Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere si check engine E280 4matic.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Are intarziere la talpa brusca, daca o accelerezi usor nu face figuri. Daca-i dai talpa la relanti, intai da in nas, apoi se tureaza si dupa ce revine la relanti tremura. Debitmetrul are 2 ani, Pierburg, asta nu inseamna ca nu poate sa o fi luat pe maidane. Miercuri o sa vad ce zice STAR-ul. Pana atunci, Paste Fericit si lasati-le incolo de cazane... invie si ele pana la urma .

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #17
      Boon, primele impresii si concluzii.
      Am desfacut capacul la motor si unul din furtunele de epurare a gazelor era zburat de acolo si ulei de jur imprejur. Am montat furtunul la loc (trebuie inlocuit), am curatat uleiul si am facut un drum de vreo 400km la mers normal, fara accelerari bruste, dar la viteza. Masina si-a revenit, insa intrerupe in continuare la relanti.
      Astazi, prietenul Mastermario a pus STAR-ul pe ea. A resetat ECU si MAF-ul de toate balariile stocate din cauza curatarii tuturor mufelor de la injectoare, bobine si senzori.
      Ca erori aparute "live", o sonda lambda stanga sus (inainte de catalizator) si missfire aleatoriu, in special pe partea stanga a motorului (unde era sarit epuratorul).
      Bobine ok, amestec bogat (sau nears, ceea ce si sonda lambda sesiza).
      A ramas sa schimb bujiile si sa vedem ce se mai intampla. De asemenea voi face un test de compresie... in ture da cu fumareala (cam albastra).
      Cam atat momentan.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Zeus View Post
        Boon, primele impresii si concluzii.
        Am desfacut capacul la motor si unul din furtunele de epurare a gazelor era zburat de acolo si ulei de jur imprejur. Am montat furtunul la loc (trebuie inlocuit), am curatat uleiul si am facut un drum de vreo 400km la mers normal, fara accelerari bruste, dar la viteza. Masina si-a revenit, insa intrerupe in continuare la relanti.
        Astazi, prietenul Mastermario a pus STAR-ul pe ea. A resetat ECU si MAF-ul de toate balariile stocate din cauza curatarii tuturor mufelor de la injectoare, bobine si senzori.
        Ca erori aparute "live", o sonda lambda stanga sus (inainte de catalizator) si missfire aleatoriu, in special pe partea stanga a motorului (unde era sarit epuratorul).
        Bobine ok, amestec bogat (sau nears, ceea ce si sonda lambda sesiza).
        A ramas sa schimb bujiile si sa vedem ce se mai intampla. De asemenea voi face un test de compresie... in ture da cu fumareala (cam albastra).
        Cam atat momentan.
        Bujiile cred ca le schimbi degeaba,dar merita ca nu sunt scumpe.Eu zic sa iei in calcul ca e dus ecu...Simptomele ce le avea motorul la care am schimbat ecu erau: Tremurat la relanti,se oprea dupa cel tarziu 2 minute de stat la relanti,cand ii dai talpa din relanti da in nas si apoi isi da drumu,in ture mari mergea perfect,consum normal,putere normala in ture mari.Daca te regasesti aici e cam clar.
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • #19
          Pai si nu ar fi zis nimic STAR-ul daca era ECU cu figuri? Legat de bujii, oricum le venise vremea, iar de scumpe... cam 35/bucata si are 12

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #20
            Pai nu neaparat sa iti dea pe star.
            Piesele electronice din ecu nu neaparat ca s-au ars,sunt slabite la fel cum e un bec,de ex.cand e nou se aprinde tare se vede mai alb,etc iar cand e vechi se vede slab si galbui...
            Un ecu defect poate citi eronat datele de la senzori si de aici incepe distractia.
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #21
              Spre norocul meu, in caz de ECU, stiu unul "for sale". Doar ca trebuie sa astept sa se vanda motorul cu proba de pe masina.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                Eu am facut test de compresie la m112.921. Are 9-10 pe fiecare cilindru. E cam greu cu bujiile. Nu mananca ulei, am completat 700 mL la 17.000 km.

                Cat despre bujii, eu am luat un set din asta.

                Comment


                • #23
                  Aha, mersi. Daca poti sa-mi spui unde ai facut testul si cat a costat.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #24
                    Salut l-am facut la un prieten ce avea un service la momentul respectiv (3-4 ani).
                    Oricum la service-ul unde a lucrat Automaticul (Nordautoexpress.ro), aveau manometru pentru treaba asta, am vrut sa-l repet, dar Automaticul a zis ca nu a vazut tipul asta de motor cu probleme de garnitura de chiulasa sau compresie.

                    Comment


                    • #25
                      Am si eu un prieten cu service, de fapt fost asociat , insa stau prost cu rabdarea...
                      Totusi ma gandesc ca undeva se duce kilu` ala de ulei in 1000km...
                      Am comandat bujiile si azi le arunc pe masina. Dumnezeu cu mila...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #26
                        Am rezolvat problema, una din bujiile de pe cilindrul 4 arata cum se vede in poza. Am masurat compresia pe cilindru, totul ok, rezultat 12. Am schimbat toate bujiile si acum merge ca inainte.
                        Intrebarea este, poate sa-si ia deces o bujie in halul asta? Pentru ca sora ei era ok, se vede si in poza, bobine ok, fise ok.
                        Attached Files

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #27
                          Pai simplu. Bujiile au o garantie data de fabricant in ore de functionare, respectv numar de Km. Dupa cum spuneai mai sus ca ar fi vremea sa schimbi bujiile, inseamna ca respectivei bujii i sa facur rau si a muri inainte de termen. Se mai intampla si dinastea. Bine ca a fost numai din cauza bujiilor si nu din alta parte. Ce este drept, te cam speriasesi. Bujia respectiva a grabit putin schimbarea lor. DRUMURI CAT MAI LINE SI FARA PROBLEME. De ce nu incerci niste bujii cu 3 electozi?
                          Last edited by nora-marian; 05-10-2013, 12:44 PM.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #28
                            Ma cam albisem, Marian, cand am scos-o de acolo. M-am linistit cand am vazut-o pe sora-sa de pe acelasi cilindru ok. Era clar ca nu pistonul era problema. De aceea am verificat si compresia . Consumul a scazut, fum nema, iar de tras, trage ca in vremurile bune.
                            Ala de unde am luat bujiile, cand mi-a umplut punga cu 12 bucati, m-a intrebat daca mi-am luat si de rezerva
                            Drumuri bune si tie!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #29
                              Revin cu o precizare, il recomand 100% pe colegul mastermario71 pentru orice fel de interventie cu STAR-ul pe masina. De cate ori spune ceva, asa este
                              Last edited by Zeus; 05-10-2013, 14:41 PM.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Zeus View Post
                                Revin cu o precizare, il recomand 100% pe colegul mastermario71 pentru orice fel de interventie cu STAR-ul pe masina. De cate ori spune ceva, asa este
                                De acord cu tine. Cred ca saprtamana viitoare o sa ajung si eu la mastermario71 sa-i fac o diagnoza. Am luat o sonda lambda si vreau sa vad cum functioneaza si sa-i sterg erorile provocate de firul minune care ma muncit 1 saptamna.
                                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                                Onorez comenzi si in Bucuresti
                                Tel. 0736375626 Marian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF