Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Vascocuplaj?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Vascocuplaj?

    Salutare!

    Problema e ca nu am auzit sa functioneze ventilatorul masinii cand s-a incalzit motorul la ~90 de grade. Nu a trecut temperatura peste normal, indifferent cat am stat in ambuteiaj, dar nu am auzit ventilatorul. Am verificat siguranta si este ok. Am verificat ventilatorul (l-am legat direct pe + si - de la mufa) si merge de rupe. Am verificat mufa de conexiune si nu are probleme, doar ca nu am auzit sa functioneze ventilatorul...unde gresesc? Ce ar mai trebui sa verific? Cum as putea fii sigur ca functioneaza sau o sa functioneze correct cand o sa fie nevoie? Nu as dori sa ajung sa se supraincalzeasca apa de la motor... Multumesc!

  • #2
    La mine, electroventilatorul pleaca undeva la 95 grade. Daca folosesti clima, ventilatoarele pentru clima incep sa functioneze si in acelas timp raceste si radiatorul motorului. Nu cred ca este cazul sa te alarmezi, dar poti face o proba. Opreste clima si lasa motorul sa mearga la relanti, stai cu ochii pe bord. Daca temperatura motorului afiseaza peste 97-98 grade si nu pleaca ventilatorul, este o problema. Licfidul de racire (antigelul) fierge pese 100 grade, chiar daca ajunge in 100 nu este problema pentru chiuloasa dar trebuie oprit motorul daca nu a plecat ventilatorul ("atentie" sa ai antigel in motor). Sau mai simplu, poti face o diagnoza si atunci vezi exact daca functioneaza.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      O mica corectie:
      -daca vezi ca ai ajuns la 100 de grade si nu a pornit electroventilatorul nu opresti motorul ci pornesti clima mai intai ca sa cobori un pic temperatura.
      Si totusi care e treaba cu vascocuplajul aici?

      Comment


      • #4
        Originally posted by sulinaservice View Post
        O mica corectie:
        -daca vezi ca ai ajuns la 100 de grade si nu a pornit electroventilatorul nu opresti motorul ci pornesti clima mai intai ca sa cobori un pic temperatura.
        Si totusi care e treaba cu vascocuplajul aici?
        Multumesc de corectare. Ai dreptate, la asta nu m-am gandit. Este mai bine ca racirea motorului sa se faca mergand, astfel se evita calarea (blocarea) motorului. Dar se presupune ca uleiul din motor este de buna calitate si isi face treaga.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Poi asta era treaba cu vascocuplajul...nu stiam cum sa fac sa imi dau seama daca atunci cand o sa fie nevoie, acesta o sa functioneze, pentru ca la alte masini ventilatorul respective porneste de la 90 de grade si sta aprins chiar dupa ce s-a oprit motorul. Am crezut ca asa e si la Mertz, dar daca doar la 95 porneste, atunci inca nu am ajuns la temp aia, cred.... Eram nelinistit sa nu ajung la o situatie nasoala rau. Multumesc pentru raspuns.

          Comment


          • #6
            Vascocuplaje nu exista pe motoarele CDI ci doar electroventilatoare. Electroventilatorul functioneaza pe curent iar vascocuplajul este invartit de motor si cuplajul elicei este realizat la o anumita temperatura de un silicon special. Motorul cand este supraancalzit se poate raci cel mai repede daca o lasi in frana de motor. La MB porneste rar electroventilatorul la turatia maxima deoarece au radiator mare de racire si multa apa in instalatie.

            Comment


            • #7
              Uite de ce intrebasem eu care e treaba cu vascocuplajul.

              Comment


              • #8
                Scoti mufa de la senzorul de temperatura a apei motorului cu el pornit si pui o rezistenta de 100-120 de ohmi intre pinii de la mufa.
                Last edited by gmihai24; 06-08-2013, 02:12 AM.

                Comment


                • #9
                  Nu am mai putut completa ca sa restartat mizeria de pc.

                  Pui o rezistenta de 100-120 de ohmi intre pinii mufei ce are ca valoare citita de ecu peste 100 de grade celsius, 175 de ohmi fiind pt 100 de grade celsius.

                  Comment


                  • #10
                    My bad... stiam ca ii zice vascocuplaj, dar evident ca am gresit si multumesc pentru corectare. Deci doar daca pun rezistenta o sa aflu. Ideea e ca inca nu mi s-a incalzit apa mai mult de 90, indiferent ce am facut cu masina, probabil din cauza ca e mare radiatorul si se raceste bine,cum zicea colegul mai sus, dar tot nu imi aduc aminte cand sau daca a pornit electroventilatorul vreodata... Multumesc de lamuriri!

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie sa fi bucuros ca ai o racire buna a motorului. Te poti lauda.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Eu niciodata nu am auzit la a mea cand functioneaza. E 200 CDI.

                        Comment


                        • #13
                          La mine w202, c180, m111 921, l-am craunit vreo ora pe loc ca sa plece ventilatorul.

                          Comment


                          • #14
                            La mine porneste electroventilatorul in conditiile in care merg prin "Bucuresti" in aer sunt peste 30 de grade si nu dau drumul la AC, se incalzeste motorul si pleaca electroventilatorul, dar maxim vreo 30 de secunde. Eu am un singur electroventilator mare amplasat in spatele radiatoarelor. Cand cuplez AC-ul, porneste eletroventilatorul si in acelas timp mentine temperatura motorului undeva la 85 grade. Asa ca daca se foloseste clima, nici temperatura motorului nu creste.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              Chestia e ca eu nu folosesc AC decat chiar atunci cand nu se poate altfel gen 130 la ora si 40 de grade afara. Plus ca si Mertzu meu e negru, deci in masina sunt 60 de grade . In rest, indifferent de temperatura de afara sau de faptul ca am stat in ambuteiaj la 40 de grade, nu mi-a urcat apa mai mult de 90-92 de grade. Ce-i drept urca de la 87 de grade pana pe la 92 cand e foarte cald afara si stau in aglomeratie in oras...asta e singurul caz cand urca temperature... si tot nu am auzit electroventilatorul.. O sa incep sa ma laud cu racirea mea..)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF