Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu accelereaza desi s-a schimbat EGR-ul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu accelereaza desi s-a schimbat EGR-ul

    Buna ziua,
    Am vazut ca s-a inchis subiectul deschis de mine :
    ( http://www.clubmercedes.ro/nu-accelereaza-t33917.html )
    in care spuneam ca masina mea E270cdi W211 brusc nu mai accelereaza. Din discutiile de pe forum mi s-a spus ca ar fi EGR-ul care induce mod limp si masina intra in regim protejat. Am fost la service Mercedes din Brasov (Triac Auto) si mi s-a confirmat ca EGR-ul e de vina. Am demontat EGR-ul acasa, l-am curatat... l-am pus la lo si cam 2-3 saptamani nu am mai avut probleme. Cand sa ma bucur, am vazut ca a reaparut problema. L-am desfacut din nou, iarasi l-am curatat dar degeaba. Nu a mai vrut sa dispara fenomenul de limp. Dupa ce plecam de pe loc, cam 4..5km tragea fara probleme dupa care intra in mod protejat. M-am hotarat sa-l schimb (EGR-ul). urmand sfaturile primite, am gasit EGR Whaler nou la 900lei. L-am cumparat si bucuros, azi l-am schimbat. Am pornit sa fac un drum si...... la fel. Intra in mod limp dupa ctiva km. Ce poate sa fie? EGR nou si deci degeaba am dat banii....
    Culmea este ca diagnosticul de EGR defect a fost dat de diagnoza pe STAR.

  • #2
    Ce cod de eroare ai stocat?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Pai nu stiu.....
      Diadnoza s-a facut in mercedes service-ul Tiriac din Brasov, si evident ca aia nu spun ce cod au descoperit....

      Comment


      • #4
        Insa iti dau rezultatul printat, daca-l ceri. Poti ruga individul de a preluat masina sa-ti caute in fisa de intrare/iesire.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Buna seara!
          Aceasta problema am avut-o si eu la w211 E220 cdi.
          Cand plecam dimineata de acasa, sau dupa ce masina statea o perioada mai mare cu motorul oprit, mergea perfect si dupa cativa km. nu mai tragea si dadea o eroare la EGR.
          La fel, l-am demontat, curatat si o perioada scurta mergea.
          Am fost la un mecanic si dupa ce a verificat tubulatura motorului, a constatat ca piesa din fata turbinei (silencer daca am spus bine, nu ma pricep) unde intra furtunul de la intercooler era fisurata pe margine cativa milimetri.
          De acolo era problema mea. Am schimbat piesa si merge perfect acum. Cred ca mergea si lipita dar am preferat sa schimb piesa toata (vine numai pe original).
          In speranta ca am fost de folos cu ceva va doresc o seara buna.

          Comment


          • #6
            La pierdere de presiune eroarea clasica e P1470 low charge pressure. Nu strica insa o verificare vizuala cu FOARTE mare atentie a traseului turbo-galerie (scut dat jos, eventual si furtunele si verificate in manutza, capete IC).
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Deci sa incerc o noua testare pe star in conditia prezenta cu EGR-ul nou montat si sa vad ce eroare da? Lipsa etanseitatii o semnaleaza testerul?
              E prea complicat sa ma duc sa cer printarea rezultatului diagnozei mai ales ca a trecut peste o luna( sunt cam ciufuti la reprezentanta ) mai bine ma duc la un service privat din Brasov recomandat de Dj Sky (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) care are tester STAR.

              Comment


              • #8
                Pentru problema asta, recomand sa mergi acolo la Dementor langa centura ce iese spre Sighisoara.

                Comment


                • #9
                  D-le Dj Sky, am fost la acest service acum 3 saptamani si mi-m sschimbat uleiul si toate filtrele. Am vorbit chiar cu mecanicul al carui nr.de telefon mi l-ai dat. Deci pentru STAR unde ma sfatuiesti? la Dementor la acest mecanic sau la serviceul aflat iesirea spr Zizin unde spuneai ca este un meserias f.bun in Star?

                  Comment


                  • #10
                    Nu, STAR-ul nu-ti arata lipsa de etanseitate (iti arata insa pe campul de testare a boost pressure, cata presiune lipseste) ci, in cazul unor DTC-uri, te indruma sa verifici posibilele cauze (inclusiv pierdere presiune, in discutia de fata). La MB au si scula de verificat etanseitatea; eu mi-am fabricat-o singur (pentru W210, insa principul e acelasi): http://www.clubmercedes.ro/diy-test-...8.html?t=31128

                    Aici, pe forum, nu vei repara masina, doar vei primi pareri... Fara un meserias, bun pe cdi si cu un STAR alaturi, va fi destul de greu. Bafta!
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca am cam dat de dracu.... Constat ca am dat o caruta de bani pe un EGR si pana la urma s-ar putea sa nici nu fie stricat ci sa fie o lipsa de etansare. Maine va trebui sa ma hotarasc unde sa ma duc la "doctor" cu masina.

                      Comment


                      • #12
                        Cu EGR vechi se monta o "vitamina" si mergeai cu el vechi asa cum este, pe viata.
                        Pe semne ca mai ai si altceva la motor. Pina nu dai cod defect recent, nimeni nu te poate ajuta. Eu unul zic ca pentru mine orice a avea la motorizarea ta este reparabil.
                        Cind te saturi de reparat ma anunti.
                        Insa problema este ca esti din Brasov.

                        Originally posted by ambra0 View Post
                        Cred ca am cam dat de dracu.... Constat ca am dat o caruta de bani pe un EGR si pana la urma s-ar putea sa nici nu fie stricat ci sa fie o lipsa de etansare. Maine va trebui sa ma hotarasc unde sa ma duc la "doctor" cu masina.
                        Last edited by Mercedes-cdi; 05-13-2013, 08:43 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          .....
                          Cind te saturi de reparat ma anunti....
                          pai m-am cam saturat... : Lol:
                          Deci clar pasul 1 este o noua diagnoza....

                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Insa problema este ca esti din Brasov.
                          Daca nu o rezolv... la un concediu la Mare : Da2: voi ajunge si la CT.

                          Cum optin rezultatul diagnozei, revin cu eventualul cod de eroare..

                          Comment


                          • #14
                            Salut etanseitatea se verifica cu o masina speciala de facut fum, se ataseaza la sistemul de aer ,se mareste presiune la 0.3-0.5 si se depisteaza eventualele scurgeri de aer in sistemul de alimentare.

                            Comment


                            • #15
                              Nea mecatronicu', pai ce facem nene? Invadam toate topicurile?
                              Oi fi matale master, insa nu Mercedes, procedura din WIS/ASRA n-are legatura cu ce spui tu acolo (care poate fi o solutie, insa la 0,3 bari nu fasaie nimic...).
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF