbo de ce arata la tester ca nu are turbo presiune suficienta pana ajunge la 2000 rpm?si dupa aia e buna presiunea

                        Comment


                        • #42
                          Actuatorul poate fi buba, ca parere.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Actuatorul poate fi buba, ca parere.
                            Si ala se poate schimba?sau repara?

                            Comment


                            • #44
                              La reprezentanta vine doar cu turbo, la pachet... Insa ulterior unui diagnostic avizat pe acest actuator electronic, poti cauta second.
                              Eventual, contacteaza firmele de reconditionat turbine, vezi daca au separat acest actuator.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Salut

                                Controleaza Turbocharger Electric Actuator

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF