Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oscilatii la relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscilatii la relanti

    Am si eu o problema la e 200 an 2000 motor 2,2CDI, nu mi sa turat peste 3000 rpm, am schimbat debitmetru acuma merge foarte bine,se tureaza nu scoate fum dar ca la relantiu oscileaza si cand vreau sa pornesc de pe loc parca are tendinta de a se opri pe urma merge, am observat ca face asta doar sub 1000 rpm ,de exemplu de ma duc incet smaceste ,cand ma duc la drum intins merge foarte bine

  • #2
    Uita-te la valva egr

    Comment


    • #3
      Sau si mai bine, curata mufa de la senzorul din capatul rampei de injectie cu spray de contacte WB40 (sau altceva)...de acolo vin deobicei kicks-urile ce tin de turatia motorului. Bafta Ovidiu!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Sau si mai bine, curata mufa de la senzorul din capatul rampei de injectie cu spray de contacte WB40 (sau altceva)...de acolo vin deobicei kicks-urile ce tin de turatia motorului. Bafta Ovidiu!
        Da posibil sa fie, acuma am venit acasa,am facut vro 400 km ,motorul merge foarte bine, doar ca sa nu scada sub 1000 de rotati,mai precis cand merg de pe loc are tendinta sa moara motorul si pe urma brusc o ia de pe loc

        Comment


        • #5
          Am si eu aceeasi problema...ai rezolvat cumva Ovidiu?

          Comment


          • #6
            Oproblema asemanatoare am si eu la un c200 w 203.De obicei oscileaza 30 de secunde dupina pornire mai mult la rece. ?Ceva sfaturi? Masina in rest merge ok.

            Comment


            • #7
              Aceeasi problema o am si eu (w211 220cdi) de 3 ani am facut zeci de teste cu starul si nimic,doar nervi si iar nervi.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cosminutz1987 View Post
                Aceeasi problema o am si eu (w211 220cdi) de 3 ani am facut zeci de teste cu starul si nimic,doar nervi si iar nervi.
                Originally posted by ovidiu accord View Post
                Da posibil sa fie, acuma am venit acasa,am facut vro 400 km ,motorul merge foarte bine, doar ca sa nu scada sub 1000 de rotati,mai precis cand merg de pe loc are tendinta sa moara motorul si pe urma brusc o ia de pe loc
                Originally posted by m3seriasu View Post
                Oproblema asemanatoare am si eu la un c200 w 203.De obicei oscileaza 30 de secunde dupa pornire, mai mult la rece. ?Ceva sfaturi? Masina in rest merge ok.
                Fara a fi un specialist remarc, fiind vorba de masini asemanatoare:
                -zeci de teste cu Star-ul
                -30 de secunde dupa pornire
                -sub 1000 rotatii/minut.
                Acestea fiind zise, eu cred ca ar putea sa fie un senzor pe care ECU nu-l "vede" ars, dar care poate fi decalibrat. Acest senzor ar putea fi in circuitul "de soc", care functioneaza la pornirea la rece sau sub 1000rot/min.
                Deasemeni merita de luat in calcul si posibilitatea unui contact imperfect, varianta enuntata putin mai sus.
                Poate cineva mai implicat in reparatii auto m-ar putea contrazice sau completa spre ajutorul celor loviti de problema.
                Noul E-Class 2017

                Comment


                • #9
                  Buna.cine ma poate ajuta si pe mine cu o problema.. am un e200kompresor din 98. daca accelerez mai violent dupa 2500 de ture incepe sa se inece nu se mai tureaza daca o las incet merge se duce peste 3000 de ture la drum intins merge bine am mers cu ea peste 200 km la ora dar ma deranjeaza la depasiri ca nu ma lasa sa o calc la maxim

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Fa o proba cu mufa la debitmetru scoasa.Succes.

                    Comment


                    • #11
                      O sa incerc.mersi

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF