Salutare tuturor, detin un MB w211 din 2005 cu motorizare 3000cdi, 165 kw/224cp si am urmatoarele pb cu el:
1. Indiferrent ca e la rece sau la cald, cand o accelerez in mers motorul este zgomotos.
2. Pe la 1200 rpm masina capata o vibratie ca si cum turatia motorului se transmite in caroserie.
3. Cand vreau si eu sa ma bucur de caiutii de sub capota ma da cu capul de volan, adica ma smunceste cand o accelerez mai tare...sa-i dau blana....nush ce sa mai fac cu ea.
De mecanici sunt satul: sa chimb turbo, sa schimb catalizatorul(apropo luindu-ma dupa capul astuia cu catalizatorul i-am facut 5 gauri la catalizator si nu imi mai da aceleasi valori pe evacuare), mergand la altul mi-a zis ca atat timp cat nu schimb turbina si catalizatorul gaurit niciodata cutia si motorul nu vor merge ''la brat'', adica bine.
Deci....ma da cu capul de volan dupa care daca renunt un pic in a o mai accelera si revin cu acceleratia nu se mai tureaza mai mult de 3 mii de ture si tre' sa o schot in pozitia de la cutie N, sa opresc motorul si sa repornesc chiar si in timpul mersului pt a-si reveni, si cand isi revine ma smunceste si motorul este foarte zgomotos.
Ajutati-ma cumva cu aceste probleme si va rog ce-i care a-ti avut asemenea dificultati sa ma trimiteti la un mecanic care atunci cand vine vorba de mercedes nu ezita a sta pe ganduri.......
1. Indiferrent ca e la rece sau la cald, cand o accelerez in mers motorul este zgomotos.
2. Pe la 1200 rpm masina capata o vibratie ca si cum turatia motorului se transmite in caroserie.
3. Cand vreau si eu sa ma bucur de caiutii de sub capota ma da cu capul de volan, adica ma smunceste cand o accelerez mai tare...sa-i dau blana....nush ce sa mai fac cu ea.
De mecanici sunt satul: sa chimb turbo, sa schimb catalizatorul(apropo luindu-ma dupa capul astuia cu catalizatorul i-am facut 5 gauri la catalizator si nu imi mai da aceleasi valori pe evacuare), mergand la altul mi-a zis ca atat timp cat nu schimb turbina si catalizatorul gaurit niciodata cutia si motorul nu vor merge ''la brat'', adica bine.
Deci....ma da cu capul de volan dupa care daca renunt un pic in a o mai accelera si revin cu acceleratia nu se mai tureaza mai mult de 3 mii de ture si tre' sa o schot in pozitia de la cutie N, sa opresc motorul si sa repornesc chiar si in timpul mersului pt a-si reveni, si cand isi revine ma smunceste si motorul este foarte zgomotos.
Ajutati-ma cumva cu aceste probleme si va rog ce-i care a-ti avut asemenea dificultati sa ma trimiteti la un mecanic care atunci cand vine vorba de mercedes nu ezita a sta pe ganduri.......
Comment