Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

instalatie ulei ars

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Citind acest topic incepe sa i-mi para rau ca am vandut MB 124 si am trecut la W210 la care nu as avea curajul sa merg pe ulei. Iti doresc mult succes sa realizezi cea ce iti doresti.

    Comment


    • #17
      Singurul inconvenient la acest sistem este ca nu trebuie sa se depaseasca o temperatura de 80-85 de grade ca o sa apara 'zgura' de ulei pe serpentina de incalzire care mai apoi o sa fie trasa in filtru ce o sa se infunde.
      Rezervorul ar fi bine sa fie metalic, galvanizat sau din inox inoxidabil ca sa nu ramana depuneri pe peretii lui.
      La un plin de ulei(gen cum are colegu de 18l) sa se puna si 0,5l(jumatate de litru) de motorina pt fluidizare ulei.
      Bafta si spor la treaba colegu.

      Comment


      • #18
        Originally posted by kos33 View Post
        m am legat la conductele vasului de lichid de parbriz prin care trece apa calda dar imi incalzeste prea putin butoiul,probabil din cauza debitului mic


        Originally posted by Levi View Post
        încãlzirea lentã nu se datoreazã debitului mic, ci a faptului cã pe spirala din vasul de lichid se aflã un termostat care închide circuitul de încãlzire, în ideea de a nu fierbe apa din vas. Dacã te-ai legat pe acest circuit, butoiul de ulei se va încãlzi la fel ca vasul de lichid


        Colegul Levi are dreptate! Nu se va incalzi din acuza teromstatului care se inchide treptat. Daca doresti se poate elimina acel termostat ca sa permita o circulare flux continu a lichidului care incalzeste vasul respectiv!

        Aici este o poza cand mi-am curatat termostatul. Scoate tot "miezul" din carcasa termostatului si instalatia se va incalzi continu...



        Bafta in continuare!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Va multumesc mult pentru toate sfaturile si incurajarile.Cand termin o sa fac poze daca doriti,dar oricum nu arata prea estetic butoiul acolo.Rog sa mi spuneti unde se afla acest mic termostat despre care vorbeste 'mer_se280'Stima!!!

          Comment


          • #20
            Termostatul este pe serpentina de încălzire, în interiorul vasului de lichid pt. parbriz. Recomand cu căldură a nu elimina termostatul !! Apa de răcire va circula continuu la temperatura de cca. 80 de grade, şi e prea mult pt. motorină !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Eu am scos vasul pt a intra butoiul,deci nu mai este termostat pe circuit si tot nu mi se incazleste destul,furtunele sunt caldute.

              Comment


              • #22
                http://www.bio-clic.com/huile-vegetale-carburant-rechauffeur-huile-electrique.html[/url], personal am merge 300 000 km cu un sharan tdi cu 70 % de ulei de floare si vara, fara incalzitor.
                Last edited by joca; 04-03-2013, 15:56 PM.
                Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by kos33 View Post
                  Eu am scos vasul pt a intra butoiul
                  Scuze, ai menționat acest lucru, dar am trecut cu vederea ... Poate că ai aer pe traseu, naiba știe ... Inițial eu nu am avut încălzire la vasul lichidului de spălare parbriz, iar când am schimbat vasul cu unul încălzit, am intercalat un teu redus pe turul apei de răcire, și unul pe retur, la care am legat serpentina din vas, și merge perfect ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Va salut din nou.Mi am terminat friteuza si merge perfect.Primele esecuri s au datorat faptului ca nu stiam unde sa ma leg la circuitul de incalzire si m am legat pe rand la toate furtunele pana am gasit.Am fost la cativa mecanici,n au stiut sa mi zica,asha ca m am chinuit cu un preten amator ca,mine si in final am reusit.Instalatia se compune dintr un butoi de ulei de palmier prin care trece o spirala de cupru prin care trece apa calda de la motor,care s a potrivit aproape perfect cu mici adaptari in locul vasului cu lichid de parbriz,acesta trebuind sa i gasesc un alt loc,vreo 20m de furtun,tur,retur motorina,tur retur ulei,4 robineti pt tur retur motorina,tur,retur ulei,un fitru de motorina cu sita tip cilindru si restul coliere mici.Pornire si oprirea se fac pe motorina.Mentionez ca functionarea pe ulei face ca motorul sa sune c a un benzinar foarte silentios.Imi pare rau,nu am cu c sa fac poze si nu prea arata estetic dar este functional.Dupa c o sa mai fac rost de $ o sa mai renunt din lungimea furtunelor si la 3 robineti si o sa pun "solenoid valves'' nijte supape care inchid si deschid circuitul la apasare de buton.
                    Doresc sa ma lamureasca si pe mine cunoscatorii de pe acest site daca pot sa pun pe motorul meu de 2000 diesel injectoare mai mari de 2,5 sau 3.0 pentru un + de putere.Va multumesc ca existati!!!Stima!!!

                    Comment


                    • #25
                      Scuze pentru ca am lipsit atata timp, i"m back!
                      Referitor la subiect:
                      1. Principalul scop al caldarinelor era asigurarea incalzirii.
                      2. Fiecare e liber sa experimenteze tot felul de chestii mai mult sau mai putin ingineresti, dar hai sa nu ne credem toti Iustin Capra.Oricum totul e pe banii vostrii!

                      Comment


                      • #26
                        instalatie ulei ars

                        da nu ma cred nici un Iustin Capra si ala era cu alte idei oricum.poate o sa mi spui si tu ca si altii ca nu merge.mi am facut instalatia singur si circul de 8 luni de zile bine mersi cu mult mai eftin decat voi toti.Numai Bine.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF