Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Turatie W211 din 2005 motor 3000CDI 165 KW

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Turatie W211 din 2005 motor 3000CDI 165 KW

    Salutare tuturor, detin un MB w211 din 2005 cu motorizare 3000cdi, 165 kw/224cp si am urmatoarele pb cu el:
    1. Indiferrent ca e la rece sau la cald, cand o accelerez in mers motorul este zgomotos.
    2. Pe la 1200 rpm masina capata o vibratie ca si cum turatia motorului se transmite in caroserie.
    3. Cand vreau si eu sa ma bucur de caiutii de sub capota ma da cu capul de volan, adica ma smunceste cand o accelerez mai tare...sa-i dau blana....nush ce sa mai fac cu ea.
    De mecanici sunt satul: sa chimb turbo, sa schimb catalizatorul(apropo luindu-ma dupa capul astuia cu catalizatorul i-am facut 5 gauri la catalizator si nu imi mai da aceleasi valori pe evacuare), mergand la altul mi-a zis ca atat timp cat nu schimb turbina si catalizatorul gaurit niciodata cutia si motorul nu vor merge ''la brat'', adica bine.
    Deci....ma da cu capul de volan dupa care daca renunt un pic in a o mai accelera si revin cu acceleratia nu se mai tureaza mai mult de 3 mii de ture si tre' sa o schot in pozitia de la cutie N, sa opresc motorul si sa repornesc chiar si in timpul mersului pt a-si reveni, si cand isi revine ma smunceste si motorul este foarte zgomotos.
    Ajutati-ma cumva cu aceste probleme si va rog ce-i care a-ti avut asemenea dificultati sa ma trimiteti la un mecanic care atunci cand vine vorba de mercedes nu ezita a sta pe ganduri.......

  • #2
    STAR si pune codurile de eroare aici.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      1. Si a mea devine zgomotoasa de pe la 2500-3000 rpm in special in sarcina, cred ca e normal asa mai ales daca compari cu alte marci concurente unde acelasi sunet il ai la relanti sau la turatii mult mai joase.
      2. Vibratia in caroserie poate sa fie de la multe, convertizor, cutie sau tampoane asa ca nu ma pot pronunta. Eu am o vibratie foarte usoara si mici fluctuatii de turatie la relanti, la rece, cand motorul nu sta turat la 800 rpm, mai ales acum ca e cald afara si cand il pornesc coboara direct la 600 rpm.
      3. Legat de chestia cu senzatia de ramas fara motorina sau mai stiu eu cum sa o descriem, am inteles ca o au foarte multe v6 si sunt doua posibile cauze, iar una din ele cred ca si tu o indeplinesti.
      Cred ca totul incepe de la Exhaust Back Pressure Sensor(senzorul de langa turbina, din dreapta) care am inteles ca citeste presiunea de pe evacuare, care fie e defect si da valori eronate, fie chiar citeste pe evacuare presiune prea mare sau prea mica si am inteles ca el comanda turbina. In cazul meu,la prima verificare aveam eroare memorata de presiune prea mare, am sters-o, dupa doua zile mi-a facut iar la fel, am mers la Star a doua zi dimineata si am verificat senzorul conform cerintelor de acolo, cu motorul sub 75 de grade si evacuarea sub 150 de grade si spune ca e bun sugerand verificarea circuitului de la senzor de contact imperfect pe senzor/fir/calculator).
      In cazul tau, daca problema ti-a aparut numai dupa gaurirea catalizatorului, ma gandesc ca turbina primeste valori aiurea de presiune pe evacuare, numai in cazul asta cred ca ar trebui sa ai pe star eroare de presiune prea mica, mie mi-a dat pe senzor eroare de presiune prea mare.
      Pe forumurile internationale referitor la problema noastra, am mai gasit ca poate fi si de la filtrul de particule daca e infundat sau nu isi mai face regenerarea facand o presiune pe evacuare mai mare decat e permisa (in cazul meu avea cand am fost la star gradul de incarcare de 30% regenerat automat inainte cu vreo 90 de km asa ca trebuie sa il mai verific sa vad pana unde ajunge incarcarea).
      Alta cazua la aceasta problema ar mai fi actuatorul electronic de la turbina care poate sa ramana blocat sau sa "scape".
      La mine facea foarte rar chestia cu socurile astea, mi-a facut acum 2 ani de vreo 3 ori si de fiecare data nu mai urca in ture si nu mai schimba cutia cum trebuie pana nu opream si reporneam, anul trecut prin vara si acum de o saptamana iar in doua zile diferite, dar de fiecare data cand incepea sa faca, luam piciorul de pe acceleratie si totul revenea la normal la urmatoarea apasare de acceleratie fara sa fie nevoie de oprire/repornire.
      Eu am sa incep prin verificarea firului de la senzor pana in calculatorul de la motor si curatarea/lubrifierea contactelor. Daca imi va mai face, in minutul 2 sunt la star cu ea sa verific incarcarea la filtrul de particule, daca atunci va fi plin inseamna ca face in talpa cand e plin... daca nu e asa ramane senzorul sau actuatorul de la turbo, care cred ca ajung sa le procur noi in cazul in care nu gasesc un binevoitor cu v6 care sa ma ajute o perioada de proba cu ele la schimb.
      Pe aceasta cale, rog cunoscatorii sa imi dea si mie o solutie sau cei care au mai patit chestia asta si au rezolvat-o sa ne spuna si noua cum ...
      Last edited by Dj Sky; 04-30-2013, 07:29 AM.

      Comment


      • #4
        Parerea mea este sa-i faci o diagnoza cu Star-ul. Este un program dedicat Mercedesului. De regula se gaseste la reprezentanta, nu este exclus sa aiba si prin unele service-uri particulare.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          In cazul meu, codul de eroare memorat initial era 2616 002, care l-am gasit si pe alt forum din uk cu aceleasi simptome dar respectivul avea si eroare si pe actuatorul turbo, care la mine se vede sa lucreze in accelerare in relanti.
          Last edited by Dj Sky; 04-30-2013, 07:42 AM.

          Comment


          • #6
            Masina trebuie vazuta de cine care are habar, vibratiile au legatura cu bucsaraia, de exemplu blocul unde vine pus filtrul de aer motor vibreaza??? spun acest lucru deoarece majoritatea au aceasta problema, se rup suportii care tin acel bloc de plastic. La prima vedere, legat de turatie, explicane procesul: pana in 3000 se tureaza bine, repede, normal? sau o face cu o anumita perioada, adica mai greoi?? Controleaza AGR si admisia, nu mai schimba piese aiurea.

            Comment


            • #7
              AGR? Ce-i aia, recunosc ca n-am auzit...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by andrexx View Post
                Salutare tuturor, detin un MB w211 din 2005 cu motorizare 3000cdi, 165 kw/224cp si am urmatoarele pb cu el:
                1. Indiferrent ca e la rece sau la cald, cand o accelerez in mers motorul este zgomotos.
                2. Pe la 1200 rpm masina capata o vibratie ca si cum turatia motorului se transmite in caroserie.
                3. Cand vreau si eu sa ma bucur de caiutii de sub capota ma da cu capul de volan, adica ma smunceste cand o accelerez mai tare...sa-i dau blana....nush ce sa mai fac cu ea.
                De mecanici sunt satul: sa chimb turbo, sa schimb catalizatorul(apropo luindu-ma dupa capul astuia cu catalizatorul i-am facut 5 gauri la catalizator si nu imi mai da aceleasi valori pe evacuare), mergand la altul mi-a zis ca atat timp cat nu schimb turbina si catalizatorul gaurit niciodata cutia si motorul nu vor merge ''la brat'', adica bine.
                Deci....ma da cu capul de volan dupa care daca renunt un pic in a o mai accelera si revin cu acceleratia nu se mai tureaza mai mult de 3 mii de ture si tre' sa o schot in pozitia de la cutie N, sa opresc motorul si sa repornesc chiar si in timpul mersului pt a-si reveni, si cand isi revine ma smunceste si motorul este foarte zgomotos.
                Ajutati-ma cumva cu aceste probleme si va rog ce-i care a-ti avut asemenea dificultati sa ma trimiteti la un mecanic care atunci cand vine vorba de mercedes nu ezita a sta pe ganduri.......
                Salut.
                NU cumva are filtru de particule? Pentru ca simptomele pe care le descrieti seamana cu cele pe care le aveam la masina mea, atunci cand ECU declansa procesul de regenerare al filtrului de particule.In cazul in care aveti filtru de particule, mersul zgomotos e cauzat de postinjectie, adica motorina injectata pe evacuare necesara arderii funinginii din DPF.
                Bafta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  AGR? Ce-i aia, recunosc ca n-am auzit...
                  Poate s--a grabit si a vrut sa zica EGR.
                  Last edited by cutaresku; 04-30-2013, 17:14 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    AGR? Ce-i aia, recunosc ca n-am auzit...
                    Salut.. ma refer la asa ceva..
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Aia e valva EGR (exhaust gas recirculation) si in cazul de fata e electronica.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF