Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rk w210 e220 model 1999

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rk w210 e220 model 1999

    Salutare tuturora.Am si eu o mica mare curiozitate,stie cineva cam cit ar costa o reparatie motor (schimbat ,segmenti,cuzineti ,distributie,etc)w210 E220 anul 1999. Si daca da sa i-mi dati si mie un pont unde

  • #2
    Te pot ajuta eu cu asa ceva. De pret nu pot spune mai nimic. Trebuie vazuta si apoi discutat. Problema este ca trebuie sa vi in Bucuresti.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Parerea mea e ca nu se merita. Cumperi un motor din dezmembrari de pe o masina lovita in spate, il pui sus intr-o zi si nu mai ai probleme.De unde il cumperi iti da si garantie pe el. Dupa ce s-a umblat intr-un motor in veci nu o sa mai fie ca din fabrica. Cand apar problemele mecanicul da vina pe piese cei de le piese auto da vina pe mecanic iar tu ramai cu buza umflata.Probabil mai sunt si cateva excepti asta asa sa nu se supere mecanici.

      Comment


      • #4
        Va multumesc baieti voiam doar sa stiu informativ,oricum multumesc de raspuns
        Sunt din Bucuresti dar ajung in vara acasa si vb
        Last edited by crysty20081972; 04-05-2013, 19:24 PM.

        Comment


        • #5
          Si eu sunt tot de aceeasi parere cu colegul crysty20081972. Este mult mai ieftin si mai sigur schimbatul motorului decat sa te apuci sa faci un moror complet.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Daca iti cumperi piese pe cod nu are cum sa nu functioneze bine (parerea mea)
            Un motor din dezmembrari atunci cand il cumperi este indicat sa desfaci chiulasa si baia de ulei dar, nu te va lasa nimeni sa-l desfaci sa vezi ce si cum.
            Pentru un motor facut aproximativ bine (si asa ai cea mai mare garantie) nu cred ca investesti mai mult de 1500 lei dar ai motor nu fier vechi.



            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Daca as cumpara un motor, trebuie sa-l si vad mergand, altfel nici nu ma gandesc sa ma uit la el. Sunt destule persoane care-ti faciliteaza asa ceva.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Pune mana si citeste regulamentul casei! Nu mai posta aiurea, in n-shpe locuri.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Salutare. Daca ai un mecanic bun, fa motorul linistit. Va iesi lucru bun daca omul stie ce face . Mi-am facut singur motorul la Vito, am schimbat toate patru pistoanele cu tot cu secmenti, rectificat chiuloasa. Tot cu aceasta ocazie am pus si ambreiaj nou. Acum motorul merge perfect, sunt si foarte multumit de consum. Nu consuma gram de ulei, linia a fost buna nu s-a umblat la ea. Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Am avut eu ocazia sa repar un CDI diin '98. 2148cm3 de pe un c classe. Stiu sigur ca s-au schimat segmenti, rectificat chiuloasa, lant, reconditionare turbina mai multe nu mai tin minte. M-a costat 2300 de euro cu toate piesele noi si de top. Inclusiv schimbul de ulei la 3000 de km.
                    Cel mai important ca dupa reparatie, nu a mai consumat gram de ulei si am mai facut cu ea 150 000 de km fara nici o alta interventie. 150 000 in 4 ani adica nu prea a stat masina.
                    Mai mult decat piesele mare atentie la mecanic. Anume el ii decide soarta.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF