Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Detensionare intinzator curea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Detensionare intinzator curea

    Are cineva idee ce scula imi trebuie pentru a detensiona intinzatorul curelei de transmisie la W211? Adica ce fel de Torx imi trebuie pentru asta? Am marcat cu rosu orificiul
    Attached Files

  • #2
    Salut, asta e pe w211, seamana cu cel de pe w210, asta de pe w210 eu l-am blocat cu o surubeltita(are 2 gauri) dupa ce am apasat pe curea, si am facut orice operatune, nu am observat daca al meu are torx-ul ala, cumpara un set si probeaza..., sau vezi daca nu are o gaura pe partea mobila si o alta pe cea fixa, cand e intins bine ar trebui sa fie pe aceeasi linie ... bafta.

    Comment


    • #3
      Inelara cot bihexagonala 17.Si nu se baga acolo ci pe bucata care iese in relief( in dreapta marcajului tau).
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Ooops, multumesc ptr corectie. Mie imi facea cu ochiul gaura. )

        Comment


        • #5
          Originally posted by popeye_pmm View Post
          Inelara cot bihexagonala 17.Si nu se baga acolo ci pe bucata care iese in relief( in dreapta marcajului tau).
          Si se roteste spre dreapta?

          Comment


          • #6
            In dreapta se strange, stanga.... desface.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              In dreapta se strange, stanga.... desface.
              Nu prea ai ce sa strangi..e pretensionat intinzatorul.

              Comment


              • #8
                Se strange spre dreapta pana cand "coltul sau dintele" ala din dreapta depaseste gaura de jos, si tinandu-se in tensiune se introduce in gaura aia un stift (cui, surubelnita, etc.) care va impiedica revenirea rolei. Dupa ce pui cureaua strangi din nou spre dreapta ca sa poti scoate stiftul, il scoti si eliberezi incet. Din experienta, poti renunta la aplicarea stiftului fara probleme. Doar pui cheia pe surubul ala si strangi catre dreapta o data cand scoti cureaua si inca o data cand o pui pe cea noua. Eu am folosit un cap de tubulara montat pe un clichet cu coada lunga. Fiind de 17, s-ar putea sa mearga si cu o cheie de roti cu cot. Nu mai tin minte totusi daca e spatiu suficient.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  La mine a mers cu tubulara de 18.

                  Comment


                  • #10
                    Eu cand am schimbat , am apasat bine pe curea...si am blocat intinzatorul cu o surubelnita, , apoi am scos cureaua veche, am pus pe cea noua si am apasat iara pe ea si am scos surubelnita, treaba simpla.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF