Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu accelereaza desi s-a schimbat EGR-ul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poti mari presiunea important este sa vazi pe unde este scurgerea, iar cu fum este mult mai vizibila evident nu. Si inca ceva chiar am absolvit cursurile master mecanic-mecatronic la mercedes-benz stuttgart, deci sunt calificat cu acte nu ca alti.

    Comment


    • #17
      Hai sa incercam sa ne ajutam cu fapte, si sa nu mai poluam topicurile , tind sa cred ca stiinta data de acele acte de la Mercedes sttugart ar trebui recunoscuta de persoanele care vor fii multumite de lucrarile efectuate de dumneavoastra, pana atunci putina modestie nu ar strica, scuze daca deranjez prin ce am spus.

      Comment


      • #18
        Nu nu deranjezi dar intelegeti ca nu vreau decat sa ajut.

        Comment


        • #19
          Am avut aceeasi problema, la mine a fost din cauza injectoarelor,desi pe star le arata ideale, daca deconectezi EGR se aprinde Check engine dar nu se limiteaza puterea(aproape 1 an am mers asa si nu am avut nici o problema)

          Comment


          • #20
            Maestre, cu EGR-ul scos atat cdi2, cat si cdi3 baga limp instantaneu.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Ba chiar valabil si pentru CDI 1. Aceeasi teorie se manifesta.


              Se poate anula fizic+logic doar pentru CDI 1 si CDI 2 (valabil doar pentru Vito W638 si Sprinter W902; W903; W904) aici poti elimina EGR/electric valve, fizic.

              Insa la Automobile CDI 1 CDI 2 CDI 3 se poate anula EGR dar prezenta valvei EGR trebuie sa fie prezenta obligatoriu,altfel apare Limp mode instantaneu, intradevar.

              Daca se opereaza la EGR in acest fel cu modificarile mentionate, EGR nu mai creaza batai de cap si nici clapetii din galerie nu mai dau batai de cap, prelungeste viata turbinei cu 20%, nu se mai inbicseste geometria cu funingini si zguri. Consumul scade cu 0.3L%

              In felul asta defectiunile la motor sint mult mai rare.

              Originally posted by cutaresku View Post
              Maestre, cu EGR-ul scos atat cdi2, cat si cdi3 baga limp instantaneu.

              Comment


              • #22
                Am si eu o problema, care se manifesta doar la cald, si rar totusi. Accelereaza intermitent si slab in blana de pe la 2600, urca 200 rpm, iar mai sta, iar urca 200 rpm. asa face pana la 4300. Chiar daca opresc motorul, simptomele raman, dupa ce se raceste putin, ii trec aceste manifestari. Este de la debitmetru ? DPF este curat oricum, problema este legata de temperatura ridicata, imi face cumva amestecul defectuos.

                Comment


                • #23
                  Ce amestec ai maestre la diesel?
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Maestre, cu EGR-ul scos atat cdi2, cat si cdi3 baga limp instantaneu.
                    Nu am zis ca il scoti complet, doar cablul de conexiune, se aprinde check engine, dar nu trece in limp mode, reactioneaza mai rapid cind accelerezi

                    Comment


                    • #25
                      Hai sa ma exprim mai simplu: "EGR scos"=demufare tensiune, deconectare, blocare etc. Ar trebui sa fii in LIMP cu electrovalva vacuumatica demufata, prin urmare ma gandesc ca ai alte bube (probabil debitmetrul).
                      In fine, e treaba ta, eu doar imi dau cu parerea
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Buna seara. Aceeasi problema am avut-o si eu in urma cu cateva zile, mergeam cativa km apoi brusc masina nu se accelera mai mult de 3000 ture, opream/porneam masina isi revenea. Pe tester imi aparea EGR, am schimbat EGR-UL dar tot degeaba. Problema a fost de la debitmetru de aer, de cand am scos mufa masina merge fara probleme.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by BAMBAM View Post
                          Buna seara. Aceeasi problema am avut-o si eu in urma cu cateva zile, mergeam cativa km apoi brusc masina nu se accelera mai mult de 3000 ture, opream/porneam masina isi revenea. Pe tester imi aparea EGR, am schimbat EGR-UL dar tot degeaba. Problema a fost de la debitmetru de aer, de cand am scos mufa masina merge fara probleme.
                          Salut!Ce mufa ai deconectat?

                          Comment


                          • #28
                            Mufa de la debitmetru de aer ...de cand am deconectat-o nu am mai avut probleme, masina merge perfect

                            Comment


                            • #29
                              Pai daca masina merge perfect, taie mufa la debimetru ...........la ce folos sa stea in aer.
                              Originally posted by BAMBAM View Post
                              Mufa de la debitmetru de aer ...de cand am deconectat-o nu am mai avut probleme, masina merge perfect

                              Comment


                              • #30
                                Debitmetrul/MAF monitorizeaza activitatea EGR. In lipsa MAF cred ca ECU merge pe niste valori standard: la unele cdi baga LIMP, la altele nu. De ce, nu-mi dau seama... Si eu am avut, acum vreo 4 ani, debitmetrul mort (pe STAR asa aparea), insa masina mergea absolut OK.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF